8/22/2015

AUTUMN WITH SHEINSIDE


Stety, czy niestety zbliża się jesień. Z jednej strony idzie za tym powrót do szkoły, a z drugiej cudowne jesienne ciuchy, a to chyba największa zaleta jesieni. W związku z tym postanowiłam zrobić dla was przegląd jesiennych ciuchów z sheinside. Dzięki temu kolażowi zwiększam szansę na powiększenie ilości ciuchów od tej firmy, co oznaczałoby więcej stylizacji. Dlatego chciałabym was bardzo was prosić o klikanie w podane wyżej linki. Obiecuję, że osoby, które podają w komentarzu co najmniej trzy ceny ciuchów, które najbardziej im się spodobały zostaną polecone w najbliższych postach. Co więcej nie będzie to zwykły link do bloga tej osoby, będzie to wybrane przeze mnie zdjęcie z danego bloga i krótki tekst o tym co najbardziej mnie w blogu urzekło. Przy każdym poście będą się pojawiały trzy blogi, ze zdjęciami i opisami, a będzie to trwało dopóki nie polecę każdego bloga. Z góry dziękuję za kliki i wsparcie! Trzymajcie się!

54 komentarze:

  1. spodnie 16.33,
    bluza 14.67.

    ładne rzeczy wybrałaś. zapraszam na konkurs :)

    http://xiness.blogspot.co.uk/2015/08/mini-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne rzeczy :)
    http://autografy-rity.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. spódniczka- przed przeceną 16,83, po przecenie12.00
    plecak- przed przeceną 31.50, po przecenie 22.33
    czarne buty- przed przeceną 44.17, po przecenie 33.33
    sweter- przed przeceną 39.99, po przecenie 22.90

    Mam nadzieję, że chociaż troszkę pomogłam :)
    w wolnej chwili zapraszam do mnie :) Klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  5. O tak! Jesienne ubrania są cudowne :)
    bluza-US$14.67
    czarne spodnie-US$16.33
    sweter-US$22.90
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zdjęcia i ciekawy blog!♥ Na pewno kiedyś tu jeszcze wpadnę! Zapraszam Cie do mnie i zachecam do obserwacji jeśli Ci sie spodoba oczywiście! ♥
    http://lovelysoophie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się sposób, w jaki przedstawiłaś ubrania, świetna forma. :)

    Podaję ceny, nie rzeczy które najbardziej mi się spodobały tylko przypadkowe. ;)
    Light Blue Ripped Denim Pant - US$18.00
    Black Ripped Slim Denim Pant - US$16.33
    Grey Long Sleeve Loose Sweater - US$22.90

    Obserwuję. :*

    ________
    my-life-my-troubles.blogspot.com
    wszedzieksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojej! Świetny blog, że ja go dopiero teraz odkryłam ;)
    Zdjęcia są zawsze przepiękne i przyjemnie się czyta!
    Chciałabyś może zaobserwować mój blog ja już u Ciebie to zrobiłam!
    Buty- $33.33
    Sweter- $22.90
    Plecak- $22.33
    Trzymaj się Maya-Blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna wishlista, buty najlepsze. ;)

    Zapraszam do mnie: www.fashionforazmariaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeansowa spódniczka jest aktualnie moim celem, jest genialna!
    Bardzo spodobał mi się Twój blog, więc obserwuję! ;)
    http://sayhellomardam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. $22.90,$12.00,$18.00,$24.17,$27.33,$22.33,$35.00
    Poklikane:*
    Piękne rzeczy wybrałaś ! :)
    MÓJ BLOG <3

    OdpowiedzUsuń
  12. szary sweter ! mega
    będzie mi miło jeśli zajrzysz do mnie :)
    http://martienna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej! :* Świetnie, że podjęłaś współpracę z Sheinside :) Oczywiście poklikałam w linki, bo wiem jak Ci na tym zależy :) Ubrania wybrałaś naprawdę cudne! Najbardziej do gustu przypadła mi spódnica z guzikami na środku US$12.00 (widziałam taką u Chiary Ferragni <3) plecaczek US$22.33 też cudny, kolorek taki bardzo jesienny :) Chciałam zobaczyć jeszcze te czarne spodnie z dziurami, ale nie ma do niego linku...szkoda :( Podoba mi się tutaj, więc dodaję Cię do obserwowanych :* Pozdrawiam :*

    www.sandina.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne rzeczy wybrałaś! :) Ciekawe stylizacje.

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  15. Poklikałam ;)
    Świetny blog, OBSERWUJĘ i zapraszam do mnie :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdjęcia są cudowne. :) Świetny post i blog! ♥ Zostaję na dłużej.

