11/16/2015

NO FASHION







No fashion = Brak mody, tak? Mam na sobie zupełnie absurdalne połączenie ciuchów na pierwszy rzut oka. Na drugi coś nam się kojarzy z obrazkami z internetu, które nigdy nie przykuwały zbyt wielkiej uwagi. Miałam tak samo, dopóki nie zaczęłam się na tych obrazkach zatrzymywać. Miały jednak coś w sobie, bo w końcu znalazły się w modowej zakładce. "Trzeci rzut oka" zmienił całkowicie moje podejście. Najprostszymi ciuchami, jakby pożyczonymi od mamy można się inspirować. Dzwony, sportowe buty, zwykła biała bluza z kapturem, a jednak spośród tysięcy rurek wychwycisz właśnie tą osobę. Może czasami warto zatrzymać się na starych zdjęciach i ciuchach, przecież to właśnie nimi inspirują się projektanci. Gdyby nie dzwony tylko rurki wyglądałabym zupełnie zwyczajnie, jednak właśnie te szerokie jeansy dodały absurdu i MODY tej stylizacji. Większość pewnie się nie zgodzi, bo to w końcu dzwony, ale ja jestem fanką takich niekonwencjonalnych stylizacji, ktoś podziela moje zdanie?  

30 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja, wyglądasz super! :*
    Ja jednak należę do tych co nie przepadają chodzić w dzwonach :)

    LUSIALUSKA.BLOGSPOT.COM-KLIKNIJ!✿

    OdpowiedzUsuń
  2. ale mega zdjecia!:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mimo że za dzwonami nie przepadam, Twoja stylizacja mi się podoba. Ma to "coś" ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! Podoba mi się twój pomysł, choć sama bym z niego nie skorzystała - nie lubię dzwonów. Jedynie skusiłabym się złączyć je ze szpilkami.. :) A dzwony teraz wchodzą do sieciówek! Ciekawe ile osób będzie chodzić w spodniach tego typu :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie: Hanyvia (click)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawie wyglądasz! ^^
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. kocham wszystko co niekonwencjonalne i kontrowersyjne, więc jak najbardziej love it!:)

    alqxx - klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz rację! :)
    Nawet w niby z pozoru zwykłych ciuchach możemy wyglądać fantastycznie
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Modą warto się bawić :) Fajnie czuć siebie, znajdywać jakieś nowe połączenia, a nie wyglądać jak połowa osób na ulicy!
    Fajne zdjęcia!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Stylizacja jak najbardziej odlotowa ! ♥ Ja też staram się eksperymentować z modą, bo co to za życie podobne do tysięcy innych ? :)
    http://momentcatcher00.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Totalnie nie mój styl, ale przykuwa uwagę. :)

    ________
    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Julia świetny look, dzwony <3 ! Jestem za !

    OdpowiedzUsuń
  13. Teraz natolatkowie śmieją się z osób które noszą dzwony za kilka miesięcy będą też nosić - bo taka jest moda :)

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Wygląda to ciekawie! Rzeczywiście niby zwyczajnie, a z drugiej strony... dziwnie:)

    Miłego dnia! ♡ ❥ www.chanelier.blogspot.com <-- KLIIIK!

    OdpowiedzUsuń
  15. Super stylizacja ! Dzwony jakoś do mnie nie przemawiają, ale Ty za to świetnie wyglądasz !
    eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja chyba nigdy nie przekonam się do dzwonów, nie czuję się w nich dobrze i nie wyglądam dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie przepadam za dzwonami i osobiscie bym ich nigdzie nie założyła, ale to co mnie zaskoczyło to to że na tobie wyglądają one naprawdę dobrze.
    by-vanys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Genialne zdjecia *O*
    zapraszam do siebie dopiero zaczynam :)
    http://anoni-mowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. hahah, fajne masz do tego podejście!
    http://myylifeastina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakie fajne zdjęcia.
    Jednak ja raczej nie nałożyłabym dzwonów.
    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Zależy kiedy. Ja na przykład, nie znoszę na sobie dzwonów, ale u Ciebie jest to świetne połączenie ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Masz bardzo egzotyczną urodę ; )
    Pomyśl o karierze modelki : D

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie jestem wielką fanką dzwonów, ale ty w nich wyglądasz prześlicznie!
    http://by-koni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Szczerze jest tak jak napisałaś-bardzo nie lubię dzwonów, ale u ciebie wyglądają całkiem ok. Tak czy inaczej bardzo podobają mi się te zdjęcia mimo całej stylizacji. Mają bardzo fajny charakter, oby więcej takich!
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.