4/17/2015

DETERMINED


Przyszedł czas na luźnego posta, dopiero drugiego od danego wam postanowienia, chociaż powinien być to już trzeci, czy czwarty z kolei. Mimo wszystko jestem z siebie zadowolona, bo udało mi się w dużym stopniu zadbać o bloga, do czego odrobinę zmotywowała mnie Kamila. Podziwiam ją za sukces, jaki udało jej się osiągnąć. Według mnie bardzo się rozwinęła na blogu, podziwiam ją za to i bardzo dziękuję za bardzo cenne rady. Jeśli jeszcze jej nie znacie, to zapraszam!
W tej chwili jestem bardzo zdeterminowana, co do pisania tutaj. Staram się spełnić wyznaczone przez siebie cele. Każdy nowy obserwator to ogromna radość, potrafi mi to naprawdę poprawić humor. Tak jak każdy mam momenty, kiedy patrzę na inne blogerki, którym tak szybko przybywa "fanów", myślę, że u mnie nigdy tak nie będzie, ale niestety do tego trzeba dużo starań i DETERMINACJI. Na razie mam nadzieję, że z moimi postanowieniami co do regularnych postów będzie jeszcze lepiej, że będę dodawać więcej postów ze zdjęciami "sesjowymi", że może coraz więcej was tutaj będzie. Nie zostaje mi nic jak czekać i dalej robić to co robię!
Teraz zostawiam was z kolażem zdjęć z ostatnich, jak zwykle przemiłych dni, spędzonych z przyjaciółmi, czy rodziną, paaa! 

14 komentarzy:

  1. Świetny mix zdjęć! Supr post :*

    Poklikasz w linki w nowym poście?
    Pozdrawiam ✿
    ♥Mój blog-kliknij♥

    OdpowiedzUsuń
  2. oo dziekuje kochana! Przede wszystkim ciesze sie, ze piszesz i sie nie poddajesz, bacznie obserwuje Twoje poczynania i szczerze jestem z Ciebie bardzo dumna <3

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny mix zdjęć!
    Cieszę się, że się nie poddajesz w prowadzeniu bloga! Ja też mam mało obserwatorów, czasem miewam gorsze chwile i chcę kończyć z blogiem, lecz szybko mi to przechodzi :) Ja oczywiście Cię obserwuję i życzę Ci wytrwałości i sukcesów w dalszym blogowaniu!

    Pozdrawiam cieplutko :*
    ✿by Sylwia - klik✿

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiadomo, że każda obserwacja bardzo cieszy, u mnie wywołuje ogromny uśmiech, cieszę się, że są osoby, które chcą w pewien sposób tworzyć ze mną mój blog :)
    Najważniejsze, żeby się nie poddawać i prowadzić bloga z pasją, a nie traktować pisania jako obowiązek, który może nas zniechęcić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. blogowanie z czasem zaczyna być przyjemnością i takim małym kawałkiem świata w wirtualnej przestrzeni:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zdjęcia, uwielbiam takie mixy. :)
    klikniesz w link do sukienki? dla Ciebie to tylko chwila. :)
    http://berry-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia!:)) Najważniejsze to spełniać swoje cele/marzenia, trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Sympatyczny mix. :)

    Zapraszam do mnie: http://justlyjass.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie też nie przybędzie tak szybko fanów.
    Świetny kolaż.
    Pozdrawiam.
    nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobrze, że się nie poddajesz. Mojego bloga tez nie czyta zbyt wiele osób ale sadzę, ze jeśli będziesz się starać to na pewno uda ci się zdobyć swoich fanów. Życzę powodzenia! :)
    Pozdrawiam ciepło i zapraszam do siebie :*

    OdpowiedzUsuń
  11. nie wolno się poddawać :)

    Pozdrawiamy!
    Ajina and Lou

    ZAPRASZAMY DO KONKURSU
    http://ajinaandlou.blogspot.com/2015/04/forest-walker-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  12. nie wolno się poddawać :)

    Pozdrawiamy!
    Ajina and Lou

    ZAPRASZAMY DO KONKURSU
    http://ajinaandlou.blogspot.com/2015/04/forest-walker-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.