9/13/2015

BELL BOTTOMS


 Czy to powrót do lat 70, czy spodnie dzwony wracają do łask? Dla tych, którzy dużo spędzają czasu na przeglądaniu glamour i vouge'a to nie nowość, jednak kto spośród tych miliona osób odważy się je teraz założyć, skoro lepiej nie rzucać się w oczy w czarnych rurkach i koszuli przewiązanej w pasie? Nie mówię, że to złe, bo sama czasem tylko to na siebie wrzucę, ale dlaczego nie być tą pierwszą "odważną", która założy dzwony? Chcemy być oryginalni, jedyni w swoim rodzaju, a nikt nie odważy się ubrać inaczej, a to ogromna satysfakcja. 
Żeby też nie przesadzić z latami 70 to do dzwonów założyłam zwyczajny t-shirt i skórę, co dodało wszystkiemu trochę 21 wieku, a jednocześnie pozostało indywidualne. Buty to jak zwykle moje niezastąpione creepersy, które jako że są dość wysokie to udało mi się nie "szurać" spodniami po ziemi. Podsumowując wyciągnijcie z szafy rzeczy, których nie mieliście wcześniej odwagi założyć i bawcie się modą i własną estetyką. Możecie stworzyć coś naprawdę cudownego!

50 komentarzy:

  1. Właśnie to dowód na to, że moda wraca.
    Mi w sumie nadal dzwony nie gustują, ale na Tobie ładnie wyglądają :)

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny masz styl, taki oryginalny! Uwielbiam oglądać u Ciebie na blogu takie stylizacje!
    Widać, że masz swój styl! :) Mi osobiście dzwony nie za bardzo się podobają, ale na Tobie naprawdę fajnie wyglądają, pasują do Ciebie!
    Bardzo ładne zdjęcia!

    Buziaki! :*
    ♥by-sylwia.blogspot.com♥
    ♥Zapraszam na konkurs♥

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny, klasyczny i ponadczasowy look <3

    www.casper-fashion.blogspot.com zapraszam do komentowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze kilka lat temu chodzenie w dzwonach było czymś normalnym, ja w 4 klasie podstawówki normalnie w takich spodniach chodziłam. :P Ale teraz już mi się to nie podoba i na pewno dzwonów nie kupię, pewnie też nie założę, oj nie. Źle mi się kojarzą i nie wyglądają dla mnie dobrze. Ty za to wyglądasz w nich modnie i oryginalnie, pasują Ci. :)

    ________
    my-life-my-troubles.blogspot.com
    wszedzieksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS. Wieki zawsze zapisujemy cyframi rzymskimi. ;)

      Usuń
  5. Uwielbiam to w Tobie, że nie boisz się ubierać rzeczy, których nie widuje się na co dzień na ulicach, jesteś przez to mega oryginalna! :)

    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakochałam się w dzwonach.. na Tobie ! :)

    http://im-shawty-bae.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ładnie u Ciebie wyglądają, u mnie to jakaś masakra ;)
    właśnie, każdy chce być oryginalny, a tak na prawdę ubiera się tak jak wszyscy
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie lubię takich dzwonowatych spodni, ale wyglądasz w nich rewelacyjnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. O kurcze ostatni raz widziałam dziewczynę ubraną w dzwony jakieś 8 lat temu! Ale Ci serio ładnie w nich :)
    http://vincza-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne zdjęcia,śliczna stylizacja,podoba mi się! może wspólna obserwacja?x
    Pozdrawiam i zapraszam www.agatabasiak.blogspot.com,jeśli możesz kliknij w linki przy współpracy,dziękuję! :) xx

    OdpowiedzUsuń
  11. nie pamietam, kiedy ostatnio mialam na sobie dzwony, ale to byly pamietne czasy haha! wracaja do łask zdecydowanie

    OdpowiedzUsuń
  12. Zauważyłam ostatnio, że powraca moda z minionych lat. Fajnie dobrałaś ten strój. Nigdy nie przypadałam za dzwonami, ale na Tobie bardzo ładnie leżą.

    http://betterlookattheeworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne zdjęcia ale tej stylizacji mówie nie :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie mój styl, ale Ty wyglądasz w nim dobrze, mało tego - jesteś mega śliczną dziewczyną.
    Pozdrawiam!

