1/07/2016

ALL THE T-SHIRTS



Mam ostatnio słabość do tych wszystkich najprostszych t-shirt'ów "okręgami na końcu rękawów i na szyi" (tak, nie wiem jak to nazwać inaczej). To trochę słabe, bo jest zima, a ja ledwo pójdę do sklepu to nakupię sobie takich samych koszulek, ZNOWU. Większość kupuję w Pull&Bear albo Bershce. No, ale prawda jest taka, że do wszystkiego je założę, umniejszając fakt, że może być mi zimno. Spódniczka, która serio nie pasuje do wszystkiego jak zwykle tym razem się zgrała. Takie koszulki kojarzą mi się z amerykańskimi filmami i...szkołą. Dlatego stały się nie dawno moimi faworytkami.
Kończąc o t-shirt'ach (czy tylko mnie to śmieszy?) teraz naprawdę się zaczęło. Poczułam szkołę i ten nagły nawrót obowiązków, mniej czasu na bloga i całą resztę. Ciekawe, czy uda mi się utrzymywać posty co trzeci dzień, bo to byłby niemały sukces. Chciałabym utrzymywać takie posty na dworze, ale wiem, że nie dam rady, bo jest tak zimno (-10), że samo przejście do szkoły to masakra, ale zdjęcia? Może raz w tygodniu wyjdę na kilka minut i coś się uda pstryknąć.
Nie przedłużam dalej i lecę, bo w końcu jutro jeszcze nie mamy weekendu, zostawcie po sobie znak i do następnego!

27 komentarzy:

  1. Też uwielbiam proste bluzki. Mogłabym mieć ich milion!
    Śliczna ta, którą masz na sobie <3

    MAYUM *click*
    Wpadnij do mnie, będzie mi miło!

    OdpowiedzUsuń
  2. Figura modelki! i extra płaszcz :-)) Buziaki!

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam takich bluzek ,ale chyba sie zaopatrze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakochałam się w tej koszulce. Muszę przejść się zobaczyć, czy u mnie też można ją kupić:)

    whosmeb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna koszulka. Pierwsze zdjęcie jest takie urocze.

    http://virutite.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wyglądasz<3
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Koszulka jest świetna, takie proste t-shirt'y są właśnie świetne w swoim uniwersalizmie :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podobają mi się takie t-shirty, ale żadnego niestety nie mam.

    _________
    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie t-shirty są bardzo praktyczne i bardzo ładne. Uwielbiam takie proste bluzki!

    inothercolors.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi też się kojarzą z amerykańskimi filmami! Śliczną masz urodę♥
    MELA BLOG

    OdpowiedzUsuń
  11. klasyczne i proste= zawsze modne i uniwersalne
    też kojarzą mi się z tamtymi filmami, szkolne cziki i takie sprawy hahahahha xd
    Mój blog. kliknij

    OdpowiedzUsuń
  12. ja czuje to samo, poprawiam oceny, a liceum jest szczerze okropne pod wzgledem nauki. Moim zdaniem swietna stylizacja!:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Robienie zdjęć w zimie to istna masakra. Nie dość, że jest tak zimno, że ledwo się można ruszać to po 16 jest już ciemno. Wtedy zostają tylko zdjęcia w domu ;/ Chociaż tobie bardzo ładnie wyszła ta sesja ;)

    http://alexiachmiel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Jesteś moją blogową inspiracją - Twoje stylizacje są świetne, a Ty prześliczna :)
    Te T-shirty to zdecydowanie hit. Prostota sama w sobie, a jednak przyciąga uwagę :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Też ostatnio mam słabość do takich koszulek :D

    LUSIALUSKA.BLOGSPOT.COM-KLIKNIJ!✿

    OdpowiedzUsuń
  16. mam taką samą koszulkę :D
    karik-karik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. bluzka jak najbardziej na TAK! pozdrawiam

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja muszę kupić sobie takie t-shirt :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Masz śliczną karnację, taką ciemniejszą! Swoją drogą nie jesteś jedyną, która uwielbia takie t-shirty :)

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Takie bluzki są w porządku, jednak wolę trochę inne.
    Ale ta na Tobie świetnie wygląda!

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Genialne zdjęcia, świetnie wyglądasz!

    Zapraszam na nowy post!
    Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  22. płaszcz masz cudowny! ♥ i strasznie podoba mi się twój typ urody :)

    [ Blog ¦ Instagram ]

    OdpowiedzUsuń
  23. ooo swietne!!<3

    http://olkha.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Mnie także podobają się bardzo tego typu koszulki i aż przeraża mnie ich ilość w mojej szafie bo mam je chyba we wszystkich możliwych wzorach hahah. Z tego co wiem, modę tą (jeśli można to nazwać modą haha) zapoczątkował amerykański sklep Brandy Melville, zakładam że o nim słyszałaś. Jednakże z tych, które można kupić w Polsce, to uwielbiam te z Pull&Bear, Bershki i Stradivariusa :))

    Pozdrawiam,
    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.