8/09/2015

DAILY DRESS


Znowu zrobiłam wam niespodziewaną przerwę, a tym razem z powodu obozu sportowego. Wiele z was wie, że gram w siatkówkę i w tym roku pojechałam doskonalić swoje umiejętności nad morze do Niechorza. Wróciłam nieco obolała, ale za to szczęśliwa, że spędziłam czas z przyjaciółmi i odpoczęłam od internetu. W domu czekała na mnie miła niespodzianka, czyli już trzecia paczka od sheinside. Tym razem wybrałam totalnie basic'ową sukienkę. Dlaczego "daily", dlaczego "basic"? Może dlatego, że w zależności od tego co do niej założysz wygląda inaczej i jest dobra na inną okazję. Ja jak zwykle połączyłam zwiewny materiał ze sportowymi butami. Kontrast, to jest to! Do tego ledwo widoczny wisiorek. Niby malutki detal, a bez niego byłoby na górze nudno.
Moja wersja to wersja codzienna, ale gdy założymy do sukienki japonki możemy iść na plażę, kiedy dodamy długi wisior i baletki spokojnie będziemy dobrze wyglądać na imprezie, a ze skórą i botkami to kolejna wersja codzienna na chłodniejsze dni. Dlatego też mogę wam obiecać, że to nie ostatnia stylizacja z tą właśnie sukienką ;)

29 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawa sukienka ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja bardzo lubię taki kontrast :D
    śliczna sukienka i buty, pozdrawiam
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Kliknełam, świetnie wyglądasz,mega mi się podoba masz śliczne włosy. Buty są świetne bardzo fajny kolor. pozdrawiam ♥

    http://missstyle21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna sukienka i te buty! Zdjęcia wyszły fajnie :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia i sukienka ;)

    http://poozytywna96.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne te zdjęcia !:)jesteś urocza

    OdpowiedzUsuń
  7. zakochałam się w tej sukience, jest cudowna <3, do tego te buty! wow :)
    pozdrawiam ^^

    Miooodziablog-klik <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny outfit! Uwielbiam połączenia elegancji ze stylem sportowym :)

    Pozdrawiam!

    ✿ Julia And Fashion – NOWY POST I DESIGN! KLIK ✿

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia i stylizacja! :))

    pozdrawiam,
    ANN--BLOG.BLGOSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna sukienka i ślicznie w niej wyglądasz :)

    Bardzo podoba mi się Twój blog i na pewno będę tu często zaglądać :)

    Ja dopiero zaczynam ale już teraz zapraszam do mnie :)
    http://messmarii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna, chyba się zakochałam! *.*

    http://try-to-touch-the-clouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zdjęcia! Zakochałam się w tej sukience haha :D
    Simday blog (Klik!)

    OdpowiedzUsuń
  13. kliknęłam!
    http://polowcia--blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy post... Co powiesz na wspólną obserwację... ? :) Jak zaobserwujesz daj znać... odwdzięczę się tym samym... :)
    http://ola-watala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialne zdjęcia! :)

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!



    OdpowiedzUsuń
  16. Beautiful photos and I love love love your style of writing! Keep it up!

    Môj BLOG /KLIK/

    ♥ PS: Follow for follow? I always follow back! ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. jejj, świetnie ci w tej sukience! Kliknęłam :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! :*


    http://artistically-immediately.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz piękny kolor włosów! Też uwielbiam siatkówkę, choć nie mam okazji, by grać. Uważam, że to najlepszy ze sportów, choć zdecydowanie chciałabym spróbować skateboardingu. :D

    ~ https://oczyoutsidera.blogspot.com/ klik
    ZNU rozdanie

    OdpowiedzUsuń
  19. Te sukienki są najlepsze. Pasują do wszystkiego i na każdą okazję!
    Zapraszam na nowy post w słoiczku z miętą KLIK

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam sukienki z wycięciem, śliczna :) I jeszcze ten piękny kolor butów! Świetna stylizacja ;)
    Pozdrawiam serdecznie

    zapraszam do siebie: cakewithstrawberry.blogspot.com!

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow ta sukienka jest naprawdę śliczna. A te buty - idealnie nadały luzu outfitowi. Podoba mi się!
    olabrzeska.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Jakie cudowne zdjęcia! A ta sukienka jest naprawdę śliczna :D
    Kliknęłam :)

    Zapraszam do nas! Jeśli Ci się spodoba będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :) IMMH FashionBlog

    OdpowiedzUsuń
  23. Super że grasz w siatkówkę, każdy sport jest
    dobry i wpływa na zdrowie a jak to się mówi w zdrowym
    ciele zdrowy duch :) świetne zdjęcia wyglądasz super a ta sukienka
    już wcześniej zwróciła moją uwagę ;)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.