7/18/2015

PARIS SUPRISE













Nikt z was, poza moimi znajomymi nie spodziewał się, że prosto z Hiszpanii polecieliśmy do stolicy Francji, czyli Paryża. Tak, tak po raz kolejny chciałam zrobić wam niespodziankę! Paryż zawsze był na liście miast, które chce odwiedzić i w tym roku mi się udało. Cudowne pięć dni całego wyjazdu spędziłam w wiecznie żyjącym mieście, a ja takie miejsca uwielbiam. Zdecydowanie w przyszłości zamieszkam w jednym z takich miast, czyli najprawdopodobniej w Warszawie. Paryż zrobił na mnie przeogromne wrażenie. Jak zwykle zwróciłam uwagę na paryski klimat. Otóż stolica Francji podzielona jest na starą część i tą nową. Sama nie wiem, która mi się bardziej podobała. Nasz hotel znajdował się w tej nowszej. Wielkie szklane wieżowce, ogromne place, galerie handlowe itd. Za to stara część miała urok! Cudowne kamienice, wszędzie pełno malarzy sprzedających swoje prace, stoiska ze starymi kartkami, ogromne drzwi, które nigdy się nie otwierają, lodziarnie, naleśnikarnie itd. Za to w podziemiach Paryża jeździ metro. Chyba nigdy tak dużo nie najeździłam się metrem, da się nim dojechać dosłownie wszędzie! Oczywiście nie mogę zapomnieć o wieży Eiffla, która zawsze robi większe wrażenie kiedy zobaczysz ją na żywo, a jeszcze większe kiedy na nią wejdziesz!
Na koniec chciałam dodać, że mój design nadal nie jest skończony, jeszcze dzisiaj, może jutro, a może w poniedziałek dojdzie do perfekcji, wykonuje go dla mnie bardzo utalentowana blogerka, o której będę wspominać w kolejnych postach, kiedy design będzie zmieniony, bo wybrednej mnie jeszcze coś nie pasowało, haha!

42 komentarze:

  1. swietny jest ten nowy design! strasznie mi sie podoba, naprawde :) a co do Paryza to mialam okazje go odiwedzic pare razy, wtedy tez to bylo moim marzeniem i rzeczywiscie klimat jest nie do podrobienia!

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne zdjęcia! <3
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. jejku zdjecia cudowne :)
    ale ci zazdroszcze:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również uwielbiam Paryż! A na drugim miejscu, tuż po Paryżu, jest Twoja sukienka! Bardzo fajnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialny design! :D
    Zdjęcia są po prostu cudowne! :*

    Mój blog, zapraszam- kliknij✿

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne zdjęcia, uwielbiam Paryż :)

    http://missstyle21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo zazdroszczę wyjazdu, świetne zdjęcia! ;)
    bgrenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę wyjazdu :) Jesteś śliczna i masz cudowny uśmiech!
    Zaczynam obserwować :*

    Zapraszam do siebie! :)
    http://xaaleksandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny jest ten Paryż! Ale masz ładną sukienkę :)
    ♥Different Diamond♥ <-- klik
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojej, zazdroszczę! Zawsze chciałam odwiedzić Paryż.. Śliczne zdjęcia :)

    olivee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Uuu Paryż! Piękne zdjęcia, ja natomiast byłam w Wenecji :)
    NOWY POST – PRYZMAT OBIEKTYWU!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam też okazję ja odwiedzić, jest tam tak cudownie jak nigdzie indziej 😍

