1/13/2016

COMMON B&W + LIGHTROOM


Stylizacja jest jedną z najzwyklejszych, jakie tu dodaję (jest aż zbyt typowa jak na mnie). Głównie chodziło mi tu o bluzę, którą nie dawno wyhaczyłam w h&m i chociaż z początku nie byłam do niej przekonana to okazała się strzałem w dziesiątkę. Jest milutka w środku, ma charakterystyczny wzór -  biało czarne paski (jeden z moich ulubionych), jak na bluzę przystało jest luźna i mega wygodna, no i co ważne do wszystkiego pasuje. Jak już mówiłam sama stylówka to nic szczególnego, ale lubię czasami takie proste połączenia. Tak mogłabym wyjść w sobotę do sklepu, kiedy leże w wygodnych ciuchach - bluzie i legginsach i nagle mamie przypomina się, że nie kupiła "masła", znacie ten ból, prawda? Mimo to przecież nie wiadomo kiedy i gdzie spotkamy swojego "wroga", więc najlepiej wyglądać świetnie za każdym wyjściem z domu ;)
Te proste zdjęcia na tle białej ściany dzisiaj po raz pierwszy przerabiałam w Lightroom'ie. Z początku wydawało mi się, że tyle kosztuje, a przecież nie robi różnicy. To właśnie był mój błąd. Przerobiłam zdjęcie tak jak dotychczas, a potem to samo w lightroom'ie i porównałam. Możecie mi uwierzyć, że różnica jest kolosalna! Co do samego programu to pierwsza próba i taki jakby eksperyment, więc nie jestem profesjonalistką. Mam nadzieje, że ze zdjęcia na zdjęcie będzie coraz lepiej i lepiej. Dlatego polecam każdemu kto ma coś wspólnego z fotografią pobranie chociaż próbnej, 30 - dniowej wersji programu i to tak dla samej oceny. Jestem pewna, że was nie zawiedzie!

13 komentarzy:

  1. Ja nie umiem się przekonać do lightrooma, robiłam kilkakrotne podejścia, ale jednak Photoshop jest mi bardziej bliski. Być może to kwestia przyzwyczajenia, w końcu mam z nim styczność już od około... 10 lat! :O :) hehe aż samej mi się wierzyć nie chcę, ale taka prawda - już w podstawówce majsterkowałam w tym programie :)
    Pięknie wyglądasz,buziaki!
    www.xavilove.com

    OdpowiedzUsuń
  2. I like your blog!
    http://larisamerkulova.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wyglądasz, buźka!

    OdpowiedzUsuń
  4. mega profesjonalne stylizacje
    mogłabym Cię prosić o poklikanie w linki w najnowszym poscie? To bardzo dla mnie ważne. Z góry dziękuję i pozdrawiam ! ♥
    by-vanys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmm moze sprobuje cos pokminic na lightroomie, haha:D

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi sie ten plaszcz :)
    http://heartydayroutine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam przez jakiś czas ten program ale z niego nie korzystałam, jakoś nie mogłam się za bardzo połapaćXD
    Super stylizacja :D

    LUSIALUSKA.BLOGSPOT.COM-KLIKNIJ!✿

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna stylizacja! Prosta, ale ma coś w sobie!
    Ta bluza to zdecydowany strzał w dziesiątkę, jest świetna! :D

    ♥by-sylwia.blogspot.com♥

    OdpowiedzUsuń
  9. pięknie ci z uśmiechem na twarzy ;)

    obserwuje i zapraszam do siebie
    http://pasteloovy.blogspot.com/
    jeśli Ci się spodoba zaobserwuj

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne połączenie, płaszcz wygl,ąda cudnie~~!

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jestem oddana photoscape ;)
    Super jest, jak pisałaś zwykły, ale super ♥
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.