11/22/2015

SANTA JACKET










Długo czekałam na kurtkę od Shein i nareszcie przyszła! Spodziewałam się jednak jej w ciemniejszym kolorze, jednak przyszła wyjątkowo czerwona. Na początku bałam się, że wyglądam trochę jak Święty Mikołaj, ale kiedy odważyłam się wyjść w niej pierwszy raz to bardzo fajnie się prezentowała. Myślę, że to lekka odskocznia od typowych dla mnie nie rzucających się w oczy kolorów. Fajnie kontrastuje się z casual'owym zestawem - jak zwykły t-shirt i jeansy. Zanim doszła kurtka, kupiłam świetny szalik w H&M i jedyną wadą ich połączenia jest to, że kurtka zostawia po sobie ślad na tym materiale, haha. Oczywiście sam fason i kolor doskonale pasują do wszystkich kurtek, które posiadam! Jak wam podoba się kurtka a'la Santa Claus?  Na tak, czy na nie? 

29 komentarzy:

  1. Śliczna jest! Bardzo ładnie w niej wyglądasz :)
    http://by-koni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie ta kurtka wygląda. ;)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna kurtka ! :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. MAsz racje zupełnie inny kolor niż w sklepie, ale bardzo ładna *.*
    U mnie świetne pomysły na świąteczne prezenty! Zapraszam ;)
    MÓJ BLOG-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna kurteczka! Wspaniale wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny kożuszek, pasuje ci :)

    nesssy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Mimo, że jest faktycznie bardzo czerwona wygląda świetnie! Idealnie ją dopasowałaś do reszty stylizacji :)
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  8. jakie super zdjecia:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurtka jak na TAK, wygląda i prezentuje się swietnie :)

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi by się chyba nie skojarzyła ze Świętym Mikołajem, gdybyś tego nie napisała to chyba bym o tym nie pomyślała. ;P

    ________
    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie w niej wyglądasz1 Bardzo mi się ona podoba <3 Obserwujemy?
    http://gabstylee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. mega pasuje do Cb ta kurteczka! :D xx

    Pozdrawiamy cieplutko:*
    TWINS LIFE (KLIK)♡

    OdpowiedzUsuń
  13. Ma świetny styl! A kurteczka jest idealnie dopasowana :) Tylko poproszę więcej uśmiechu hehhe :)
    MELA BLOG

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie pokazałaś tą kurtkę,bo widziałam ,że ktoś(nie pamiętam już kto) pokazywał tą kurtkę i pokazał ją średnio korzystnie,bo też pokazał ją w takiej formnie,ze wygladala jak kurtka sw Mikołaja :)

    sushi-natka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie wyglądasz w tej kurteczce, bardzo mi się podoba. :)

    seendixsecret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. That´s cute!Lovely photos ♡

    Have a nice day xx Love from Slovakia ~
    ♡ daily makeup routine ♡

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta kurtka jest boska <3

    zapraszam:
    http://sosnowskaphoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. kurteczka wygląda jakby szyta na Ciebie, wyglądasz w niej świetnie! <3 kliknęłam w link:)

    proszę o pomoc w klikaniu, bardzo potrzebuję kliknięć :* ZAPRASZAM DO MNIE

    OdpowiedzUsuń
  19. Przeglądając bloga zastanawiam się czemu się nie uśmiechasz ;) na innych fotkach dużo lepiej :) te są takie smutne.
    Zapraszam na mojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale świetny kożuch ! Ciepły jest? :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  21. W Shein są świetne kurtki. Twoja także jest piękna.
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.