      Usuń
  13. Zazdroszczę wycieczki! Zawsze chciałam odwiedzić Paryż :)
    Pozdrawiam, MAJA-RUSEK.BLOGSPOT.COM.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładne zdjecia. Też miałam raz okazję odwiedzić to super miejsce. Pozdrawiam i zapraszam
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładne zdjęcia, zazdroszczę wakacji i kocham twoją karnację (czego też ci mega zazdroszczę)
    http://superbigos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie wyglądasz! i świetne zdjęcia :>
    Zapraszam do siebie
    hemofilie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam Paryż, byłam już dwa razy i zawsze widziałam coś innego. Świetna sesja i stylizacja, widać, że dobrze czujesz się w tej sukience i jest ona idealna do zwiedzania :)
    Pozdrawiam, www.pallmathesecond.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Jaki piękny wpis :D
    zakochałam się w Paryżu *.*
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na nowy wpis :**
    http://madeleineee1994.blogspot.com/2015/07/witajcie.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  19. Paryż to moje ogromne marzenie, jejku ja chcę żeby jak najprędzej się spełniło ♥♥♥
    Przepiękne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Masz ciekawy blog, naprawdę! :) Będę wpadać częściej, bo warto!

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ♥ Poklikasz w ostatnim poście? W zamian cię zaobserwuję :)
    *TUTAJ*

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie wyglądasz piękna sukienka do tego Twoja karnacja naprawdę zazdroszczę, a Paryż to moje marzenie mam nadzieje, że kiedyś się spełni ;*
    MÓJ BLOG ZAPRASZAM-KLIKNIJ

    OdpowiedzUsuń
  22. jesteś śliczna i masz piękną sukienkę ! :)
    zazdroszczę wyjazdu :)

    http://kaarollkaa.blogspot.com
    w wolnej chwili zapraszam na mojego yt:
    https://www.youtube.com/watch?v=DG2fSsd_Vo0

    OdpowiedzUsuń
  23. zazdroszczę Ci zwiedzenia Paryża! zdjęcia są przepiękne, tak się zastanawiałam, czy myślisz w przyszłości nad modelingiem?masz wyjątkową urodę i perfekcyjną figurę! buziaki:*

    zapraszam luczijka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Paryż to piękne miasto! W te wakacje również tak się wybieram :)

    pozdrawiam,
    http://pohika.blogspot.com/

    ZAPRASZAM NA WIELKI KONKURS URODZINOWY

    OdpowiedzUsuń
  25. Byłam w Paryżu w podobnych miejscach! :)
    Świetne zdjęcia! :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK!
    KONKURS URODZINOWY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne zdjecia :)

    Mogłabyś poklikać u mnie w linki lub banery?:) Może wspólna obserwacja?

    Zapraszam do nas:)
    Blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudne zdjęcia i zazdroszczę Paryża :(
    http://luuvmy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne zdjęcia. Ojj dawno byłam w Paryżu, ale uwielbiam to miasto :)

    Całuję i zapraszam na mojego bloga :),
    www.FASHIONCAROLINNA.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Wspaniały Paryż.Niestety , nie miałam okazji zobaczyć tego uroczego miasta na żywo , ale klimat Twoich jak i wielu innych zdjęć zawsze napełnia mnie podziwem i zachwytem !

    Bardzo ładny blog i wygląd !
    Obserwuję ;) Jeśli mój blog Ci się spodoba również zaobserwuj .
    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  30. ojej jakie piękne miejsce <3 i świetnie wyglądasz :)
    http://eunikovakinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. jeju, jesteś przepiękna ! bardzo zazdroszczę tego wyjazdu! :)
    po przeczytaniu kilku notek dochodzę do wniosku, że jesteś bardzo kreatywna blogerką. pozwolę sobie dodać do obserwowanych, miło będzie widnieć u Ciebie na bieżąco! :)

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  32. Gorgeous dress!

    xo,
    priceless-ambition.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  33. super post! bardzo kreatywnie :)
    Zapraszamy do nas http://podhalanskieblogerki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Ojej jakie śliczne zdjęcia ;)
    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam: Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetnie wyglądasz w tej sukience, Paryż jest cudowny ;)

    http://addforthesun.blogspot.com/
    Już niedługo rozdanie "back to school" na moim blogu, obserwuj aby nie przegapić ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetny post i śliczne zdjęcia! . .
    Obs za obs? (Ja już,napisz u mnie)

    http://fashionandeuforia.blogspot.com/

    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Zdjęcia cudne, naprawdę cieszę się, że wyjazd się udał ! ;) Masz piękną urodę . ♥
    http://momentcatcher00.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.