    Zapraszam do szczerego komentowania i obserwacji,
    Mój blog - (klik) ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakie śliczne ubrania! Oczywiście we wszystkie linki poklikałam :)
    koszula - 14,33$
    spodnie - 16,33$
    sweter - 22,90$
    http://koniandvivi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Zakochałam się w tej kurtce! Poklikałam ;)
    Pokilkałabyś u mnie w linki? Byłabym wdzięczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne ubranka! <3
    Świetne zdjęcia
    Genialny blog :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne ubranie wybrałaś! :)
    Koszula - 14,33
    Plecak - 22,33
    Sztyblety - 35,00

    Byłabym bardzo wdzięczna, gdybyś kliknęła w linki. :)
    http://nogitsuune.blogspot.com/2015/08/wishlista-z-dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. Hej, dzięki za odwiedziny na moim blogu :) Ta bluza z bananami jest wprost genialna! :D Chyba zabiorę się za jej zamówienie. Jak to jest na Shein, czy można płacić przez PayPal, czy trzeba mieć konto walutowe?

    Bardzo fajne zestawienie przygotowałaś. Najbardziej spodobały mi się:
    1. Bluza - $14.67
    2. Długa, flanelowa koszula - $14.33
    3. Sweter - $22.90
    4. Torebka z frędzlami - $10.99

    Marta | MODERN BASICS

    OdpowiedzUsuń
  23. Poklikalam ;)

    Obs za obs jeśli tak zaobserwuj mojego bloga pod nowym postem dodaj komentarz gotowe i zostaw link do swojego bloga a ja zaobserwuję ;)
    Cherry--on--cake.blogspot.com<--KLIK

    OdpowiedzUsuń
  24. Beautiful photos and I love love love your style of writing! Keep it up!

    Môj BLOG /KLIK/

    PS: Follow for follow? I always follow back ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. Zakochałam się w bluzie w banany :p Poklikałam, mam nadzieję, że pomogłam :p

    http://ghostcatcher7.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Rzeczy mają ładne. Sądzę, że nie potrzebne są współprace, oczywiście to wielki plus, ale można przecież wykprzystać w paru innych stylizacjach jedną taką samą rzecz. Aczkolwiek kliknę w parę tych rzeczy, będę miła. ;p

    http://www.kiciuuusx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. świetne rzeczy :)

    zapraszam również do mnie ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. życzę powodzenia i udanej współpracy ;d
    i kilka cen: 22,90$ 35,00$ 27,33$ 24,17$

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajne rzezcy wybrałaś :)

    Brzydki Ptak Blog

    Zapraszam do udziału w konkursie "Back to School"
    http://brzydkiptak.blogspot.ru/p/konkurs-back-to-school.html

    OdpowiedzUsuń
  30. super! :)
    zapraszam do mnie: sayhellotonatt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Genialne rzeczy! Poklikałam.
    bluza-US$14.67
    czarne spodnie-US$16.33
    sweter-US$22.90
    długa, flanelowa koszula-US$14.33
    torebka z frędzlami-US$10.99

    xoxo // mój blog

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajnie byłoby mieć te wszystkie rzeczy w szafie. :D
    Pozdrawiam!
    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo ładne rzeczy wybrałaś :) Szczerze poklikałam.

    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwuelbiam jesienne ubrania! Dlatego czekam na jesień :)
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetne rzeczy. Uwielbiam jesień, ze względu na to, że można się cieplej ubierać, nosić swetry, bluze itp, przy czym nie jest nam aż tak gorąco, jak bysmy to robili latem :)
    It's Dahlia.

    OdpowiedzUsuń
  36. Super zdjecia <3 swietne outfity :)
    patrycja-paulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Jesienne ubrania są naprawdę piękne. Z początku uwielbiam tworzyć z ich udziałem zestawienia, jednak kiedy na dworze jest coraz to zimniej odechciewa się wychodzić z domu. Pozdrawiam :) http://wwhatcanisayy.blogspot.com/2015/08/back-to-2013.html

    buty: 33,33$
    sukienka: 14,00$
    spódnica: 12.00$
    sweter: 22,90$
    jeansowa kurtka: 24,17$

    OdpowiedzUsuń
  38. Śliczne zdjecia!
    Pozdrawiamy i w wolnych chwilach zapraszamy do nas:
    http://wikwerfashion.blogspot.com/2015/08/beglossy-sierpien.html

    OdpowiedzUsuń
  39. buty: 33,33$
    sukienka: 14,00$
    spódnica: 12.00$
    sweter: 22,90$
    jeansowa kurtka: 24,17$
    Nasz blog:
    KLIK :*

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo ładne zdjęcia ♥

    kasia-kate1.blogspot.com
    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. nie wiem czemu, ale jak tylko zobaczyłam zdjęcia to wydałas mi się bardzo symnpatyczna haha :) zaobserwowałam xd
    by-vanys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetny blog i post!
    Zapraszam do siebie -> www.julkaw.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. cudowne zdjęcia :)

    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE :)

    KLIK

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.