11/02/2015

JEANS AND JEANS













Od dawna miałam stworzyć stylizację , w której dominują połączenia jeansów i kiedy kupiłam sobie nowe rurki (tak rurki, nie dzwony, nie boyfriendy itd) olśniło mnie, że będą idealnie pasować do pamiętnej kurtki z shein, która ostatnio stała się moją ulubioną, ma w sobie to coś. Torebka to prezent od przyjaciółki z dzieciństwa, znalazłam ją ostatnio na dnie swojej szafy, kiedyś byłyśmy (z torebką) nierozłączne! Poza tym bluzka znana niektórym z innego posta (klik). Pasek, który dodał całej stylizacji czegoś "z lat 90" no i nieodłączna część - creepers'y. Według mnie wyszło całkiem nieźle, a wy co o tym sądzicie? Ps. Dzisiaj krócej, ale za to więcej zdjęć, więc jeśli to czytasz wróć jeszcze raz do początku posta, koniecznie kliknij w linka i napisz co o tym sądzisz! Dziękuję, że wpadacie!

37 komentarzy:

  1. Zawsze gdy tu wchodzę, nie mogę się nadziwić, że jesteś taka śliczna! :) Jeansowa całość bardzo przypada mi do gustu i wygląda na bardzo wygodną i w sam raz na co dzień :) Wydaje mi się, że tego "czegoś" z lat 90tych dodał nie tylko pasek, ale też sam golf w połączeniu z jeansową kurteczką <3 Pozdrawiam cieplutko :*

    www.sandina.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze uważałam, że dżins do dżinsu nie pasuje, a tu proszę.
    Bardzo ładnie to ze sobą wygląda|!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. jednak jeans do jeansu pasuje :D bardzo fajne zdjecia i stylizacja!/K

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślałam, że gdy wszystko jest dżinsowe to dziwnie to wygląda, a jednak nie! :D
    Wygląda to świetnie, a stylizacja jak zawsze olśniewająca! :*

    PIANKAOFSTYLE.BLOGSPOT.COM-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam ten zestaw ! Świetne połączenie ;)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakoś nigdy nie podobało mi się połączenie dżinsu z dżinsem, ale od jakiegoś czasu już jestem do tego przekonana. Wszystko zależy od tego, jak się to połączy. Tobie znów wyszło dobrze. :)

    ________
    my-life-my-troubles.blogspot.com
    wszedzieksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie jetsem fanką jeansu ale u ciebie całkiem fajnie to wygląda :)
    Poza tym fajne zdjecia :) miło się na ciebie patrzy :)

    http://arienns.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Katana wygląda cudownie, jak na Shein to wygląda bardzo ładnie ;)

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialne zdjęcia! Co do stylizacji, dosyć ryzykowne połączenie jeansu w jasnym odcieniu, z ciemnym, ale w Twoim wydaniu wyszło świetnie! Bluzka z ''golfem'' dodała takiej wyjątkowości! :)

    Pozdrawiam,
    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem oczarowana twoimi zdjęciami i blogiem. Naturalnie obserwuję i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialne zdjęcia i piękny blog. Jestem zachwycona!

    smallerdream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdjęcia cudowne! :)) Połączenie jeansu bardzo mi się podoba! ^^ Stylizacja bardzo w moim guście :)) Ta katana jest świetna! :> Nie tylko według Ciebie wyszło całkiem nieźle, według mnie też ;)
    Będę wpadać częściej ^^
    Kliknęłam 28.33$
    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna stylizacja. Jeans to klasyka, więc dobrze że kupiłaś te sopdnie bo raczej nieprędko wyjdą z mody.
    Ostatnio znalazłam podobny golf do twojego, niemal identyczny tyle, że węższe paski :). Wygrzebany gdzieś w szafie. Muszę go jakoś wystylizować :D
    Klik, mój blog
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Idealna stylizacja! Wyglądasz slicznie i masz boskie włosy :3
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zdjęcia, outfit bardzo fajnie się prezentuje, świetnie wyglądasz!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Naprawdę niesamowita stylizacja.
    Pozdrawiam,
    Szwajjka

    OdpowiedzUsuń
  17. Prześliczna stylizacja :)
    Zakochałam się też w twojej karnacji ;)

    blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  18. super wykorzystanie torebki, fajne i sentymentalne!

    obserwuje i zapraszam
    http://poprostunataliaa.blogspot.com/
    kom i obserwacje mile widziane ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. wyglądasz genialnie :)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Kurtka jest genialna! Uwielbiam takie naszywki na jeansie :)

    Miłego dnia! ♡ ❥ www.chanelier.blogspot.com <-- KLIIIK!

    OdpowiedzUsuń
  21. Mega mi się podoba ta stylizacja:*

    Pozdrawiamy cieplutko:*
    Nowy post na TWINS LIFE (KLIK)♡

    OdpowiedzUsuń
  22. Naprawdę świetna stylizacja! Masz super wyczucie stylu :D
    Genialne zdjęcia *.* Masz cudowny uśmiech!
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. swietne zdjecia!:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Patrząc na Twoje zdjęcia nie wiem co powiedzieć. Niby zwykłe, a jednak mają to coś w sobie. Jesteś piękna i masz śliczne włosy :)
    Mój blog - Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny post i zdjęcia, ogólnie bardzo podoba mi się twój blog. :'))
    Zapraszam do mnie http://oliwkasliwkaaa.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna stylizacja ^^ śliczna jesteś *-*
    daydream89.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. strasznie podobaja mi sie Twoje zdjecia! Baaaardzo udana sesja ;))

    Zapraszam do siebie, dopiero zazynam :) --> www.michalinadubisz.blogspot.com <--

    OdpowiedzUsuń
  28. Look jest super ale te buty ... Nie jestem ich fanką, nie widzę w nich nic ładnego:( Bardziej pasowały by np new balans. Ale oczywiście jest to twój wybór :) i tak uwielbiam przeglądać Twojego bloga.

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.