5/17/2015

LED ZEPPELIN SHEINSIDE


Po powrocie z Wrocławia do domu czekała mnie wspaniała niespodzianka, pierwsza paczka od 
sheinside. Koszulka, z  nazwą zespołu Led Zeppelin okazała się świetnej jakości, o idealnym rozmiarze i w dobrym stanie. Podsumowując zamówienie było strzałem w dziesiątkę! Naprawdę nie trzeba się wahać zamawiając coś od sheinside. Moja paczka przyszła po około dwóch tygodniach i opłacało się czekać! Oczywiście szybko wybrałam się na zdjęcia, żeby jak najszybciej je tu umieścić i pochwalić się nową zdobyczą.Fotek nie byłoby, gdyby nie fotograf, który jak najbardziej się sprawdził i bardzo mu dziękuję! Koszulka jest lekko skrócona z przodu, ma szerokie rozcięcia pod pachami, więc można "pobawić się" z kolorem topu pod spodem. Oczywiście do tego założyłam moje ulubione dziurawe boyfriendy i przewiązałam w pasie flanelową koszulę. Do tego na nogach najprostsze granatowe trampki i wuala!

17 komentarzy:

  1. Te spodnie są świetne! Cała stylizacja jak najbardziej na plus :)
    Do tego zdjęcia wykonane w pięknym miejscu!
    Buziaki, Karolina i Sandra


    www.thesisterzone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo sie ciesze, ze jestes zadowolona z zamowienia, teraz pewnie bedziesz miala wiecej motywacji :* no i kliknelam, zebys nam tu wstawiala te stylizacji coraz wiecej!

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie wyglądasz :)
    Koszula jest świetna!
    Masz bardzo oryginalny styl :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniale wyglądasz! ;*
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, że jesteś zadowolona z paczki! Bardzo ładne zdjęcia i ślicznie wyglądasz *.*

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna, prosta stylizacja, świetna koszula!

    Pozdrawiam,
    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ładna stylizacja :)
    trochę słabo widać tę koszulkę :/
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja! Ja również bardzo lubię rzeczy z firmy Sheinside ;)
    Twoja koszulka jest super!

    Zapraszam ♥
    mypastel-garden.pl [klik]

    OdpowiedzUsuń
  9. wow jaki cudowny klimat zdjęć! piękna koszula.
    nutellaax.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczne zdjęcia, świetna stylizacja! :*

    Mój blog, zapraszam-kliknij

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo interesujący blog , od postów ,żeby przeczytać nie mogę się oderwać:)
    Strasznie mi się tu spodobało:) Pozdrawiam !
    Co powiesz na wspólną obserwacje? ja juz!
    angelica-gurgul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajne światło na tych zdjątkach :) ogólnie dobra robota :)
    pozdrawiam,
    Vivi :)

    Vivienne Night Blog
    BLOG | BLOGLOVIN' | TWITTER | FACEBOOK

    OdpowiedzUsuń
  13. Super blog,genialna stylizacja i zdjęcia również bardzo mi się podobają! :)
    Poklikasz?
    http://meandmy-woorld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.