10/28/2015

DARK AND RAIN


Mam dziwne wrażenie, że dostałam kosza od pogody. Naprawdę ostatnio zdecydowanie odmawia współpracy. Piszę do was w środę wieczór, leżąc pod kołdrą, ponieważ po weekendzie rozchorowałam się. Nie mogę wydać z siebie głosu i jak to moja siostra ujęła "brzmię jak chłopak". Jak na złość w niedzielę, kiedy miałam zaplanowane dwie sesje na dworze zrobiło się pochmurnie i zaczął padać deszcz. Nie poddałam się i mimo wszystko mam dla was dzisiaj nowego posta oraz kolejnego w zanadrzu. W poniedziałek, kiedy ledwo wytrzymałam w szkole i wróciłam prosto pod pierzynę było cudowne słońce, idealne do zdjęć i "najgorsze" jest to, że utrzymuje się ono do dzisiaj podczas gdy ja nadal nie ruszam się z domu...
Mimo wszystko mnie zdjęcia nawet się podobają i mam wielką nadzieję, że wam również. Co do stylizacji to jest najprostszym jesiennym rozwiązaniem. Sweterek i długi płaszcz (mamy). Uwielbiam zabierać mamie ten cudowny płaszczyk, szkoda tylko, że ona tak często go nosi...
No cóż, zostawiam was ze zdjęciami i życzę udanego Halloween, czy Wszystkich Świętych, a ja wracam... w zasadzie nie mam gdzie, bo nigdzie nie wychodziłam, haha ;)

20 komentarzy:

  1. Kocham płaszcz który masz na sobie😍 Jest śliczny, taki prosty i klasyczny ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. No ostatnio jesień nie zachęca pogodą, wczoraj było ładnie :)

    3 lata bloga- KLIK! :)
    Nowy Post!- Klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam mieszane uczucia co do jesieni.... jest sliczna ale jak pomysle o tym ze musze jechac rowerem kiedy pada jak 3 XXXX przez co mam zniszczony makijaz oraz mokre wlosy/ciuchy to jesieni nienawidze xD
    Sliczny outfit :) Szukam ostatnio takiego plaszczyka.

    Zapraszam na mojego bloga :)
    http://vframlii.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny płaszcz, fajnie że masz taki sam/podobny rozmiar jak mama i możesz nosić jej ciuchy. :D

    ________
    my-life-my-troubles.blogspot.com
    wszedzieksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny płaszcz
    Jak dla mnie jesień jest chyba ajsmutniejszą i najbardziej ponurą porą roku
    Mój blog. kliknij

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialne zdjęcia! Wspaniale wyglądasz :*
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. jakie śliczne zdjęcia *-*

    http://nevergiveupp12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post i śliczne zdjęcia! :)
    ja juz obserwuje i zapraszam do mnie
    nowy post
    milentry-blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę, że nie tylko ja mam pecha co do pogody podczas zdjęć, haha ;) Super ci wyszły! Bardzo łądny ten płaszcz, też bym go podkradałą :D

    NOWY POST! Zapraszam!
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow ! Świetny blog i post ! Stylizacja również cudowna :)) Obserwuje :)
    Zapraszam do mnie i zachęcam do obserwowania oraz komentowania :)
    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie! Zdjęcia są super, mimo pogody! Ta stylizacja bardzo pasuje do takiego pochmurnego klimatu :)
    Zdrowiej! Ja też teraz jestem chora, eh :(
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny masz styl! ♥
    Zapraszam: http://pati-ix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. no czasami bywaja takie sytuacje:/

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.