9/23/2015

OLD JACKET?


KATANA - KLIK

Dosłownie wczoraj, kiedy wróciłam z biegania w domu czekała na mnie już czwarta paczka od sheinside i muszę się pochwalić, że ta przyszła o wiele szybciej niż poprzednie. Tym razem zamówiłam jeansową podziurawioną katanę z napami. Totalnie uwielbiam jej klimat lat 90. Wygląda na starą i znoszoną... i szczerze mówiąc lepiej bym jej nie zniszczyła! To idealny ciuch, żeby ożywić każdą stylizację, a no i oczywiście must have każdej jesieni, wiosny, lata, a nawet zimy, bo jak dla mnie taką kurtkę można nosić cały rok. Zakochałam się także w swoich nowych butach, są obłędne, mimo, że na pierwszy rzut oka nie byłam przekonana, ale leżą idealnie i naprawdę fajnie się prezentują. Przynajmniej nie przechodzę całej jesieni w tych samych botkach, jak co roku!
Moja współpraca z sheinside trwa już około czterech miesięcy i jak dotąd z każdej rzeczy jestem bardzo zadowolona. Właśnie dlatego mam nadzieję, że następna paczka będzie zawierać nie jeden, a dwa ciuchy, jednak to w pewnym sensie zależy od was. Chciałabym was bardzo prosić o zostawienie chociaż jednego kliknięcia w powyższy link, to dla mnie naprawdę ważne, a nie zajmuje wcale dużo czasu. Każda osoba, która kliknie i napisze w komentarzu dostanie ode mnie obserwację oraz komentarz, a najfajniejsze blogi zostaną polecone, w najbliższych postach.
Z góry dziękuję każdemu kto kliknie! Miłego wieczoru, nocy, dnia, czy weekendu (zależy kiedy to czytasz) ;)

30 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja i zdjęcia! Ta kurtka to cudo *-*

    Zapraszam do mnie: Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie ta kurteczka jest cudowna ! i ogólnie cała stylizacja mi się bardzo podoba ;)
    Obserwuję ;)
    p a u l y n n e x - klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. ja ci tu zawsze klikuje, bo twoje stylizacje sa po prostu swietne! jak na swoj wiek laczysz ubrania w mega oryginalny sposob i masz moje poparcie haha B) strasznie mi sie podoba i mowie to szczerze!

    http://www.kamop.pl <- klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Lovely post as per usual! My purse is definitely going to take a bruising because of this post haha xx



    How To Dress for a Fashion Interview

    OdpowiedzUsuń
  5. Super kurtka, bardzo ładne zdjęcia :)
    Pozdrawiam Zuzia
    Zuzannnab.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Absolutely in love with this denim!!
    *love your hair :)
    Followed!
    Dora
    www.BangsBang.com

    OdpowiedzUsuń
  7. mega mi się podoba ta kurtka! <3
    a u mnie na blogu wpis o jeansowych ubraniach :)

    http://casper-fashion.blogspot.com zapraszam do komentowania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Strasznie podoba mi się ta kurtka! Jest świetna :)
    Oczywiście klikam :)

    porcelain-butterflies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna ta kurteczka :)

    wpadnij też do mnie ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Katana to najwazniejszy must have :D
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurtka wymiata , sama mam katanę , ale zastanawiam nad naszywkami !

    Poklikane ( cena US$28.33)
    Mogłabyś poklikać w linki pod ostatnim postem , za każdą pomoc dziękuję podwójnie (klikanie w linki przez 2 dni i promocja na moim blogu ))

    MÓJ BLOG -KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne zdjęcia, piękna stylizacja! :) Bardzo mi się podoba!
    Mój Blog - zerknij! Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna jest ta katana. Mam zwykłą kurtkę dżinsową od ładnych kilku lat, chyba nawet pięciu (!), ale trzyma się dobrze i wcale nie jest zniszczona, no może trochę. Wyrosłam z niej, zrobiła się krótsza, rękawy za krótkie, ale i tak w niej chodzę. Super wygląda w każdym połączeniu, nawet ubrałam ją do eleganckiej czarnej sukienki na zakończenie roku. ;)

    ________
    my-life-my-troubles.blogspot.com
    wszedzieksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ona jest genialna. SheIn ma super asortyment ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Super ta kurtka tez takie uwielbiam i sama taka mam ale na prawde z lat 80 kiedy moj dziadek przywiozl ja dla mojej mamy :)
    http://patrycja-paulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. ciekawa stylizacja, szczególnie podobają mi się buty, masz bardzo oryginalną urodę ;)
    http://introverted-journal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Jejku jak to ładnie ze sobą wygląda *.*
    Chusta idealnie pasuje do tego :)

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  18. Prowadzisz naprawdę fajnego bloga ! Podoba mi się u cb wszystko, zdjęcia, tekst i wkońcu sama TY ! Jesteś osobą pozytywną i oryginalną, co w tych czasach jest nie lada wyzwaniem ! Zostaje u cb na dłużej ! ;)

    moszovska-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Katana jest super! :)
    Bardzo fajnie zdjęcia, jedne z najlepszych jakie ostatnio widziałam na Twoim blogu!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  20. super połączenie, wyglądasz genialnie!
    obserwuje i zapraszam do siebie
    http://poprostunataliaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. To chyba moja ulubiona stylizacja ze wszystkich Twoich na blogu :)
    Ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  22. Twoje stylizacje zawsze są takie świetne! A na dodatek ty w nich super wyglądasz! I mówię to całkiem szczerze! Śledzę Twojego bloga od dłuższego czasu i po prostu w końcu musiałam to napisać, haha!
    Oczywiście kliknęłam :)
    http://koniandvivi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczna katana :)
    Oczywiście klikłam :))
    Zapraszam do mnie -
    bo-kazdy-moze.blogspot.com (KLIKNIJ)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.