12/23/2015

TYTUŁ POSTA


Siedzę już dwadzieścia minut i nie mogę sklecić porządnego zdania, może inaczej, nie mogę wymyślić o czym ma być to zdanie, które dopiero potem muszę sklecić i wstukać w okienko -  tekst. Tematów jest wiele i na każdym blogu inny albo może i na każdym podobny. Nie wiem już czym można się wyróżnić, dalej szukam wizji na siebie, chociaż wiem, że głównie chodzi tu o zdjęcia,  "outfit", jednak nie chcę zapominać o tekście, który jest dla mnie bardzo ważny.
Mogłabym napisać o tym, że nie czuję świąt, bo nie ma śniegu, o tym, że kocham święta, o tym, jak nie mogę doczekać się jutra - wigilii, o tym, że cały dzień dzisiaj sprzątałam, o tym, że jutro upiekę z mamą ciasto albo o tym, że powinniśmy żyć pozytywnie. Wow. Sporo tego, ale nie widzę sensu rozpisywać się na żaden z powyższych tematów, ponieważ na pewno znajdę go na innych blogach. Nie zaprzeczę, że jeśli ktoś fajnie to ujmie i doda klimatyczne zdjęcia to miło się czyta i zawsze dodam pozytywny komentarz, ale z jakiegoś powodu chciałabym się od tego odciąć, a od dłuższego czasu nie mam wizji na ciekawszy tekst. Mój blog polega na zdjęciach i stylizacjach i nadal staram się je udoskonalać, jednak ciągle pracuję nad wizją dopełnienia "obrazków literkami". 
Mimo moich długich przemyśleń koniecznie dajcie znać, jak podobają wam się moje nowe, ulubione buty (zakochałam się w.......podeszwie) i także nowe pierścionki (ciekawe, jak długo ze mną zostaną zanim je zgubię). Do następnego! 

20 komentarzy:

  1. ja dzis caly dzien sprzatalam i gotowalam:/

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia! :)
    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. również dzisiaj sprzątałam i ubierałam jeszcze choinkę :)
    świetne buty :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wesołych świąt! świetny outfit ♥

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja ;) Wesołych Świąt!
    http://treamicii.blogspot.com/2015/12/christmas.html

    OdpowiedzUsuń
  6. wyglądasz jak modelka, nie żartuję
    +śliczne buty

    my own blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Buty są super :) Też muszę sobie kupić jakieś pierścionki! :D Wesołych Świąt i duuuużo weny na pisanie fajnych tekstów! :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mega wygladasz!
      Wesołych Świąt!

      live-telepathically.blogspot.com

      Usuń
  9. Fajnie to ujęłaś dopełnianie zdjęć literkami. Rób to co robisz i nic na siłę, pamiętaj! Śliczne zdjęcia swoją drogą! Wesołych Świąt! Obserwujemy?

    NOWY POST!
    Komentarz u mnie = Komentarz u Ciebie!
    http://bieganiejestspoko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne buty, ogółem fajna stylizacja! Bardzo ładnie wyglądasz! ♥

    ♥by-sylwia.blogspot.com♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wyglądasz :)

    miss-and-jess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne zdjęcia i ciekawa stylizacja :)


    zapraszam www.agatabasiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też już czasami mam ochotę "odciąć" się od tych wszystkich świątecznych postów ;) Świetny outfit.
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  14. fantastyczna stylizacja :D
    http://luuvmy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.