8/13/2015

GARDENER'S DAUGHTER?


Przynajmniej mi ogrodniczki i kraciasta koszulka pod nimi kojarzy się z pracą w ogrodzie. W zasadzie to chodzi mi o sam wzór, bo obcisły, sweterkowaty croptop nie idzie w parze z ziemią i łopatą. Przyznaje się, że tytuł posta jest trochę od czapy, ale szczerze mówiąc lubię nadawać stylizacją takie swoje "immiona". Może i wam przypada to do gustu? Co do butów, które chyba powinnam zamienić na kalosze to coraz bardziej lubię swoje creepersy, kiedy je kupowałam nie myślałam o tym z czym będę je nosić, a dopiero po roku tak naprawdę zaczynam wkomponowywać je w stylizacje. 
Zdjęcia robione ponownie w jednym z tych "brudnych, brzydkich miejsc" pełnych dziwnych metalowych urządzeń i zepsutych ścian. Chyba lubię takie klimaty na fotach. Mają coś w sobie, że według mnie podkreślają całą stylówkę. Uwielbiam też wchodzić na te zepsute "wynalazki" ma to swój urok. Czasami odbiegam od typowych uśmiechniętych zdjęć ze wzrokiem wpatrzonym w obiektyw. Jak myślicie, jest w tym coś? 

38 komentarzy:

  1. Bardzo ładne i pomysłowe zdjęcia! :**
    http://sapphireblog1.blogspot.com/ -----> Zaobserwuj! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Super są te ogrodniczki! :D



    NOWY POST! Kliknij tutaj

    POKLIKASZ? Kliknij tutaj

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, świetnie pozujesz do zdjęć! Drugie jest moim ulubionym. :)

    Zapraszam na konkurs!
    ~ https://oczyoutsidera.blogspot.com/ klik
    ZNU GIVEAWAY

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia :) Takie w stylu Tumblr, i like it !
    Pozdrawiam :)
    http://shyleess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też mega lubię takie zdjęcia :)
    baaardzo proszę o klikanie w linki :)
    karik-karik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Boziu jaka ty śliczna *o* Stylizacja i zdjęcia świetne
    Wpadniesz? Poklikasz w linki?
    Co powiesz na wspólną obserwację?
    http://zuzannaobsadna.blogspot.com/2015/08/dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie te miejsce dodaje klimatu :)
    Fajne zdjęcia wyszły ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej hej :)
    Klikamy razem?
    U mnie w poście tu : http://zmianoo99.blogspot.com/2015/07/kolejna-wishlista-dresslink.html#comment-form
    :*

    OdpowiedzUsuń
  9. szalone zdjęcia swietnie oddają urok ogrodniczek ♥
    by-vanys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja cię, w pierwszej chwili jak zobaczyłam zdjęcia myślałam, że są wzięte z internetu :D Na prawdę masz potencjał na modeling, jeju chciałabym ci zrobić sesję hahah :D A ogrodniczki są ekstra!
    claudia-ss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny croptop ! Mi osobiście sie nie skojarzyło z ogrodem :D
    Uwielbiam ogrodniczki <3
    Obserwuję ;*

    Zapraszam na mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowne zdjęcia i wgl nie są od czapy ;)


    anita-maggda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie wyglądasz i zdjęcia naprawdę dobre :)

    Zapraszam do siebie i zachęcam do obserwowania CocktailDress

    OdpowiedzUsuń
  14. Super post! Oby tak dalej :)
    Zapraszamy także do nas:
    http://podhalanskieblogerki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Super są te zdjęcia, tak fajnie pozujesz! Ogólnie cały outfit jest super :)
    http://koniandvivi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. piękna stylizacja i zdjecia slicznie wygladasz
    http://oliwialiv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdecydowanie mam takie samo skojarzenie z ogrodniczkami i koszulą w kratę :) Jednak jest to świetna stylizacja i bardzo dobrze wyglądasz

    Mój blog CLICK

    OdpowiedzUsuń
  18. You look so cool !
    xoxo,

    atwednesdaysiwearpink.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja też uwielbiam takie miejsca, mają swój urok ;))
    Świetnie wyglądasz w ogrodniczkach! Super zdjęcia :D

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Coś jest ^^ ogrodniczki są świetne, a koszule w kratę to już w ogóle omnomnom *-*
    kosodrzewinka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Mi również nie kojarzy się to z pracą w ogrodzie. Świetna stylizacja ;)

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowne zdjęcia, piękny blog. ♥ Czekam na kolejny post! :)

    Pozdrawiam,
    Mój blog - (klik) ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. Ślicznie wyglądasz!! :) Mega! Obserwuję! :)
    Bardzo fajny blog :).
    -------------------
    Mini konkurs! Kliknij w banner sheinside( sprawdzam) w bocznym pasku.
    Napisz w poście czy kliknelaś i link do bloga.
    A ja wylosuje blogi, które polece w poście, a jeden umieszcze w bocznym pasku 'czytam'.
    Mój Blog - klik!
    -------------------
    zAPRASZAM! I DZIĘKI.

    OdpowiedzUsuń
  24. Prześliczne zdjęcia! :) Bardzo lubię nosić ogrodniczki

    Pozdrawiamy cieplutko:)
    Twins Life (klik)♡

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale jesteś pięknie opalona! <3

    zapraszam:
    http://sosnowskaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Mi też kojarzy się to z pracą w ogrodzie ! Ślicznie dobrałaś rzeczy ;) Super stylizacja !

    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  27. Creepersy są jak dopełnienie twojej stylizacji;)

    Tytuł "od czapy" jak najbardziej spoko;)

    http://minuty-sekundy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne zdjęcia i genialne zestawienie! Uwielbiam stylizacje z ogrodniczkami w roli głównej :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  29. Świeeeetne zdjęcia! Podoba mi się strasznie jak pozujesz. <3
    Stylizacja również cudo. Włosy Twe cudeńko!

    Pozdrawiam, Justlyjass.

    OdpowiedzUsuń
  30. zdjęcia z jak jakiegoś magazynu ! kibicuje i obserwuje, bo ciekawie się zapowiada :D
    szyman.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.