8/18/2015

GRUNGE + BIKE TRIP


Zawsze uważałam, że mojego stylu nie da się określić i w sumie nadal trochę tak jest, jednak od niedawna bardzo zainteresowałam się stylem "grunge", "lata 90" itd. Flanele od samego początku były moimi przyjaciółkami, następnie do kolekcji moich butów trafiły creepersy, a potem doszły do tego koszulki z nazwami zespołów typu "Pink Floyd", czy "Led-Zeppelin", teraz także lubię dodawać do jeansów czarny pasek. Zatem dzisiejszą stylizacją typowo grunge'ową chciałam pokazać wam o co tak właściwie chodzi. Oczywiście nie rezygnuję z innych stylówek typu sport + elegancja, jednak mam coraz większy sentyment do lat 90 i na pewno będę je wplatać w przeróżne zestawy, a więc czekajcie!
W powyższe zdjęcia został też dodany mój góral, którego dawno "tak nie lubiłam jak teraz". Otóż nigdy nie byłam wielką fanką jazdy na rowerze, a tu proszę do momentu, w którym przebiłam oponę (tak to było przed wczoraj) miałam zaplanowane naprawdę wiele tras. Zaczęło się od tego, że koleżanka mnie namówiła na "krótką" wycieczkę po lesie, a w wyniku tego dowiedziałam się, że na rowerze też można się zmęczyć i jest to doskonały sport. Dlatego szczególnie polecam wam wykorzystać ostatnie chwile wakacji na zwiedzenie okolicy właśnie na swoim rowerze. Kto wie może odkryjecie miejsca, o których nie mieliście pojęcia!
Polecam blogi:

46 komentarzy:

  1. Ekstra wygląd bloga i cudny wpis !

    http://want-cant-must.blogspot.com/
    ps jeśli podoba ci się blog-skomentuj, zaobserwuj

    OdpowiedzUsuń
  2. Flanele to również moje ulubienice i bardzo mi się podobają przewiązane w pasie :) A rower również uwielbiam, już zdążyłam się przekonać, że da się na nim zmęczyć :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna koszulka i uśmiech :). Hehh.
    Bardzo fajny blog :).
    -------------------
    Mini konkurs! Kliknij w banner sheinside( sprawdzam) w bocznym pasku.
    Napisz w poście czy kliknelaś i link do bloga.
    A ja wylosuje blogi, które polece w poście, a jeden umieszcze w bocznym pasku 'czytam'.
    Mój Blog - klik!
    -------------------
    ZAPRASZAM! I DZIĘKI.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się twój wygląd bloga, uwielbiam styl lat 90 ♥
    pozdrawiam ciepło :)

    http://missstyle21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ojej jakie pozytywne zdjęcia ;D

    Zapraszam
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia, na sportowo :D

    http://voanni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne wyglądasz i zdjęcia też wyszły super :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale ładnie wyglądasz! Taka stylizacja naprawdę do Ciebie pasuje :)
    Śliczne zdjęcia!

    Pozdrawiam cieplutko :*
    ♥by-sylwia.blogspot.com♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja rowniez jakos nie moge okreslic swojego styly, wiec chyba jest on po prostu 100% moj. Czuje sie z tym ok, nie bede udawala kogos na sile :) Piekne zdjecia i blog az milo zaobserwowac :))

    Zapraszam; http://vframlii.blogspot.nl/2015/08/wielki-powrot.html

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny klimat na zdjęcia :)
    eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. kocham jezdzić rowerem, dzięki temu właśnie odkrywam takie miejsca, i w wiele z nich wciąż jeżdżę :)
    poklikałabyś u mnie w linki? :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Mogłam nie wyrzucać starych ciuchów. Niewiele urosłam, więc część byłaby dobra ;D
    Zapraszam do siebie - KLIK! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny pomysł jak i inspiracja do zdjęć!♥
    Ja do teraz interesuje się stylem "grunge" jak i "boho" :)
    Super post ! Zapraszam do siebie. Liczę że zostawisz jakiś ślad u mnie po sobie.

    Pozdrawiam Alicja!
    Zapraszam na mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo mi się podoba Twój styl :)
    Oryginalnie :)
    Ja swojego stylu nadal nie potrafię określić.
    Po prostu z moimi outfit bywa różnie :)

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  16. Kocham jeździć na rowerze :*
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. pościak super
    Mój blog ->zapraszam
    obserwuję i zachęcam do tego samego

    OdpowiedzUsuń
  18. pościak super
    Mój blog ->zapraszam
    obserwuję i zachęcam do tego samego

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja kocham zarówno styl, jak i muzykę grunge oraz lata 90. Gdybym mogła wybrać, chciałabym urodzić się pod koniec lat 70, i przeżywać swoje najlepsze lata właśnie w 90. Szczerze mówiąc, to nie sądziłam, że ktoś taki jak Ty również się tym zainteresuje, ale jak widzisz, to naprawdę ciekawe :D. Mam tylko jedno zastrzeżenie - a mianowicie rockowe koszulki. Wg mnie to trochę fake nosić bluzkę z Pink Floyd, w ogóle ich nie słuchając (no chyba, że ja o czymś nie wiem, a Ty rzeczywiście lubisz ich muzykę - wtedy już się nie czepiam).

