7/09/2015

CASUAL LOOK AND PERFECT SPAIN TRAVEL













Właśnie wczoraj wróciłam z przecudownego wyjazdu do Hiszpanii! Tak, tak to nie pomyłka, po siedmiu pod rząd podróżach do Włoch w tym roku z rodziną i przyjaciółmi polecieliśmy samolotem (tu chciałabym dodać, że był to mój pierwszy lot) do Xabii, pięknej, klimatycznej miejscowości położonej na hiszpańskim wybrzeżu. Co do faktu, że był to mój pierwszy lot w życiu to muszę powiedzieć, że naprawdę bardzo się bałam. Przy starcie kręciło mi się w głowie i szczękałam zębami, jednak po dwudziestu minutach zapomniałam, że jestem w powietrzu i reszta lotu minęła spokojnie. Na miejscu było około 30 stopni, więc zamieniliśmy jeansy i bluzy na t-shirt'y i szorty. 
Calutki tydzień spędziliśmy w pięknej willi z basenem! Było naprawdę cudownie i dziękuję moim przyjaciołom, za cały spędzony czas, bo są najlepsi i bez nich ten wyjazd by się nie udał.
Zdjęcia, które widzicie powyżej były robione podczas wycieczki po pięknej Xabii, a wykonane są one przez moją młodszą siostrę, której dziękuję za to całe bieganie z aparatem podczas spaceru. Cała sesja była nie lada wyzwaniem, bo co chwila oddalałyśmy się od grupy i biegałyśmy w różne miejsca z aparatem, haha! Całego wyjazdu nie mogę ująć w jednym poście, więc czekajcie na kolejne w najbliższym czasie, do napisania...

21 komentarzy:

  1. jaką masz boską figure ! :)
    zazdroszcze wyjazdu :)

    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale śliczne zdjęcia! Musiało być naprawdę fajnie!
    Zazdroszczę takiego wyjazdu :)
    Pamiętam, jak ja leciałam pierwszy raz samolotem to też się bardzo bałam hahaha, ale potem było już ok!

    Pozdrawiam cieplutko ^^
    Zapraszam na konkurs! KONKURS |KLIK|
    ♥by-sylwia.blogspot.com♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie wyglądasz!
    Zazdroszczę ci!
    Zawsze chciałam polecieć do Hiszpanii :)

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  4. pamietam moj pierwszy lot! zawsze mnie ekscytowalo latanie, wiec sie nie baalam (moze troche, bo ogladalam tydzien wczesniej pierwsza czesc oszukac przeznaczenie…haha) i strasznie mi sie to podobalo! jednoczesnie po wyladowaniu nie moglam sie doczekac powrotu do domu, zeby jeszcze raz poleciec samolotem haha! A bylam bez rodzcicow! :)

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę! <3 Chciałabym zwiedzić Hiszpanię ;3
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna prosta stylizacja :)

    http://missstyle21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne zdjęcia! Hej! Zapraszam na mojego nowego bloga z muzycznymi inspiracjami. Pełni on zarazem formę inspiracji muzycznej dla innych jak i mojego małego pamiętnika muzycznego. www.muzoomania.blogspot.com dajcie znac co myślicie o samym pomyśle na bloga jak i muzyce. Z góry dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale Ci zazdroszczę wyjazdu! Genialne zdjęcia *,*
    Masz świetną figurę ;)

    Pozdrawiam ♥
    www.mypastel-garden.pl [klik]

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawy wpis - gratulujemy ;)

    Zapraszamy do naszego sklepu internetowego z modną biżuterią i odzieżą

    www.steezy.pl - strona naszego sklepu KLIK

    https://www.facebook.com/steezyfashionshop - strona naszego fanpage KLIK

    Pozdrawiamy i przesyłamy dla wszystkich czytelników

    KOD RABATOWY: 10off

    WAŻNY NA CAŁY ASORTYMENT (10 % zniżki)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę figury! :)
    Genialne zdjęcia, cudowne miejsce :*

    Mój blog, zapraszam- kliknij✿

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne fotki. Wyglądasz na nich prześlicznie.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    http://colorpie-pie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Jejku, własnie za to kocham wakacje *-*
    Piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale piękne zdjęcia! I wybrałaś rewelacyjne miejsce do zrobienia zdjęć. :)
    Todayistheend.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zdjęcia, a jaka opalona!! Byłam u Ciebie na blogu z rok temu może i piękniejesz. c:
    http://manzulog.blogspot.com/2015/07/nie-badz-bucem.html

    OdpowiedzUsuń
  15. lunassgirlss.blogspot.com <--- Zapraszamy :D #V&E
    Robimy także tła i wygląd bloga :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Nice t-shirt :)
    BLOG M&M FASHION BITES : http://mmfashionbites.blogspot.gr/
    Maria V.

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne zdjęcia :) mega zazdroszczę Ci tej Hiszpanii! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Co za piękne widoki! Moim marzeniem jest kiedyś być w Hiszpanii, aby zobaczyć te piękne miejsca, podziwiać, zwiedzać i odkrywać same cudowne rzeczy :) Nigdy tam nie byłam, więc pewnie byłabym wniebowzięta takim wyjazdem :)

    OdpowiedzUsuń
  19. O jejku, tak bardzo klimatyczne zdjęcia, a przy dzisiejszej pogodzie oglądając te zdjęcia jest mi po prostu smutnooo, kurcze, zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow, super zdjęcia i super miejsce, jeśli będę miała okazję wybrać się do Hiszpanii to z pewnością postaram się tam pojechać :D

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.