12/04/2015

FASHION.




Stereotypem dla Polaków są długie skarpetki wystające z sandałek. Moda i sami słynni projektanci mają to do siebie, że przełamują bariery, bawią się tym, tworzą absurdalne połączenia i właśnie z tego słyną. Gdyby nie to, to przecież by ich nie było, a moda stałaby w miejscu. Uwielbiam w modzie właśnie to, że jest zmienna, absurdalna, że trendy wracają, pojawiają się nowe, że przełamuje stereotypy. Nie ma w tym nic płytkiego, to sztuka, estetyka, styl i wyrażanie siebie, jest częścią naszej osobowości. Naszymi strojami kreujemy siebie i to jak chcemy być postrzegani przez innych. Dzięki niej także różnimy się od siebie, pokazujemy swój charakter. Układanie stylizacji jest trochę jak malowanie obrazu, czy tworzenie muzyki. Oryginalność, niekonwencjonalność i odmienność zawsze wygrywa, trafia do nas.
Największą uwagę tutaj przykuwają właśnie skarpetki, o których wspomniałam na samym początku. Coraz częściej widujemy na tumblr'ach czy instagram'ach już inne skarpetki niż stopki i nie mówię tu o zakolanówkach tylko o zwyczajnych skarpetkach nieco przed kolano. Z resztą na jaki temat ja się chcę rozpisywać? Po prostu postanowiłam wykorzystać moją ostatnią inspirację skarpetkową (oczywiście moją największą miłością pozostaną białe stopki) i wykombinowałam wreszcie taką abym nie musiała zakładać szortów. Boyfriend'y, sportowe buty, bluza, pasek, skóra no i właśnie skarpetki. Fajnie wyszło? 

29 komentarzy:

  1. moim zdaniem wyszło świetne i to łamanie modowych barier jest bardzo ciekawe ;)

    positivelittlethink.blogspot.com [klik]

    oddech-piora.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń
  2. moim zdaniem długie skarpetki są świetne i bardzo ładnie wyglądają, np do jellies :)
    stylizacja świetna :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś mega kreatywną i oryginalną osobą. Twoje stylizacje są całkiem inne niż wszystkich i za to Cię uwielbiam!

    smallerdream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajny pomysł, jesteś mega oryginlaną osobą :)

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham twój styl, bo nareszcie trochę różny od wszystkich z tłumu ! A długie skarpety to must have ! ♥
    http://momentcatcher00.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialnie wyglądasz! Masz świetny styl :*
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi osobiście nie do końca podoba się takie połączenie :)
    Pozdrawiam, MAJA-RUSEK.BLOGSPOT.COM.

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajne spojrzenie na modę, coś innego! lubię ludzi którzy łamią stereotypy <3

    www.casper-fashion.blogspot.com zapraszam do komentowania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie to wygląda, ale jednak skarpetki mi nie przypadły do gustu ;)

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ja bym tak się nie ubrała ale to każdy ma inne wyzje co do tego
    Zapraszam na bloga

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna stylizacja ;)
    http://treamicii.blogspot.com/2015/12/nigdy-nie-mruga-recenzja.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna stylizacja, ja do takich spodni nie założyłabym długich skarpet ale ty wyglądasz super :D

    LUSIALUSKA.BLOGSPOT.COM- KLIKNIJ!✿

    OdpowiedzUsuń
  13. Osobiście mam szafę ,która po prostu pęka w szwach od ciuchów,ale nie jestem najlepsza w dobieraniu stylizacji :D
    Twoja stylizacja bardzo mi się podoba ,jest inna :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie kikawww.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  14. swietne zdjecia!:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie, że też łamiesz stereotypy w modzie! Według mnie wyszło świetnie:)

    Miłego dnia! ♡ ❥ www.chanelier.blogspot.com <-- KLIIIK!

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo oryginalnie wyglądasz :)

    miss-and-jess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. świetna stylizacja ,podoba mi się,oryginalnie :)

    zapraszam www.agatabasiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja nie przekonam się do tych skarpetek, hah :D

    OdpowiedzUsuń
  19. jestes przesliczna ! Twoje stylizacje są naprawdę fajne, na luzie i oryginalne :) tak trzymaj !

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale świetne zdjęcia !

    http://better-look-at-the-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ekstra wpis !
    Zdjęcia cudne!

    http://want-cant-must.blogspot.com/
    ps jeśli podoba ci się blog-skomentuj, zaobserwuj
    wykonuje również designy blogów na zamówienie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Strasznie podoba mi się to, że bawi się modą i pokazujesz tu zawsze to co nie jest codzienne i oczywiste! :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Trafiłam na twojego bloga przypadkowo i muszę Ci napisać,że twoje stylizacje są naprawdę świetne.

    Pozdrawiam :)
    SZALONE-TRYBUTKI

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja osobiście bym się tak nie ubrała, ale wygląda ciekawie ;)

    nowy post! zapraszam!
    MÓJ BLOG-KLIIK
    KANAŁ NA YT, dopiero zaczynam- KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  25. Hehe białe skarpetki w sandałach... było coś takiego xd
    Zapewne ja bym się tak nie ubrała, ale wyglądasz na pewno ciekawie i orginalnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  26. tak jak na początku napisałaś o projektantach tak też zrobiłaś, stworzyłąś nietypowe, zaskakujące połączenie, moim zdaniem wszystko współgra i jest spoko :)
    http://introverted-journal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Brawo dla ciebie za tą stylizację :))
    http://dayeenmynewblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Za każdym razem, kiedy wchodzę na Twojego bloga, nie mogę się napatrzeć na Twoje zdjęcia - powalają jakością! Wow! Mam nadzieję, że kiedyś dojdę do takiego poziomu, co ty!
    Stylizacja jak zwykle nietuzinkowa, za co należą Ci się ogromne brawa! Również uwielbiam długie skarpetki, ale zakolanówki raczej ubieram do spódniczek oraz krótkich spodenek - na taki sposób jeszcze nie wpadłam haha!

    Pozdrawiam x

    P.S. Zapraszam na nowe posty na angegar - klik!
    - Nowa definicja fit życia
    - 50 fit mitów
    - Ekwipunek sportowca na jesień + gdzie kupować tanie i godne polecenia ubrania sportowe

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.