9/01/2015

SMARFONS HAVE THIS MAGICAL CAMERA


 Osoba, która bywa u mnie częściej pewnie weszła na bloga i widząc dwa pierwsze zdjęcia była pewna, że następne będą już w tym samym stroju i miejscu. Później będzie ich tak z dziesięć i na koniec krótki tekst odnośny do stroju. W tej chwili nie krytykuje siebie, podaje suche fakty na temat mojej strony. Nie jest to złe. Jestem blogerką modową, nie ma u mnie DIY, mało lifestyle i praktycznie wcale nie ma postów tematycznych. Mimo to kocham pewną estetykę zdjęć, mam ustalony klimat każdego z nich. Niestety często poza domem, bez aparatu itd uderza we mnie wizja i mimo to, że przy sobie mam tylko swojego smartfona muszę ją uskutecznić. Oczywiście po chwili nachodzą mnie myśli, dlaczego nie miałam przy sobie lustrzanki. Tego typu zdjęcia z telefonu często zostają w pamięci na zawsze, nie ukazane światu, a tak naprawdę niektóre z nich mogą być lepsze od tych typowych "sesjowych". Między innymi dlatego, ponieważ miałam tylko dwa dobre, lustrzankowe zdjęcia warte pokazania dodaję także kilka zdjęć lepszej, czy gorszej jakości ze swojego telefonu. Jak myślicie, czy to dobry pomysł? 

28 komentarzy:

  1. Tak, zaglądam tu częściej i pomyślałam, że to outfit! :D
    Bardzo fajne zdjęcia, myślę, że to dobry pomysł :)
    Jak tylko będę miała okazję wymienić telefon, to będę polować na jakiś z dobrym aparatem, żeby zawsze móc zrobić dobre jakościowo zdjęcie :)
    A te Twoje superstary... lecę Ci je ukraść haha!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  2. :-) Cudne fotki! :-) jestem pod wrażeniem - naprawdę , pierwsza fota- miazga, buziaki Kochanie

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. super zdjęcia! powodzenia w szkole :)

    www.casper-fashion.blogspot.com zapraszam do komentowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też lubię robić zdjęcia smartfonem, czasem mają lepszy klimat, takie nieprzygotowane itp. ;) Tak, to dobry pomysł. :)

    ________
    my-life-my-troubles.blogspot.com
    wszedzieksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ja strasznie się cieszę, że wymyślono smartfona i cieszę się, że zainwestowałam w telefon z naprawdę dobrym aparatem, bo noszenie lustrzanki WSZĘDZIE jest kłopotliwe. a dzięki telefonowi można chwytać chwile zawsze i wszędzie <3

    OdpowiedzUsuń
  6. To że telefonem robisz nie musi oznaczać koniecznie że będą gorsze :)
    Mnie się czasem bardziej podobają robione telefonem niż lustrzankami :)
    Będzie mi miło jak mnie odwiedzisz :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne zdjęcia, kolor bucików jest obłędny :)

    http://missstyle21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Sliczne zdjęcia!

    patyskaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie, że pokazujesz to co cię zachwyca i dzielisz sie tym ze swoimi czytelnikami, by przybliżyć im mała cząstkę siebie :)
    Buty z pierwszych dwóch zdjęć są super, ich kolor mnie zauroczył :)
    Pozdrawiam, http://pallmathesecond.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Pomysłowe fotki :*
    http://sapphireblog1.blogspot.com/ ---> Zaobserwuj ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale masz cudowne buty! :D
    Super zdjęcia, według mnie świetny pomysł bo często udaję się zrobić super zdjęcie ale gorszej jakości bo telefonem a nie lustrzanką a szkoda ich nie pokazać :)

    Zapraszam serdecznie na mojego bloga- kliknij✿

    OdpowiedzUsuń
  12. Super mix zdjęć :) ogląda się przyjemnie!

    OdpowiedzUsuń
  13. czasami telefonem można zrobić lepsze zdjęcia niż no lustrzanką ;)

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Również często nachodzi mnie jakaś wena na zdjęcia akurat wtedy, gdy nie mam przy sobie lustrzanki. Niestety aparat w moim telefonie ma tragiczną jakość, więc nie robię nim zdjęć ;)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  15. takie mixy zdjec z telefonu tez sa calkiem spoko! a telefon wcale nie robi takich zlych zdjec :)
    olabrzeska.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdjęcia są super, zwłaszcza to na karuzeli :)
    via-martyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny blog :)
    zapraszam do mnie:
    martynaczech.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Moja magiczna karuzela! Obserwuję! Pozdrawiam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. 3 zdjęcie najlepsze! :D ♥
    Zapraszam na nowy post i do obserwacji♥ Buziaczki:* | zyciedlapasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja osobiście uwielbiam posty z takimi zdjęciami! :D Świetne są!
    Masz rację - czasami nawet lepsze od tych zrobionych aparatem ;))

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Takie posty ze zdjęciami z telefonu są świetne!
    masz świetny kolor butów
    Zapraszam♥
    http://szeyli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ekstra wygląd i cudny wpis !

    zapraszam do mnie!
    http://want-cant-must.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.