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne zdjecia, super stylizacja zazdroszczę koszulki
    Moze obserwacja ?
    http://pantofelekkk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo interesujący post, piszesz z taką wyczuwalną lekkością.
    Wyglądasz świetnie, zdjęcia są pełne energii!
    Pozdrawiam serdecznie :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie wyglądasz, super look ;)) Podoba mi się taka stylizacja grunge :D
    Ja też jeszcze niedawno nie przepadałam za jazdą na rowerze, a teraz nie wyobrażam sobie żebym miała tego nie robić! :D
    Super zdjęcia!

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. świetna stylizacja!
    szaraaarzeczywistosc.blogspot.com
    zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo pozytywne zdjęcia, miło się ogląda ! :)

    Mam prośbę, mogłabyś poklikać w linki w moim ostatnim poście ?

    Vic | www.vicinparis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne zdjęcia :) Ja uwielbiam wycieczki rowerowe, choć jak jeździłam z przyjaciółką to zawsze kończyły się w pobliskim sklepie na hot dogu :D

    Poklikasz w linki? :) MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń
  26. ładne zdjęcia :)

    zapraszam również do mnie ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Pasuje do ciebie ten styl ;) ładnie wyglądasz i wgl ciakwe zdjecia, wydajesz się fajną, pozytywną dziewczyną :3
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. świetnie wyglądasz !:)
    anonym-madia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Pasuje do ciebie taki styl :) Świetne zdjęcia!

    Mój blog CLICK

    OdpowiedzUsuń
  30. Super outfit:) Ja też ostatnio pokochałam jazdę na rowerze i od 2 tygodni nie ma mowy, aby któryś dzień obył się bez wycieczki na rower :)
    szczypta-radosci.blogspot.com(KLIK)

    OdpowiedzUsuń
  31. Przepiękna stylizacja <3 Uwielbiam Twoje posty :3
    Obserwuję!
    Zapraszam na nowy post, będzie mi miło jeśli zostaniesz ze mną na dłużej w postaci obserwacji :*

    StyleeCaroline - (kliik)♥

    OdpowiedzUsuń
  32. Przepiękna stylizacja, uwielbiam jazdę na rowerze! Śliczna jesteś *o*

    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękne zdjęcia! Widzę na sportowo spędzasz ostatnie tygodnie wakacji ;)

    NOWY POST Z KOSZULĄ W KRATĘ! ZAPRASZAM!
    Komentarze i obserwacje mile widziane. ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie pamiętam kiedy ostatnio jeździłam na rowerze ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetna stylizacja i super zdjęcia!
    Czy mogłabyś poklikać mi w linki w najnowszym poście: Mój Blog - klik! Byłabym bardzo wdzięczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Modnie i wygodnie, to znaczy super! Na wycieczce rowerowej też można wyglądać modnie, fajnie, że to promujesz :)
    Pozdrawiam, http://pallmathesecond.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Uwielbiam jeździć na rowerze! Świetna sesja, stylizacja również ;)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  38. Rower to świetny, zdrowy środek transportu :). Lata 90 powracają ostatnio do łask, całkiem sporo trendów zaczerpniętych z tamtego czasu pojawia się tu i tam u tzw. modowych guru. Co się dziwić, chokery czy flanele są świetne! Wyglądasz bardzo ładnie
    Opowiastki Prawdziwe (klik)

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękna bluzka, mega pasuje do spodenek :)
    Genialny blog i świetny post! ;)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  40. Ale cudowne zdjęcia! Taki styl zdecydowanie bardzo ci pasuje!

    Nowy Post!- Klik!

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetna stylizacja :)

    dariaa-blog.blogspot.com ----> Zaobserwuj! ♥ Będzie mi bardzo miło!

    OdpowiedzUsuń
  42. Ładna stylizacja.Również zainteresowałam się stylem lat 90 ;)
    ZAPRASZAM NA ROZDANIE

    OdpowiedzUsuń
  43. Zazdroszczę włosów, są śliczne!
    Stylizacja jest super, aczkolwiek to raczej nie mój styl. ;p

    http://www.kiciuuusx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.