7/24/2015

WARSAW TRIP AND SOME WISHLIST

DRESSGAL

SPODNIE                        BLUZKA                        BLUZA                        KARDIGAN

DRESSLINK


             T-SHIRT                 SPÓDNICZKA              KOMBINEZON                 ZAKOLANÓWKI
Ostatnio aż dwie firmy zgłosiły się do mnie z prośbą o współpracę i po przejrzeniu asortymentu postanowiłam, że zgodzę się. Jeśli kolejne współprace mają oznaczać więcej outfitów i więcej postów to dlaczego mam nie spróbować. W końcu to także ogromny plus dla was! 
Chyba nie muszę wam tłumaczyć, o co chodzi, prawda? Bardzo was proszę o kliknięcia w podane wyżej linki, muszę uzbierać ich jak najwięcej. Liczę na was! Oczywiście osoby, które wypiszą wszystkie ceny produktów w komentarzu polecę ich blogi w najbliższych postach, więc to dobra okazja na chociaż malutką reklamę ;) 
Zapytacie, dlaczego taka długa przerwa? Otóż w poniedziałek pojechałam odwiedzić moją kuzynkę i naszą piękną stolicę. Nie zwiedzałam tam ani trochę, ponieważ wszystkie miejsca już widziałam ;) Byłam kilka razy na zakupach, raz w kinie na przecudownym filmie pt. Najdłuższa podróż i na sushi, które polubiłam dopiero teraz, a mianowicie w bardzo klimatycznej knajpie - Izumi sushi. Oprócz sushi spróbowałam wegetariańskich burgerów w - Kroważywa. Dlatego będąc głodnym w Warszawie już wiecie gdzie warto się wybrać! ;) 

37 komentarzy:

  1. Fajne ubranka ♥
    Kocham Wawę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Boże kocham twojego bloga <3
    Jeśli T-shirt kupię za 0.01$ to ja to biorę xD

    http://towardsofthesun.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczy za 0,01$ są tylko w dodatku do normalnego zamówienia z ich strony :)

      Usuń
  3. W Warszawie byłam tylko raz:)
    Śliczne ciuszki, poklikane :*

    Zapraszam serdecznie na mojego bloga- kliknij♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne ubrania :)
    Gratuluję współpracy.
    Poklikałam :)

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Współpracuję z nimi - powodzenia ;3
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, że firmy ci zaproponowały współpracę. Poklikałam i życzę powodzenia. Ładne te białe buty ze sklejki.

    Nowy Post!- Klik!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne ubrania pokazałaś, poklikałam ;)
    Zazdroszczę wyjazdu do Warszawy, ja byłam tam tylko raz.

    Pozdrawiam ♥
    www.mypastel-garden.pl [klik]

    OdpowiedzUsuń
  8. Sushi - zawsze chciałam spróbować, ale nadal nie spróbowałam haha. Chyba czas to zmienić jak będę w Polsce ;)
    Ceny:
    9,75 ; 4,60 ; 6,22 ; 8,31 ; 4,37 ; 5,99 ; 4,14 ; 1,60.

    Robię to tak bo wiem, że ludziom nie chce się klikać, patrzeć, zapisywać, wypisywać.. więc wolą skopiować. Jeśli już mają skopiować to niech ustawią chociaż te liczby inaczej niż ja ustawiłam :)

    Ps. Oczywiście poklikałam w linki i liczę na to samo w drugim poście-> Hanyvia

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja niestety nigdy nie byłam w Warszawie, więc zazdroszczę Ci takiego wyjazgu.
    Też staramy się o współpracę z Dresslink :) Mam nadzieję, że ci się uda!
    9,75 4,60 6,22 8,31 4,37 5,99 4,14 1,60 :)
    http://koniandvivi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Też planuję wycieczkę do Warszawy, ale pod kątem zwiedzania. :)
    Z miłą chęcią obserwuję i zapraszam do mnie. :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Poklikałam, powodzenia we współpracy :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Poklikałam i życzę powodzenia we współpracy :)!
    Jestem wegetarianką, a nie słyszałam o tych burgerach w Warszawie :D muszę się tam koniecznie wybrać.

