1/17/2016

SNOWY FOREST SO TUMBLR


Cały czas byłam przeciwna zdjęciom w lesie, na polu, na łące i ogólnie "na łonie natury", a tu proszę zima mnie przekonała. Poza tym zaryzykowałam z zimnymi odcieniami zdjęć i chyba do mnie przemawiają. Podoba mi się to, że nie są takie żółte i ciepłe jak zwykle, tylko mają coś takiego "a'la tumblr"? Poza tym śnieg i las poddałam raczej czerni i bieli, bo normalnie śnieg świeci się na niebiesko, prawda? Właśnie urzekła mnie także biel śniegu i las, jak z filmu. W każdym razie znowu jestem zadowolona z efektów lightroom'a. 
Wyprzedzam pytania o sweter! Nie, nie jest założony odwrotnie tylko "tak ma być", szwy na na wierzchu, zamiast pod spodem. Chyba to mnie w nim kiedyś urzekło (i nadal urzeka), ale nadal przydaje się na mocniejszą zimę.
Dzisiaj skupiłam się raczej na zdjęciach niż na stylizacji, bo dobrałam jak najcieplejsze rzeczy (wszystkie już się tu pojawiły nie raz, nie dwa), skupiając się na pogodzie i obróbce. Fajnie tak czasem pokombinować. W każdym razie dziękuję siostrze za pomoc przy zdjęciach, bo komu by się chciało wychodzić z pod koca na dwór? Nie jej, ale mimo wszystko dała się namówić! 
Jak wam się podobają efekty końcowe? Co myślicie o takich kombinacjach przy obróbce? 

29 komentarzy:

  1. Piekne, zimowe zdjecia :)
    Sliczna czapa! ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Zimowa sceneria jest taka magiczna!

    inothercolors.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Obróbka bardzo mi się podoba :) Zdjęcia jak najbardziej na plus.
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Luska jak zawsze bardzo fajnie :-))

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjecia jak zwykle swietne. Ja nie moge sie przemoc do stania przed aparatem ,dlatego u siebie dodalam jedynie swoje glupie selfie na tle pieknej zimy a poza tym raczej skupilam sie na fotorafowaniu widokow. Zapraszam serdecznie ,moze ci sie spodobaja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia :)
    http://treamicii.blogspot.com/2016/01/2-lata-blogowy-snap.html

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam Twojego bloga za zdjęcia, zawsze są śliczne i takie 'pocieszne'

    zapraszam do siebie
    http://pasteloovy.blogspot.com/
    jeśli Ci się spodoba zaobserwuj, a na pewno się odwdzięcze ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku, jakie genialne zdjęcia! :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale ładne zdjęcia, szczególnie te z ulicy :) A ty wyglądasz super!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Naprawdę ładne zdjęcia!:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdjęcia naprawdę robią wrażenie!
    Wybrałaś świetne miejsce :)
    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne zdjęcia, a Ty wyglądasz ślicznie! Te z ulicy są najlepsze! ♥
    Po prostu cudowne miejsce do zdjęć!

    ♥by-sylwia.blogspot.com♥

    OdpowiedzUsuń
  13. strasznie podoba mi się właśnie ta obróbka zdjęć :)
    uwielbiam las zimą, właśnie jest taki z tumblera, dlatego często tam spaceruję i podziwiam widoki :D
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny zimowy klimat, faktycznie so tumblr :)
    Bardzo podoba mi się twój strój, szcególnie płaszcz :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudne zimowe zdjęcia! plener fantastyczny ♥

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Obróbka wyszła Ci świetne, piękne miejsce. :)

    _________
    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow twój blog jest genialny ! Strasznie fajnie się czyta posty i ogląga te boskie zdjęcia :) zostanę tu na dłużej, oczywiście obserwuje. Jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) będę wdzięczna http://mysterious-natalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja również mam taką scenerię na ostatnich zdjęciach, ale u mnie nie jest słonecznie :D

    Poklikasz w linki W TYM POŚCIE? Z góry dziękuję :)
    Nowy post- KLIK! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczna dziewczyna z Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow! Świetny blog i post! Stylizacja też cudowna! Obserwuje :)
    Zapraszam do siebie i zachęcam do obserwowania i komentowania :)
    Mój blog [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny blog ! Piękne zdjęcia !
    Wspaniała stylizacja !
    Zapraszam do mnie będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie chociaż komentarz ;)
    Mój blog! - klik

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny blog ! Piękne zdjęcia !
    Wspaniała stylizacja !
    Zapraszam do mnie będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie chociaż komentarz ;)
    Mój blog! - klik

    OdpowiedzUsuń
  23. Efekty końcowe są niesamowite ♥


    http://mikijiu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Wyglądasz ślicznie! :)
    Zapraszam do mnie www.blueshinyeyes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.