5/26/2015

THE SAME SHIRT DIFFERENT LOOK




Dobry wieczór! Nie macie pojęcia jak bardzo bym w ostatnim czasie chciała żeby doba trwałą co najmniej 30h, bo totalnie się nie wyrabiam. Chyba jednak coś o tym wiecie... Poprawy, ostatnie sprawdziany, kartkówki, prace domowe i wszystko na raz. Na szczęście wszystko robię z myślą "Byle do wakacji...". Nie mogę się doczekać kiedy chociaż wystawią oceny i będę miała więcej czasu dla siebie, bo na razie nie mam wcale! Teraz tylko musimy przebrnąć, damy radę!
Co do tytułu i samych zdjęć! Postanowiłam zrobić jeszcze jeden outfit z koszulką od sheinside, tym razem zupełnie inny. Tym razem mam ogrodniczki i czerwone "martensy". Myślę, że to trochę odskocznia od moich ulubionych boyfriendów, których tutaj pełno! Mam nadzieję, że przypadnie wam do gustu także to połączenie, co myślicie?

10 komentarzy:

  1. Świetne ogrodniczki, bardzo fajnie prezentują się właśnie z tą bluzką i martensami :)

    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja właśnie mam teraz 'luźno' nic nie poprawiam, ani nic :D
    Zapraszam do mnie na konkurs (klik!)

    OdpowiedzUsuń
  3. strasznie mi sie podoba ten look! chociaz sama bym sie czula nie najlepiej (grubasek haha), ale w twoim wykonaniu jestem zakochana w tej stylizacji!

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak właśnie, byle do wakacji :D
    Śliczne zdjęcia:*

    Mój blog, zapraszam-kliknij

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialna stylizacja! Te ogrodniczki są świetne ;)
    Ja też ciągle powtarzam sobie 'byle do wakacji' haha.

    Pozdrawiam ♥
    www.mypastel-garden.pl [klik]

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale świetnie wyglądasz !
    Wszystko idealnie do siebie pasuje :)

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  7. super wyglądasz! :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny post ja już obserwuje więc może ty tez bys zaobserwowała jeśli tak to bardzo dziekuje .

    Zapraszam : http://angelikao-blog.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny ten look i świetne miejsce do zdjęć, pasuje do tej stylizacji bardzo ;)
    panialeksandria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.