4/20/2015

TK MAXX


Znacie tk maxx? Byliście tam kiedyś? Lubicie tam kupować? Moim zdaniem jest to coś w stylu "drogiego lupeksa", czy "taniego ciuchlanda". Wiem, że dla wielu osób tzw. szukanie perełek to ogromna przyjemność, a właśnie na tym polega tk max. Można spędzić tam ogrom czasu i wyjść bardzo zmęczonym. Uwielbiam tam chodzić! Znalezienie czegoś w całej masie pojedynczych ciuchów, o przeróżnych rozmiarach to nie lada wyzwanie, a kiedy ci się uda wielka satysfakcja.
Najczęściej jest tak, że do przymierzalni wchodzę z górą ubrań, a wychodzę z trzema z nich, haha! W ten weekend wybrałam się tam z mamą i jak zwykle po dwóch godzinach szperania między wieszakami jestem z siebie dumna, bo wybrałam trzy koszulki (jedną z nich widzicie na zdjęciach powyżej) i kurtkę przeciwdeszczową, która jest absolutnym fenomenem tych zakupów. Naprawdę nie spodziewałam się, że trafię na nią właśnie w tk maxx'sie, a jednak! Między innymi z jej powodu taki temat wybrałam dla dzisiejszego posta. Cały strój jest raczej typowy dla deszczowej, pochmurnej pogody, która niestety dzisiaj mnie zaskoczyła. Do kurtki i t-shirta założyłam zwykłe szare rurki i adidasy, jak wam się podoba? 

11 komentarzy:

  1. Mega koszulka i kurtka! Ja nigdy nie mogę nic tam znaleźć, ale się nie poddaję i mam nadzieję że coś mi się znajdzie! :)

    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super stylizacja, uwielbiam takie połączenia <3
    Konkursy internetowe napewno znajdziesz coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja lubię takie miejsca, niestety jakoś nie mogę znaleźć nic dla siebie za bardzo :// a jak już najdę, to owszem kupię, ale po 1 założeniu nie podoba mi się ta rzecz :(
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. jedne co tam kupilam to case na telefon, ale przyznam, ze mialam ochote rozejrzec sie pomiedzy tymi wszystkimi wieszakami!

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie byłam tam nigdy i szczerze nie słyszałam o tym sklepie :)
    Płaszczyk i bluzka są super!

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  6. super kurtka :)
    eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. tez lubie tk maxx, bo są tam świetne ciuchy. a tak wgl fajna kurteczka. Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  8. o wyglądasz cudownie- zazdroszczę włosów♥

    Obserwuję♥Pozdrawiam♥Zapraszam
    alexa-moments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.