12/29/2015

IRRESPONSIBLE


Na moim biurku leży cały stos gazet od joy'a po glamour (moje ulubione). Całe dnie siedzę przed telefonem zastanawiając się nad kolejną stylizacją i sesją. Wyciągam siostrę i wychodzimy, nie ważne, że jest 5 stopni i tak damy radę dojść w ustalone miejsce, nie? Innym się wydaje to takie głupie, ale ja to uwielbiam, żyję tym. Napiszę teraz to co chcę napisać po swojemu, opowiem w malutkich częściach o stylizacji i nie będę się za długo zastanawiać, zgoda?
Przyszła mi nowa paczka od shein i byłoby super gdyby każdy kliknął chociaż po razie. Sweter choć zwyczajny, okazał się idealny - bardzo ciepły, luźny, uniwersalny i ma bardzo dobrą jakość. Nie miałam sumienia założyć do niego czarnych rurek. Wyjęłam z końca szafy boyfriend'y, które trzymam na lato i bez zastanowienia założyłam razem ze srebrnymi butami, które uważam za najwygodniejsze na świecie. Wiecie co? Nie mogło wyjść wygodniej, luźniej i po prostu lepiej. Nie mogłam się powstrzymać od słuchawek, które doskonale pasowały do reszty. Z łańcuszkiem, który na pewno każdy już widział ostatnio się nie rozstaję. Mnie bardzo się podoba efekt końcowy, choć to jedna z najmniej przemyślanych stylizacji to jedna z ulubionych. Jak podobają WAM się zdjęcia, sam klimat, mam coś zmienić, jakieś szczególne życzenia? WASZE opinie są bardzo ważne!

24 komentarze:

  1. Jesteś cudownie fotogeniczna. Zazdroszczę :D Zdjęcia są śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie wyglądasz. Spodnie super się prezentują ;)
    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne zdjęcia, nie mogę oderwać wzroku, na prawdę jesteś bardzo fotogeniczna! :)
    Najbardziej podoba i się to trzecie zdjęcie od dołu
    Sweterek oczywiście świetnie wygląda i kliknęłam w link


    Organizuję rozdanie na blogu - nagrody są świetne a zasady banalne. Jeśli byś miała chwilkę wolnego czasu, zajrzyj może akurat ci się spodoba i weźmiesz udział. Zachęcam, bo na prawdę warto! Pozdrawiam :)
    http://dariaa-blog.blogspot.com/2015/12/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham takie pozytywne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  5. kliknęłam :) zdjęcia i stylizacja są przepiękne! :) pozdrawiam! Uwielbiam Twój uśmiech :)


    pozdrawiam,

    positivelittlethink.blogspot.com [klik]

    oddech-piora.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń
  6. masz tak nietypowa urode... piekna ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajny sweterek :))

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. sweter bardzo fajny, tez jestem zdania że najprościej = często najlepiej/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki idealny blog,będę wpadać tu częściej :D
    .
    .
    Co powiesz na wspólną obserwację? Jeśli się zgadzasz, to zaobserwuj i daj znać u mnie w komentarzu.
    Zapraszam http://catherineeffortt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne spodnie! sweterek jest śliczny! szczęśliwego Nowego Roku :)

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia!
    Szczęśliwego nowego roku! :)

    Zapraszam na nowy post po małej przerwie!
    Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<




    OdpowiedzUsuń
  12. Ale świetnie wyglądasz! I super, że to co robisz sprawia Ci radość :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jesteś bardzo fotogeniczna :)
    Sweterek jest śliczny :)

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. moim zdaniem zdjęcia jak i cała stylizacja są cudne! :) rzeczywiście, słuchawki idealnie pasują! :D


    pozdrawiam

    positivelittlethink.blogspot.com [klik]

    oddech-piora.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny sweterek!:)
    Klikniete :)

    OdpowiedzUsuń
  16. zmieniła bym buty , po za tym super !


    ____________________
    fashion & makeup
    http://blog.justynapolska.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz świetną urodę! Jesteś bardzo fotogeniczna.:)
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    www.cassey-cassey.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Pragnę złożyć żarliwe życzenia:
    szczęścia, dobrego zdrowia, powodzenia,
    oby troski życia zaginęły w mroku
    podczas nadchodzącego Nowego Roku!
    www.Klaudencja.blogspot.com ----> Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  19. Super zdjęcia!!

    http://imigor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ależ ja lubię boyfriendy! A najgorsze jest to, ze nie mam w szafie jeszcze ani jednej pary... oj trzeba to zmienić! Prześliczna dziewczyna z Ciebie i świetny blog :) Akurat w ostatni dzień tego roku na Ciebie wpadłam i z wielką checią zostanę na dłużej - obserwuje! I życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku, wielu sukcesów!
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!
    www.xavilove.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Łoooooou, ale uroda! :)
    Zostaję na dłużej- obserwuję i zapraszam do siebie:

    http://teyzz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.