8/26/2015

SPORT VERSION OF ME


Dzisiaj przychodzę do was ze sportową wersją mnie, a to dlatego, że to właśnie ciuchy w takim stylu zamówiłam po raz pierwszy od firmy Dressgal. Takie casual'owe rzeczy są naprawdę przydatne, a te naprawdę przypadły mi do gustu. Koszulka bardzo zwyczajna, ale świetnie leży, ma dobrą jakość i fajny kolor, którego wcześniej się obawiałam, bo do wyboru był także biały, czarny i szary, a ja o dziwo wybrałam czerwony. Bluza zdecydowanie nadaje się na zbliżającą się jesień lub chłodne lato, ponieważ jest cieniutka, a najbardziej podoba mi się napis na niej "I woke up like this" - genialne!
Co do reszty to cała stylówka zdecydowanie na luzie - ogrodniczki z opuszczonymi szelkami i zakolanówki. Przecież na rolkach też trzeba klarować swój styl, prawda? 

Polecam blogi:

1. Blog Kariny, czyli karinasaktura.blogspot.com. Uwielbiam czytać jej posty life'stylowe, naprawdę dobrze pisze i ma ciekawy styl życia. Bardzo miło się czyta!

2. Aż dwa blogi Joanny/Asi, czyli my-life-my-troubles.blogspot.com  i wszedzieksiazki.blogspot.com
Nie masz co czytać lub nie masz pojęcia jaki obejrzeć film? Zapraszam na oba blogi. Ja jestem maniaczką książek jak i filmów i zdecydowanie w takiej potrzebie to tam się zgłoszę!

3. Trzeci blog, to blog Majki, czyli maya-maay.blogspot.com. Czego tutaj nie ma? Myślę, że każdy znajdzie coś dla siebie. Od stylizacji i poradników o włosach po vlogi i recenzje książek. Pełen pasji blog, zapraszam!

37 komentarzy:

  1. Bardzo fajna stylizacja! Pięknie w niej wyglądasz! <3

    Pozdrowionka ^^
    ♥by-sylwia.blogspot.com♥

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękny masz uśmiech! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz ♥
    Poklikane!

    OdpowiedzUsuń
  4. Też lubię jeździć na rolkach, ostatnio je trochę zaniedbałam, bo nie mam ani czasu, ani dobrych dróg, ale wrócę do tego. :)
    Dziękuję za miłe słowa o moich blogach i za ich polecenie, nie spodziewałam się. ;) :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja! :))
    ps. wygrałaś u mnie mini konkurs, obserwacja i dodanie linku bloga :))
    Mój blog---KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę oryginalna stylizacja, mega mi się podoba!
    Też kocham rolki, ale jeszcze nie umiem hamować :D
    xoxo // mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietne ubrania! :)
    A rolki to jeden z moich ulubionych sposobów na spędzanie aktywnie czasu :)
    Mój blog - Klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne ubranka :) slyszalam ze dressgal ma fajne ubranka. Mega podobaja mi sie twoje zdjecia takie tumblr :D

    Zapraszam; http://vframlii.blogspot.nl/2015/08/walibi-fotorelacja-oraz-krotki-opis.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz świetną figurę <3 Poklikałam!
    Poklikasz w linki od dresslink ? jeśli tak , podlinkuję cię w kolejnym poście :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy Blog i post! :) Świetne zdjęcia ♥
    Czy mogłabys poklikac w linki w poscie poniżej? Byłaym baardzo wdzięczna! Dziekuję!♥
    http://lovelysoophie.blogspot.com/2015/08/my-wishlist-from-cndirect.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylizacja. Bordowa bluza bardziej mi się podoba :)

    http://tamizaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne zdjęcia, piękny blog. ♥ Czekam na kolejny post! :)

    Pozdrawiam,
    Mój blog - (klik) ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny outfit, bardzo ładnie w nim wyglądasz!
    http://koniandvivi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Też uwielbiam jeździć na rolkach. A jeśli chodzi o outfit to jestem zdecydowanie na tak! :)

    duo-jessie.blogspot.com-KLIK <-- Mój blog! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie wyglądasz! Bardzo pasują ci te ogrodniczki. Aż żałuję, że nie umiem jeździć na rolkach.

    Pozdrawiam :)
    Po mojemu

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczne zdjęcia ;)
    pozdrawiam i zapraszam :)

    true-less.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Najbardziej podoba mi się czarna bluzka! :)
    http://mrs-cotton-candy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie wyglądasz! :D
    I bardzo mi miło przeczytać takie pozytywne rzeczy o mnie :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie to, żeby coś, ale bardzo miło mi patrzeć na identycznie zrobione menu, co moje :)) Szkoda, że niektórzy nie szanują czyjeś własnej pracy.

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygląd robiła mi inna blogerka, nie ja nie mam z tym nic wspólnego, nie miałam o tym pojęcia.

      Usuń
  20. Jazda na rolkach zawsze sprawia mi dużo radości, gdy zobaczyłam twoje zdjęcia od razu się uśmiechnęłam, gdyż oddają one klimat takiej ,,moje jazdy " z uśmiechem na twarzy :)
    Pozdrawiam, http://pallmathesecond.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Matko ale ty masz bisty styl lalka <33 A i ładna jesteś z urody :) Zaobserwowałam mam nadzieję że ty też :))
    Mój blog: http://strivingfororder.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Szkoda, że nie potrafię jeździć na rolkach ;c

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  23. naturalnie Ci idzie pozowanie! :)
    bardzo ładne ubrania! mam tę 2 bluzę!
    Kocham jeździć na rolkach!
    Idealna figura i włosy :*
    Pozdrawiam ♥
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny post *-*
    Pozdrawiam :*
    Nellyer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne zdjęcia!:*
    Obserwuję i liczę na rewanż! ♥
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.