1/10/2016

FOR A BETTER DAY


Coraz bardziej dociera do mnie, że nic nie zrobię z tym, że wracamy do codzienności. Zwykle po przerwie długo nie potrafię wrócić do siebie, ale w zasadzie załamywanie się i czekanie tym razem na ferie nic nie da, więc trzeba się wziąć w garść i przeżyć każdy dzień, jak najlepiej potrafimy. Chociaż tydzień zapowiada się męczący to skupiam się na tym... no, że jeszcze się nie zaczął, nie? Poza tym gdyby nie było tych gorszych dni, chwil to te lepsze by nas nie cieszyły, jakby się nad tym zastanowić, prawda? Mimo wszystkich przemyśleń mam świetny humor, bo Polska dzisiaj wygrała mecz z Niemcami, dzięki czemu dalej walczą o awans do Rio. Oczywiście mówię o siatkówce, bo jak niektórzy już wiedzą trochę gram, haha, no i oczywiście z tatą regularnie oglądam reprezentację! Może trochę zbaczam z tematu bloga, ale to wydarzenie jest dla mnie bardzo ważne, więc jeśli ktoś tak samo się tym emocjonuje to niech koniecznie da znać w komentarzu. 
Przechodząc do zdjęć to po raz kolejny zrobiłam je w domu, bo zależy mi bardzo na regularności, a zima nie ustępuje, a razem z nią mróz i "ciemność". Korzystając z ciepła w domu do dzwonów założyłam krótką bluzkę i obie te części już się tu kiedyś pojawiły, jednak w zupełnie innych porach roku, a od dawna podoba mi się łączenie krótkich bluzek z dzwonami. Myślę, że ogólnie mam słabość do "łączenia pór roku", trochę to trudne, ale na maxa mi się podoba! Dajcie znać, co wy o tym myślicie i do następnego!

15 komentarzy:

  1. Podobaja mi sie takie stylizacje! :)
    Ty masz idealna figure do takich zestawow ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że grasz w siatke ;)
    Super zestaw ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia są na prawdę świetne! Jesteś bardzo szczuplutka :o
    Mój kanał na yt
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Ogólnie dzwony mi się nie podobają ale na tobie wyglądają na prawdę super! Śliczna bluzka :*
    Też trochę gram w siatkę ale niestety meczu nie oglądałam;/

    LUSIALUSKA.BLOGSPOT.COM-KLIKNIJ!✿

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia! ;)

    blackwhiteandnavyblue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ja bym dzwonow nigdy chyba nie zalozyla, haha. Niedlugo wroci na nie moda. :D

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta bluzka jest cudowna!
    Ja odliczam do ferii, ponieważ wiem, że do końca stycznia natłok obowiązków i nauki się zbytnio nie zmniejszy. No ale trzeba po prostu przeżyć :)
    Pozdrawiam :)

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie przepadam za oglądaniem sportu w telewizji, ale siatkówkę lubię (a grać jeszcze bardziej!). I obejrzałam każdy mecz Polaków, z tym że w kawałkach. Ale z własnej woli, a to już coś. ;P

    _________
    Pozdrawiam, Paskuda

    OdpowiedzUsuń
  9. o m g swie tne spo dnie ♥

    zapraszam do mnie, zaczynam - http://gabrieleev.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę Ci tak świetnej figury! Dzwony wyglądają na Tobie idealnie :) Na mnie niestety wyglądają przerażająco, bo jestem niska i nie najchudsza hahah
    Co do siatkówki, nie za bardzo się interesuję, ale mimo wszystko bardzo cieszę się z wygranej Polski ^-^

    ♥ YOZiZiRA.blogspot.com ♥


    OdpowiedzUsuń
  11. Ja również trzymam kciuki za naszą reprezentację. Takie mieszanie ubrań do odowiednich pór roku to dobry pomysł dla odważnych :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Twoje outfity są zawsze fajne, ja chyba nie odważyłabym ubrać się takie spodnie:)

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie mogę się nadziwić ,jesteś tak mega fotogeniczna,a twoje stylizacje,choć nie w moim guście,potrafią mnie przekonać :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.