12/26/2015

CHRISTMAS


Nie do wiary, że to już prawie koniec świąt! Zdecydowanie minęły mi w przyjemnej, rodzinnej atmosferze. W tym roku zjechała się cała rodzina, więc rozmów nie było końca. Jestem bardzo zadowolona ze swoich prezentów, jak i z min na twarzach osób, które otrzymały je ode mnie. Między innymi dostałam dwa łańcuszki, które są już na moim instagram'ie, a jeden z nich na powyższych zdjęciach. Od dawna mi się podobały, są takie delikatne i subtelne. Oprócz nich dostałam świetne książki, bo ich nigdy za dużo oraz kilka rzeczy do pokoju. Za to ja sprawiłam rodzicom fotoalbum, a babci fotokalendarz, które okazały się idealnymi prezentami dla nich. Zamawiam je na empikfoto.pl, serio bardzo polecam, bo wszyscy byli wzruszeni! 
W wigilie miałam na sobie znaną wam ze starszego posta sukienkę od shein, która świetnie się sprawiła, bo wyglądała elegancko, a jednocześnie było mi mega wygodnie. Na niektórych zdjęciach małego Tadka sprawdziłam się w roli fotografa i chyba widzicie tutaj po raz pierwszy "moje prace", ponieważ zwykle stoję przed aparatem, haha. Reszta zdjęć została wykonana w moim pokoju, który wyjątkowo nie ma białych ścian i zarówno białego wystroju, który owszem podoba mi się, ale swój pokój lubię za to, że jest niezwykle przytulny. Może kiedyś na zdjęciach zobaczycie też jego większą część, ale to tylko przypuszczenia. W każdym razie dosyć gadania i czekam na wasze opinie zdjęć wykonanych przeze mnie, jak i tych przez moją siostrę ;) 

22 komentarze:

  1. Moj pokoj tez jest taki przytulny:3 nie mam tego typowego, bialego, dziewczecego pokoju, haha

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia wyszły świetnie, ja wyjątkowo zrobiłam na prawdę mało zdjęć ,było zbyt duże zamieszanie :)
    Zapraszam do siebie,właśnie biorę się za pisanie krótkiego posta o moich świętach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia :)

    rasberrrt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne i rodzinne zdjęcia
    i zapraszam na konkurs :)Zapraszam na bloga

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł z albumem i kalendarzem ;) Takie prezenty na pewno zostaną na długo!

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale świetne zdjęcia!
    Musiała byc u Was cudowna atmosfera! :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie rodzinne, ładne zdjęcia! ♥ Bardzo ładny łańcuszek dostałaś!

    ♥by-sylwia.blogspot.com♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne rodzinne zdjęcia, naszyjnik jest cudny ♥

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne zdjęcia, a te z Twojego pokoju są naprawdę prześliczne! :)
    Mi Święta również mijają bardzo miło!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam minimalizm, ale u mnie w pokoju nie ma on również prawa wstępu :) szykuję post o remoncie mojego pokoju, zapraszam :) morovv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ile prezentów! U mnie zawsze tylko drobne upominki czy też trochę słodyczy. Nie ma całej rodziny, tylko część. Chciałabym spędzić Wigilię ze wszystkimi, ale nie ma takiej możliwości, mimo że wcale tak daleko od siebie nie mieszkamy. No cóż, taka wola rodziców.
    Świetne zdjęcia, taka miła rodzinna atmosfera. :)

    _________
    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam świetowac tak całą rodziną, zawsze jest weselej i naprawdę czuje się tą świąteczną atmosferę :)

    Pozdrawiam cieplutko, Karolina! : )
    carolinecupcakecc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Widać, że wspaniale spędziłaś święta, super zdjęcia :D

    LUSIALUSKA.BLOGSPOT.COM-KLIKNIJ!✿

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi też Święta minęły w przyjemnej, rodzinnej atmosferze, ale zdecydowanie za szybko :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zdjęcia i widać, że święta udane!
    Pozdrawiam, Krystian :)

    powerlesss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeśli chodzi o modne białe pokoje to całkowicie się z tobą zgadzam, dla mnie liczy się komfort i wygoda w moim pokoju, a nie modny wygląd ;)
    Cieszę się, że święta się udały ;)
    Zapraszam
    http://nataliiak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne zdjęcia i Wesołego Nowego Roku :)
    http://dayeenmynewblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.