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak dla mnie dzwony to tragedia, ale o dziwo tobie pasują! :D

    Nowy Post!- Klik!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak miło zobaczyć spodnie, które nosiłam jako dziecko! Szkoda, że nie mam żadnych po mojej mamie, bo sama chętnie bym założyła :(. Uwielbiałam kiedyś nosić dzwony, a teraz chciałabym w nich wyjść do ludzi.
    Pozdrawiam i zapraszam :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Genialnie Ci w takim stylu :))
    Pozdrawiam, stylstynka :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Właśnie ostatnio jak byłam w galerii to widziałam na wystawach kilku sklepów dzwony! Ślicznie wyglądasz w tej stylizacji :)
    http://koniandvivi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Masz rację, ja jednak nie lubię dzwonów. Nie podobają mi się, choć niektórzy w tym na prawdę dobrze wyglądają. Jednak moim zdaniem-nieliczni :)

    blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  20. Jaka piękna! <3
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. sliczna jestes i piekne zdjecia

    http://lubanskakinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Jakie ładne zdjęcia! *-*

    zapraszam:
    http://sosnowskaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Totalnie klimatyczne zdjęcia, nie wiem dlaczego, ale strasznie przypadły mi do gustu ;) W tej stylizacji wyglądasz cudownie!
    Obserwuję ;) www.vaguue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne zdjęcia ! Masz piękne włosy a z buzi strasznie przypominasz mi Mandy Moore z filmu "szkoła uczuć " . :)

    Obserwuję a Ty ? ;)

    p a u l y n n e x - klik!

    OdpowiedzUsuń
  25. dzwony mi się zawsze nie podobały , jednak podzielam twoje zdanie trzeba być odważnym!
    NOWY POST! ZAPRASZAM BLOG MELA

    OdpowiedzUsuń
  26. Czasami warto spróbować czegoś nowego,jednak ja nie lubię dzwonów ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudowny blog! Super, że na niego trafiłam, obserwuję <3 Zapraszam też do siebie, dopiero zaczynam: http://olabugaj.blogspot.com/2015/09/moj-pokoj.html :* buziaki i miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo fajne i zarażające optymizmem zdjęcia :) Stylizacja fajna, nawiązuje do najnowszych trendów w minimalistyczny sposób :)
    Pozdrawiam, http://pallmathesecond.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. chciałabym takie spodnie, chociaż nie jestem przekonana, co do tego, czy wyglądałabym w nich równie dobrze. Oczywiście zestaw genialny!
    ♡ blog

    OdpowiedzUsuń
  30. A mnie jakoś ta moda nie odpowiada, nie czułabym się dobrze w tych spodniach. Niektóre osoby są stworzone do ich noszenia, dobrze im w takim fasonie, jednak u mnie to odpada :)

    OdpowiedzUsuń
  31. świetnie wygląda takie połączenie, ale do mnie jakoś dzwony nie przemawiają i na pewno minie sporo czasu jeśli kiedykolwiek je założę :D

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Za każdym razem gdy tu jestem zachwycam się twoją urodą. Jesteś przecudowna <3

    U mnie konkurs na pocztówkę. Serdecznie zapraszam! :)
    ♥ Diana Ashe KLIK! ♥

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetnie wyglądasz. Coraz bardziej przekonuję się do takich spodni :)

    porcelain-butterflies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Wow! Świetnie wyglądasz! Jednak creepersów z dzwonami raczej bym nie łączyła ;) Bardzo interesująca sceneria!

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie: SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM i może zaobserwujesz :)
    Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru!

    Elwira

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo dobra rada! Odwaga w modzie jest też ważną kwestią ;) Masz dobrą figurę, bo dzwony niestety nie wszystkim pasują ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ten outfit świetnie do Ciebie pasuje, ale ja chyba jednak nie odważyłabym się założyć dzwonów :)

    duo-jessie.blogspot.com-KLIK <-- Mój blog! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Również zauważyłam, że dzwony wracają do mody i muszę przyznać, że do Ciebie idealnie pasują!! *.*
    http://sayhellomardam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Przecudowne zdjęcia!
    Bardzo podoba mi się ta stylizacja z dzwonami, aczkolwiek sama nie potrafiłabym ich założyć :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Przecudowne zdjęcia!
    Bardzo podoba mi się ta stylizacja z dzwonami, aczkolwiek sama nie potrafiłabym ich założyć :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Śliczne zdjęcia i bardzo ładna stylizacja :) Zazdroszczę ci urody!
    Jesteś zainteresowana wspólną obserwacją? jeśli tak to daj mi znać
    Zapraszam do mnie :)

    http://ellane-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo fajny post, jak i blog
    Zapraszam do siebie nowy post
    imnotafraidanymore147.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.