7/14/2015

CLIMATIC SPAIN PART TWO











Jedną z wielu rzeczy, które pokochałam w Hiszpanii jest klimat tego kraju. Nie chodzi jednak o sam fakt, że upał dochodzi do 40 stopni i praktycznie nie ma ani kropli deszczu. Myślę raczej o klimacie jako kulturze, o uroku kraju. Kiedy przylecieliśmy do Hiszpanii, przez olbrzymie okna lotniska od razu widać było pustynię wypełnioną pięknymi willami z basenem i palmami. Ogromną różnicę dawał fakt, że praktycznie nie widziałam tam zieleni. Głównie kaktusy, owoce cytrusowe, winogrona oraz inne rośliny przystosowane do upałów. Większość willi, domków letniskowych oraz apartamentów było w kolorze białym, często porośniętych kwiatami lub bluszczem. Właśnie w takiej willi miałam przyjemność mieszkać przez cały tydzień. Za to zdjęcia były tym razem robione w okolicy naszej willi przy winogronach i innych tamtejszych roślinach, które budziły naprawdę ogromny zachwyt... I jak przyjedziecie kiedyś do Hiszpanii?
Co do całej stylizacji, zupełnie zwyczajnej to myślę, że ta koszulka we wzorki, zwykłe jeansowe szorty i plecione baletki oddają urok całego kraju.
Na koniec jeszcze chciałam wspomnieć o ostatnim zdjęciu, które nie jest takim zwyczajnym zdjęciem, haha. Nie każdy przecież zawiesza swoje włosy na sznurkach na pranie, prawda? 

16 komentarzy:

  1. Haha świetne ostatnie zdjęcie :D
    Ślicznie wyglądasz, genialne zdjęcia :*

    Mój blog, zapraszam- kliknij✿

    OdpowiedzUsuń
  2. genialne i bardzo pomysłowa sesja :)

    http://missstyle21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnie zdjęcie najlepsze.Takie szalone :D Obserwuję i zapraszam do siebie parajulkanormal.blogspot.com
    Mam nadzieję że Ci się tam spodoba. Co powiesz na wzajemną obserwację? Pozdrawiam i miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mega fajne zdjęcia i nie takie codzienne. :) Super, podoba mi się. :)

    www.avangardovo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialne zdjęcia, obserwuję c:♥
    Zapraszam do mnie,
    mary-and-mint.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzeczywiście musi być tam fajny klimat!
    Śliczne zdjęcia, to ostatnie jest mega!

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  7. rozsmeiszylo mnie ostatnie haha :* ja w hiszpani bylam 4 lata temu i zdecydowanie klimat tego kraju jest calkowiciee inny, ludzie, domy, rosliny! ale jest pieknie :)

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszcze :P tez chcialabym wypoczywac a Hiszpanii w willi <3

    http://heartydayroutine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnie zdjęcie genialne, hahaha! Zazdroszczę pobytu w Hiszpani, nigdy tam nie byłam :(
    http://koniandvivi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Chciałabym ten kraj odwiedzić :)
    Ja póki co jestem zakochana w Tunezji i Turcji :)
    Cudowne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne zdjęcia :)
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Mam prośbę, znalazłabyś trochę wolnego czasu do poklikania w linki do WALK TRENDY w moim ostatnim poście? Bardzo mi zależy, ponieważ pragnę rozwijać bloga poprzez lepsze stylizacje, które mogę urozmaicać dzięki WALK TRENDY. Byłabym bardzo wdzięczna :)
    Jeśli poklikasz koniecznie napisz mi czym mogłabym się odwdzięczyć :)
    Mój blog

    POMOŻESZ?-Jeśli tak, to koniecznie napisz mi w komentarzu na moim blogu!

    OdpowiedzUsuń
  12. oj chetnie tez bym sie wybrala;d

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjęcia! Pozazdrościć pobytu w Hiszpanii :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  14. W końcu ktoś z postem podróżniczym!<3
    Mega zdjęcia, super post - w Hiszpanii jeszcze nie bylam ale mam to w planach. Miałam teraz na majówkę jechać na stopa do Hiszpanii ale że miałam za mało czasu to na Francji się skończyło niestety... Mega, zostanę na pewno na dłużej w postach podróżniczych zwłaszcza.
    Zapraszam na swojego bloga podróżniczego jesli jestes zainteresowana:)
    http://bedziesz-miedzy-gwiazdami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.