6/26/2015

MY FAV LACY THEME


Moja wyczekiwana paczka od sheinside nareszcie do mnie dotarła. To już drugi udany zakup w tej firmie. Bluzka jest świetnej jakości i idealnie na mnie leży z tym że normalnie zamawiam rozmiar S, a tym razem zamówiłam M, z czego ogromnie się cieszę, bo mniejszy na pewno byłby za mały. Dlatego jeśli macie zamiar ją kupić lepiej zamówić rozmiar większy! Poza tym świetna jakość, w nienaruszonym stanie, naprawdę polecam.
Myślę, że jak każda rzecz idealnie pasuje do moich ulubionych jeansowych szortów, a jeśli chodzi o buty to wedle uznania. Ja zdecydowałam się na creepersy. W bluzce uwielbiam sam fakt, że z przodu jest croppowana, z tyłu za to dłuższa, jednak cały efekt daje tzw firanka u dołu. Kupiłam ją z myślą o nieco chłodniejszych, letnich wieczorach. Jak wam się podoba?

42 komentarze:

  1. Fajny zestaw! Dobre mają ciuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawie wykonana bluzka! Kliknęłam ci ;) ZROBISZ TO SAMO U MNIE W POŚCIE?
    http://imagine-day.blogspot.com/- KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie bardzo ładnie się ta bluzka prezentuje :)
    Mi paczka od sh przyszła meeeeeega na minus :/
    poleksandra.blogspot.com KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna bluzka :)
    Na zdjęciach wyglądasz jak modelka :)

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  5. Mega bluzka, fajny jest ten motyw długości z tyłu.
    Świetne wyglądasz na zdjęciach! :)

    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz! Zakochałam się w tych zdjęciach! :)

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!




    OdpowiedzUsuń
  7. czym robisz zdjęcia na bloga?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nikon D40 i wymienny obiektyw Nikkor AF-S DX 18-105mm F/3.5-5.6G ED VR <-- tak tak fachowa nazwa obiektywu

      Usuń
  8. cudne zdjęcia P:)

    http://missstyle21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow mega bluzka :3 Ładnie ci w takim kolorze, śliczne zdjęcia *o*
    Mój blog~klik! ❤

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna bluzka, szorty, kocham takie stylizacje a do ciebie jak najbardziej ona pasuje! :)
    Frydrychmartyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. jak ja tesknilam za stylizacjami u Ciebie! wygladasz super misiu :*

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna bluzka, masz świetna figurę! :)
    Super blog może wspólna obserwacja ? ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale jesteś śliczna ♥ Masz taki egzotyczny typ urody :D Prześliczna bluzeczka :) Też często zamawiam rzeczy rozmiar większe na tej stronie :)

    Poklikasz w linki shein ? Odwdzięczę się :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześliczne zdjęcia, a ta bluzka jest bardzo ładna! Świetnie wyglądasz <3

    Pozdrowionka :*
    Zapraszam na konkurs! Ciekawe nagrody, a zasady - bardzo proste! KONKURS |KLIK|
    ✿by Sylwia - klik✿

    OdpowiedzUsuń
  15. ojej jaka rewelacyjna bluzka ! <3
    eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne buty! :)

    Zapraszam również do mnie: http://bezgwiezdne-niebo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne zdjęcia, a bluzka przypadła mi do gustu :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna, ostatnio uwielbiam takie "firankowe" rzeczy :)
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawy post! ;3
    I ta figura! Idealna!
    Zapraszam do mnie :3
    http://saramuszak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Muszę przyznać , że masz bardzo ładną buzię . Jesteś jeszcze młodziutka , ale może spróbuj swoich sił w jakiejś agencji modelek? Nie dość , że masz oryginale rysy twarzy to jeszcze super zgrabną figurę :) Ja Cię widzę na wybiegach ;)
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie :)
    Sylwetta

    OdpowiedzUsuń
  21. Stylizacja ciekawa, dobra jak na upalne dni. Ja aczkolwiek wolę mieć pare kg więcej

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne zdjęcia ;3
    photo-kinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam Twoje sesje! Są tanie nietuzinkowe! Cieszę się, że zakup jest udany :) Swojego czasu też lubiłam zamawiać na tej stronie, ale po tym jak raz dostałam za małą koszulę i musiałam latać po krawcowych, trochę się zniechęciłam :( Pzdr i życzę udanych wakacji x

    P.S. Bardzo dziękuję za komentarz na moim blogu oraz za obserwacje! Niesamowicie mi miło! Również Cb zaobserwowałam. Zapraszam na nowy post z inspiracjami wakacyjnych zajęć oczywiście na angegar-blog.blogspot.com x

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczna bluzka ;)
    Fajna stylizacja. :)
    nieprzescigniona.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. super ci pasuje, jestes bardzo fotogeniczna :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  26. kilknelam i licze na to samo :)

    http://czillen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. śliczne zdjęcia
    obs za obs ? zacznij i daj znac paperlifex33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Super zdjęcia! :) http://popiel-martyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczne zdjęcia ❤
    Zapraszam do mnie( może obserwacja za obserwację)
    http://Rassbery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. ślicznie wyglądasz w tej bluzce ♥ a z ciebie jest niesamowita chudzinka :)

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.