    xoxo // mój blog

    OdpowiedzUsuń
  13. bluzka bardzo mi się podoba, kliknęłam oczywiście :)
    ceny; 9,75, 4,60, 6,22, 8,31, 4,37, 5,99, 4,14, 1,60.

    zapraszam do mnie KLIK <-

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję współpracy!
    Bardzo ładne ubrania!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne rzeczy, poklikane! Udanego wyjazdu :))
    Pozdrawiam, stylstynka :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Poklikałam
    Ceny w $ : 9.75 , 4.60 , 6.22 , 8,31, 4.37, 5.99, 4.14, 1.60
    Dodałam posta w którym jest stylizacja i potrzebuje klikniec, kliknelabys tez u mnie?
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com < klik

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja własnie za tydzień wybieram się do Warszawy już się nie mogę doczekać :D
    Świetne zdjęcia!
    super ubrania wybrałas ;))
    Uczciwie poklikałam :D

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Great blog!
    Would you like to support each other by following each other´s blog? ^_^

    Et Omnia Vanitas

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajnie, że odezwały się do Ciebie aż dwie firmy i możesz nazwiązać z nimi wspołpracę, oczywiście poklikałam:)
    x-the-second-half-of-life-x.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. poklikałam :) powodzenia. Odwdzięczysz się u mnie tym samym? :) buziaki :*
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  21. Really great choice! Love these pieces! :)
    Simimaus

    OdpowiedzUsuń
  22. beatiful post:)))))))))
    ja dopiero zaczynam , wspolna obserwacja? dziekuje za kazda pomoc w postaci przeczytania , komentowania i subskrybowania :))))
    zapraszam http://plaguee.blogspot.com/ :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Women Fashion Vintage Style Torn Holes Denim Blue Pants Female Retro Pencil Long Pants (spodnie) - $9.75
    Stylish Women's Skull printing Long Sleeve Tops Sweatshirt (bluzka) - $4.6
    2014 Fashion Women's Girl Long-sleeve Hoodie Tops Sweatshirt Pullover (bluza) - $6.22
    New Women Fashion Solid Long Casual Cardigan Long Coat Knitwear Sweater (kardigan) - $8.31
    New Lady Women Fashion Short Sleeve O-Neck Letter Print Casual Slim T-Shirt (t-shirt) - $4.37
    Sexy Women High Waist A-Line Pleated Skirt Tennis Solid Mini Skirt (spódniczka) - $8.60
    New Hot Fashion Stylish Lady Women Sleeveless Elastic Waist Trouser Jumpsuit Overalls (kombinezon) - $4.14
    Over The Knee Socks Thigh High Cotton Stockings Thinner (zakolanówki) - $1.83

    Zapraszam do Siebie :) Obserwuję :) Może jeśli Ci się u mnie spodoba zrobisz to samo?
    pokrzywaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. DRESSGAL POLECAM CI W 100% ;) Kliknęłam w 3 linki, ZROBISZ TO SAMO U MNIE?
    Co powiesz na wspólną obserwację i wymianę komentarzami? Daj znać u mnie! http://imagine-day.blogspot.com/- KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  25. Krowarzywa najlepsza. ♥
    Ceny z dressgal: $13.93, $4.60, $6.22, $8.31
    Ceny z dresslink: $ 4.37, $ 8.60, $ 4.14, $ 1.83
    Cz mogłabyś poklikać również u mnie? :)
    positivelikeedith.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  27. kombinezon świetny !

    http://anicix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Poklikalam ;)
    Dresslink : 4,37 8,60 4,14 1,83
    Dressgal: 15,93 4,60 6,22 8,31

    Poklikalabys u mnie ? izzy-bblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. śliczne zdjęcia i świetny post :)
    szukam prawdziwych czytelników, zostaniesz jednym z nich? :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.