1/29/2016

KINDERGARDEN TURTLENECK


Szkoda, że wczoraj nie udało mi się spiąć i wstawić posta, bo bardzo mi na tym zależało. Niestety lekcje mnie przerosły i jestem dopiero dzisiaj. Zmieniając temat ostatnio jestem ogromną fanką golfów i ogólnie lat 70. Babcia ciągle mi powtarza, że ubieram się jak ona kiedyś, a koleżanki, że jestem z innej epoki. Cieszę się, że tak mówią, czuję się sobą tak jak wyglądam teraz i nie chcę tego zmieniać. Wracając do obsesji golfów, a w szczególności tych przylegających to mam ich coraz więcej, nie mówiąc o rzeczach w paski, ale to zupełnie inna historia. Ostatnio kupiłam nieco inny, który wygląda jak te, które mama kazała mi zakładać do przedszkola podczas zimy. Ma bardzo dziecinny nadruk i bardzo oldschool'owy wzór. Chyba dlatego trafił do mojej torby na wyprzedaży. Kiedyś nienawidziłam właśnie golfów, to było najgorsze co mogło być, a teraz jest zupełnie na odwrót. Dosyć, że są ciepłe i idealne na tę porę to mam wrażenie, że są moją odskocznią od typowych sweterków i "sweather weather". Można znaleźć świetne w mojej ulubionej zarze i w h&m'ie. Może i wy się skusicie? 

19 komentarzy:

  1. Właśnie coraz bardziej podobaja mi się takie golfy.
    Wcześniej też nawet nie mogłam na nie patrzeć i wyobrazić siebie w nich.
    To świetne, że masz tak oryginalny styl.

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. mi się bardzo podobają golfy, wcześniej nie pomyślałabym że mi się spodobają :)
    chciałabym jakiś kupić, ale nieco luzniejszy, bo to "coś" na szyi mi przeszkadza i sprawia że mi niewygodnie haha :')
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jak na razie jeszcze nie szaleje za golfami :D

    http://feel-that-moments.blogspot.com/2016/01/words-arent-enough.html Zapraszam na nowego posta!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Golfy to rówież moja miłość, choć jeszcze niedawno ich nienawidziłam i były dla mnie straszne.
    Ale jak widać wszyystko się zmienia! hah
    Ten golf jest cudowny

    MAYUM *click*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja uwielbiam taki typ dekoltów, sama z chęcią noszę golfy. :)
    Śliczne zdjęcia, masz bardzo oryginalną urodę.
    QUEEN OF MOON♥
    Jeżeli mój blog Ci się spodoba- zaobserwuj.

    OdpowiedzUsuń
  6. Golf jest cudny! Ostatnio chce kupić taką bluzkę, lecz jeszcze niczego konkretnego nie znalazłam :)

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio naszło mnie na to, żeby kupić sobie jakiś golf, ale nie znalazłam takiego, jak bym chciała i to w dobrej cenie.

    _________
    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo piękne zdjęcia <3

    www.casper-fashion.blogspot.com zapraszam do komentowania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne zdjęcia! masz mega zdjęcie w ,,o mnie" *-*

    U mnie nowy post: TODAYISTHEEND.BLOGSPOT.COM - KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Posiadanie swojego własnego, osobistego stylu jest bardzo ważne :) Uwielbiam golfy, teraz są baardzo modne.
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne rzeczy http://www.edytaprusinowska.pl/2016/01/najlepsze-i-sprawdzony-metody-na-brak.html

    OdpowiedzUsuń
  12. ja golfoe nie lubie, czuje ze cos mnie sciska za szyje haha ale Ty wygladasz pieknie <3
    patrycja-paulina.blogspot.com-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Do Ciebie bardzo taki styl pasuje i uważam, że nie powinnaś zwracać uwagę na innych :). Mam nadzieje, że koleżanki, mówiły to w pozytywnym słowa znaczeniu.


    ZAPRASZAM I OBSERWUJE(jako; Aleks Mlodz)
    http://aaleksm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja także nie lubiłam kiedyś golfów, ale teraz mam ich mnóstwo i naprawdę, bardzo je lubię :)
    Piękna stylizacja :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.