4/13/2015

BOYFRIEND JEANS WITH HOLES




Ostatnio wybrałam się z mamą na wyczekane zakupy, bo już naprawdę nie miałam wam tu, co pokazywać. Jak się okazało w sklepach czuć już wakacje! Wieszaki wypełnione są croptopami i szortami, które od razu przypominają o nadchodzącym lecie. Miałam ochotę je wszystkie kupić i.... Tak, przyznaje się kupiłam dwie cropowane koszulki. Znacie to "widzisz coś i bez względu na wszystko musisz to mieć", tak też było ze mną. Dopiero po powrocie do domu zorientowałam się, że tak właściwie to nadal muszę zakładać w kółko stare, cieplejsze rzeczy. Kolejną rzeczą, która mnie 'skusiła', ale za to przyda się na wiosnę są już drugie moje boyfriendy, a różnią się od poprzednich tym, że są całe podziurawione i.... uwielbiam je.
Na zdjęcia wyszłyśmy z Angeliką wczoraj i oczywiście nie obyło się bez nowych rzeczy, a nawet krótkich t-shirtów, których niestety nie polecam na tę pogodę, chociaż prezentują się bardzo fajnie!

19 komentarzy:

  1. Mega stylizacja! Uwielbiam boyfrendy, ale na innych osobach, nie na mnie haha :)

    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ja Ci zazdroszcze figury :( strasznie podobaja mi sie te boyfriendy!

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz w takim zestawie !!

    http://maadeleinefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku, mega stylizacja, masz cudowną figurę, a dodając jesteś śliczna! Tylko pozazdrościć. A co do sklepów wypełnionych letnimi rzeczami, ugh... przez takie sklepy chce już wakacje! :(
    Zapraszam do siebie, jeżeli mój blog Ci się spodoba, możesz go zaobserwować i skomentować.
    JESTEM DOMINIKA [klik]
    Każdy post i obserwacja wywołuję na mojej twarzy uśmiech i z pewnością motywuje do dalszej pracy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i dodając jeszcze mega podobają mi się boyfriendy, sama muszę się skusić i kupić:)

      Usuń
  5. Taka piekne!! masz prze cudowne spodnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł na bloga :)
    Cudowne zdjecia.
    Patrycja-koszyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowne są te rzeczy ♥


    mój blog - http://missstyle21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę tych spodni, chciałabym mieć takie :)
    Julajulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne te spodnie! Ogólnie cały outfit śliczny ♥
    http://koniandvivi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie wyglądasz :)
    Masz oryginalny styl :)
    Mało widać osób z takimi typu spodniami, każdy nosi zwyczajne rurki.

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  11. Super stylizacja :) Oj tak letnie rzeczy przykuwają również moją uwagę podczas zakupów. Czekam na te dni kiedy będzie można je nosić

    Jesteś zainteresowana wspólną obs? daj znać u mnie :)
    justaliceworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna stylizacja ;) Proszę o kliknięcia w ostatnim poście :D rhefresh.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  13. piekne te spodnie! niestety boyfriendow chocbym chciala to nie mam zadnych :c odjelabym albo ramoneske, albo w pasie przewinieta.. koszule? jedna z tych rzeczy by starczyla :D

    www.sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. cudowna kurtka ♥ masz uroczą fryzurę :D obserwuję!

    { [Blog] [IG] }

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna stylizacja! Uwielbiam takie spodnie! :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna stylizacja! :) Przy okazji- zazdroszczę figury :D

    natuuszka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.