4/29/2015

IMPORTANT

Tytuł posta wybrałam ze względu na to, że mam wam do przekazania pewną zmianę, która nastąpi w tym tygodniu. Jednak zanim wam o tym opowiem to chciałam zacząć od tego, że udało mi się podjąć współpracę z firmą sheinside i to dzięki wam! Jesteście najlepsi, nigdy bym się nie spodziewała, że już przed końcem czasu napiszą do mnie, że oszacowali moje wyniki i nie ma sensu czekać. W tej chwili czekam na pierwszą paczkę, a co to będzie dowiecie się w którymś z kolejnych postów, więc czekajcie z niecierpliwością...
Przechodząc do ważnej informacji to już w ten piątek wyjeżdżam do Włoch na szkolną wycieczkę. Hmm... Pewnie spodziewacie się, że zawieszam bloga, ale nie mam zamiaru, mam o wiele lepszy pomysł na tą przerwę! Jadę na osiem dni, w czym cztery, z sześciu nocy spędzam w hotelach, myślę, że z internetem, więc sami wiecie, myślę że uda mi się wstawić luźny post przez telefon. Dwie noce spędzam w autokarze. Myślę, że to dobry pomysł, może uda mi się wstawić przynajmniej dwa posty! A więc do napisania ;)

12 komentarzy:

  1. bardzo sie ciesze, ze udalo Ci sie ze wspolpraca i jestem dumna, ze nie masz zamiaru robic przerwy przez wyjazd! No i zycze ci odpoczynku kochana!

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że przywieziesz ze sobą dużo zdjęć! Włochy to piękne miejsce i na pewno bardzo fotogeniczne :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojeeej zazdroszczę wyjazdu do Włoch! :) Gratuluję współpracy, ja też właśnie staram się zawiązać z nimi wspólpracę. Mogłabyś kliknąć w linki u mnie w poście? http://nataliexbrunette.blogspot.com/2015/04/yap-i-definetely-love-t-shirts.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę takiej wycieczki :) gratuluję współpracy :)
    by-paqulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję współpracy! Udanej wycieczki, też bym chciała jechać do Włoch
    http://koniandvivi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Udanej wycieczki :) Byłam we Włoszech dwa lata temu i jest tam pięknie *.* Z chęcią bym powróciła do tego kraju ^^
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję współpracy :D Jadę do Włoch w następnym tygodniu, tyle że z rodziną a nie ze szkoły :D Włochy są na prawdę pięknym krajem ;) Życzę Ci udanej wycieczki !

    + Dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie ;)
    http://pattiexdd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje :)
    Włochy były kiedyś moim marzeniem i nadal są, ale gdzieś tam dalej :)
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.