2/09/2016

LIBRARIAN


Zostało mi dokładnie 30 minut na napisanie posta, bo zależy mi, żeby jednak nadal był on 9.2, a nie 10.2, bo właściwie miał być (jak co trzy dni) 8.2... W każdym razie muszę zmieścić się w czasie, a nie mogę skleić zdania. Siedzę wśród kubków, butelek i stosu książek, czyli krótko mówiąc mam przed sobą krajobraz "nauki". Oczy bolą mnie od przeróbki w lightroom'ie i marzę tylko, żeby już się położyć, ale postanowiłam odjąć sobie trochę snu i coś tutaj dodać.
Każdą z części stylizacji już widzieliście, ale nigdy w połączeniu. Przypominam sobie tutaj bibliotekarkę i myślę, że to nie pierwszy, nie ostatni raz. Poza tym da się wyczuć klimat lat 70's, które ostatnio stały się moją nieodłączną inspiracją. Do sesji wybrałam dwa miejsca i z braku decyzji dodałam obie wersje (koniecznie dajcie znać, którą wolicie). Każde z nich nadaje zdjęciom innego, indywidualnego klimatu. Co myślicie? (dałam radę, jest 23:45...)

38 komentarzy:

  1. Swietny zestawik! :)
    Slicznie wygladasz!
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sesja w drugim miejscu jest o wiele fajniesza. Bardziej pasuje do stylizacji ! Pięknie wygladasz ! Spodniczka i podkolanowki są mega *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wygląda to razem. Chyba nie umiałabym zdecydować, które miejsce lepsze ;p
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nogi do nieba! super zdjęcia :)
    pozdrawiam xoxo

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajny outfit!:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Outfit cundy, ja też mam taki widoczek ale ponidziałku mam ferie ♥

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Oba miejsca dobre, trudno mi wybrać. ;)
    Cieszę się, że mimo zmęczenia postanowiłaś coś dodać, bo to oznacza, że Ci naprawdę zależy. W przeciwieństwie do tych piszących ''post miał być 08.02, ale miałam tyle nauki...''. Ty się poświęciłaś i za to duży plus. :)

    _________
    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna stylizacja! Uważam, że oba miejsca nadają świetny klimat zdjęciom. :)

    PIANKAOFSTYLE.BLOGSPOT.COM-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie wyglądasz!
    Po obejrzeniu twoich poprzednich stylizacji, styl lat 70-tych bardzo ci pasuje :)

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. hmm z postami mam tak często, ostatnio wyszło, że dodałam chyba ze 2 minuty po północy.. :(
    uwielbiam Cię w stylizacjach z lat 70, również bardzo podoba mi się ten styl, ale raczej się tak nie ubieram, może kiedyś :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Klimat jest boski. Kocham ten zestaw całym sercem :D
    Ja posty zamieszczam co 3-5 dni ♥
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wolę chyba 2 miejsce :) Bardzo fajnie wyglądasz, no i widzę jak urosły Ci włosy!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjęcia! Bardzo fajna spódniczka :)

    ♥Faustii♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podoba mi się ta spódniczka i od dawna już planuję kupić sobie jakąś na guziki lub zatrzaski, ale moja niechęć do zakupów przewyższa to pragnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny klimat zdjęć..
    Sliczne buty.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna stylizacja!
    julietguliet.blogspot.com -> zapraszam na mojego bloga, jestem nowa :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Beautiful photos and I love love love your style of writing! Keep it up!

    PS: MY FIRST COOPERATION WITH SHE IN, WOULD YOU CLICK ON THE LINKS IN THE TEXT? IF YOU WANT ANYTHING FOR THIS I WOULD DO IT. :) LET ME KNOW!

    MY BLOG

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem zachwycona Twoją urodą , jesteś piękną dziewczyną , a to co robisz przynosi duże efekty :)

    http://kaarollkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. ślicznie wyglądasz ;)

    pozdrawiam i zapraszam na nowy post ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam twój styl, Świetnie wyglądasz ♥
    Zapraszam cię na mojego bloga : mela-pl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Oczarował mnie Twój blog, a stylizacja świetna. Obserwuje!

    Zapraszam też do siebie http://allifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Już dawno nie widziałam tak dobrego wykorzystania zakolanówek! Zazwyczaj dziewczyny wyglądają w nich po prostu wulgarnie, a Ty..wyglądasz ślicznie!
    Natforart

    OdpowiedzUsuń
  23. Mi sie spodobaly oba miejsca sesji. Stylizacja juz troszke mniej (nwm, nie lubie takich spodnic), ale klimaty retro jak najbardziej sa okej :) Obserwuje i strasznie lubie te bluze w paski z poprzedniego posta, jest super wygodna i ladna ;)
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. super wyglądasz, masz boską figurę! wow
    MagFaMro

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna stylizacja i zdjęcia :)
    Zapraszam Mój blog klik!

    OdpowiedzUsuń
  26. Napisz coś w końcu chudzino ! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. kolejny świetny post..kocham twojego bloga!:)
    uwielbiam czytać takiego typu posty:)

    miło było gdybyś skomentowała albo zaobserwowała mojego bloga
    odwdzięczam się:)--> KLIKNIJ A PRZENIESIE CIĘ NA BLOGA

    OdpowiedzUsuń
  28. Wiesz co Ci powiem? To jest pierwszy post jaki czytam u Ciebie na blogu, i już wiem, że zostanę na dłużej. Obserwuję. Powinnaś zostać modelką (jeśli nie jesteś, bo jak mówię wiele o Tobie nie wiem) :)
    BLOG

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczna :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.