6/07/2015

THE STORY OF SESION




Cześć! Myślę, że pominę w tym poście temat absolutnie cudownej pogody, zbliżających się wakacji i to jak bardzo nie mogę się doczekać. Od początku chciałam zacząć ten post od opowiedzenia wam w skrócie historii powstałych wyżej zdjęć. Otóż jak co weekend nastawiłam się z siostrą na robienie zdjęć. Oczywiście uznałam, że na dworze nie jest wcale aż tak gorąco i założyłam długie spodnie. Tego dnia nie miałam pojęcia gdzie dokładnie chce zrobić foty, więc poszłyśmy do lasu. W jedną stronę szłyśmy 30 minut, a ja miałam na sobie nowe buty = nowe odciski, żeby dowiedzieć się na koniec, że nie wzięłyśmy karty pamięci. Nie muszę wspominać jak bardzo było mi gorąco w długich jeansach. Wróciłyśmy zmęczone i głodne. Skończyło się na tym, że zdjęcia zrobiłyśmy na ogródku i mam nadzieję, że wcale nie są złe, haha.
W całym stroju głównie chodziło o buty, które jednak zobaczycie bliżej w kolejnych postach. Tutaj niestety wyeksponowanie ich nie udało się. Reszta stroju to dobrze wam znane lenonki, zwykłe szorty i casualowy t-shirt. Jak wam się podoba?

12 komentarzy:

  1. nie wyszly zle! mnie sie podobaja, takie radosne i pozytywne, jak cala Ty ^^ wspolczuje przygody z karta pamieci..

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    OdpowiedzUsuń
  2. zawsze jakaś przygoda hehe ;) na zdjęciach jesteś uśmiechnięta, więc spoko ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super okulary! Świetne zdjęcia :D
    Śliczna stylizacja:*

    Mój blog, zapraszam-kliknij

    OdpowiedzUsuń
  4. ładnie wyglądasz, buty bardzo ładne, aczkolwiek bez okularów byłoby nudno ;)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Niezła przygoda z tą sesją haha :)
    Jednak zdjęcia w ogródku są też niezłe :)
    Bardzo ładnie wyglądasz, okulary są genialne :D

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że Wasz plan się nie udał- ale te zdjęcia też są świetne!
    Piękny outfit ;3

    mypastel-garden.pl [klik]

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda że się plan nie udał , Zdjęcia są śliczne , okulary boskie
    Ola-mylifestyle

    OdpowiedzUsuń
  8. Haha, fajnie, że w końcu udało Wam się zrobić zdjęcia, wyszły fajnie!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Haha, fajnie, że w końcu udało Wam się zrobić zdjęcia, wyszły fajnie!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeeeej miałam kiedyś dokładnie taką sama sytuację- też odstrzeliłam się na sesję, by po przyjeździe w dane miejsce, dowiedzić się, że zapomniałam karty pamięci do aparatu grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :/ no myślałam, że wyjdę z siebie i stanę obok :P

    Zdjęcia wyszły świetnie, nie masz co narzekać ! mega radosne i pozytywne- zarażasz energią i uśmiechem dziewczyno, aż sama gęba do monitora się uśmiecha :)

    Szorty i lenonki czadowe! :)

    pozdrowionka :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne fotki chociaż rzeczywiście butów nie widać zbyt dokładnie :)

    lacarolinestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.