4/03/2015

HAIRCUT DRAW


 

Jestem z siebie dumna, "wytrzymałam" cały tydzień, regularnie dodając posty. Zwykle moje postanowienia kończyły się przeprosinami za długą przerwę i obietnicami, że to się zmieni i tak dalej, a teraz jest zupełnie inaczej. Oby jak najdłużej!
Dwoma tematami przewodnimi na dzisiaj są moje włosy oraz czarno-białe grafiki komputerowe. Zacznę od mojej fryzury, która przez jakiś czas uległa zmianie. Od czasu do czasu zaczęłam podpinać grzywkę do góry, chciałam nawet ją zapuszczać, jednak coś mi mówiło, że to jednak nieodpowiednia fryzura dla mnie i ścięłam ją z powrotem. W tej chwili najczęściej noszę grzywkę,  lepiej się w niej czuję, jednak od czasu, do czasu, kiedy jest już za długa, lub danego dnia się nie układa podpinam ją i wcale nie wygląda to tak źle, a wy jak myślicie?
Co do grafik komputerowych, to od jakiegoś czasu bardzo mi się podobają, szczególnie te czarno-białe, same kontury, coś jak ta pokazana wyżej. Od dawna marzyłam, żeby właśnie mnie tak ktoś narysował. Mam koleżankę, która od niedawna interesuję się tego typu sztuką i poprosiłam ją, żeby spróbowała mnie narysować, na razie jest w trakcie, ale kiedy tylko skończy to obiecuję ją tutaj wam pokazać. Może i to będzie już w następnym poście! Także czekajcie...

12 komentarzy:

  1. ładniej Ci w grzywce :)
    zapraszam na nowy post z wielkanocnym zajączkiem <3 - http://beansjolanta-blog.blogspot.com/2015/04/diy-easter-bunny.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Też naprawdę podobają mi się takie grafiki, ale niestety nie mam takiej koleżanki :/
    Bardzo ładnie Ci w grzywce! :)

    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ja zdecydowanie wole Ciebie w grzywce! tego typem grafiki tez sie interesuje, gdy tylko kupie tablet graficzny (poki co czekam na macbooka) na pewno pokombinuje z czyms fajnym

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    OdpowiedzUsuń
  4. ładnie ci w grzywce :)

    http://missstyle21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie wyglądasz w grzywce ;)

    loves-styles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Pasuje Ci ta grzywka <3

    http://sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi się twoja grzywka bardzo podoba. Pasujecie do siebie!
    Czekam na następny post :)

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie Ci w grzywce. :)

    milenaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie Ci w grzywce ;)
    Wesołych świąt i smacznego jajka!!!
    ♥Mój Blog - klik!♥

    OdpowiedzUsuń
  10. masz prześliczną fryzurę :)
    pozdrawiam!

    {la decadence}

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.