2/01/2016

NO ENTERANCE


Ostatnio zauważyłam u siebie coraz mniej zainteresowania własną osobą, a coraz większe zainteresowanie osobami publicznymi. Zaczęłam myśleć, że i tak nigdy nie będę taka jak one, więc po co mam się starać. Coraz mniej zaczęło mi zależeć na wszystkim i zaczęłam przeglądać coraz więcej blogów i instagramów. Niestety nie działało to już jak inspiracja tylko jak hmm niszczarka. Mniej zapału, olewcze podejście i tak dalej. Na drugi dzień zaczynałam nagle wierzyć w siebie i być na maksa zmotywowana do działania. Później znowu się porównywałam i historia zataczała koło, znowu. Nadal porównując i wmawiając się, że to inspirowanie nic nie zdziałam. Zdziałam coś wyłącznie działaniem, ciężką pracą. Użalanie się nad sobą 'inspirowanie się' nic nie da. Jeśli ktoś często ma podobnie to może potrzebujemy odwyku i totalnego skupienia się na samym sobie. 
Dawno nie pisałam takich postów, bo z reguły takowych nie pisze. W każdym razie chyba wyszło krótko i na temat. Co do stylizacji to mam nadzieję, że wam się podoba. Uwielbiam połączenie tej spódnicy z emu. Sweter przyszedł mi przypadkowo, może jeszcze to udoskonale. Jak na razie podoba wam się spódnica i emu, dziwne, czy inne? Chcę jeszcze podziękować Julce za pomoc przy zdjęciach, wejście na teren budowy w niedziele i stanie na dworze w takie zimno, dzięki bardzo!

29 komentarzy:

  1. Ja nie wzoruję się na kimś z instagrama czy innych blogów, ale strasznie biorę przykład z innych i dostosowuję się do nich, ech... :/ Mimo wszystko staram się nad tym pracować :)
    Bardzo ładne zdjęcia, jak z jakiegoś magazynu haha!

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie! klik

    OdpowiedzUsuń
  2. mam również z tym problem :)
    według mnie inspirowanie się jest dobre, ale nie można przesadzać :) teraz jestem na etapie poznawania siebie i tworzenia najlepszej wersji mnie a nie wzorowanie się na kimś
    zdjęcia mega, świetny pomysł co do sesji i stroju:)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem nałogowym przeglądaczem Tumblra i często się porównuję do tamtych dziewczyn.
    Cały czas jestem w trakcie szukania siebie i swoich styli muzycznych czy nawet ubierania.
    Pasuje ci ten sweterek :)

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Spódnica i sweterek mega mi się podobają! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Może wydawać Ci się to dziwne, ale tym postem uświadomiłaś mi, że mam tak samo. Bez przerwy porównuję się do popularnych blogerek albo instagramiczek i smucę się myślą, że nigdy nie będę jak one. Naprawdę dziękuję Ci, że postanowiłaś taki post napisać, bo teraz i ja wezmę się w garść i przestanę tak myśleć.
    Co do stylizacji, uwielbiam to, w jaki sposób łączysz ubrania, często nietypowo, ale tak bardzo intrygująco, ciekawie. Mega zdjęcia! :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdzie się podział golf! haah
    Ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie najgorsze jest porównywanie sie do innych, ale duża większość z tych popularnych blogerek osiągnęła sukces ciężka praca i wiara w siebie. Nic nie ma tak hop-siup. Trzeba cierpliwie czekać i dawać z siebie wszystko ,i być lepszym z każdym nowym postem. Ja w tym miesiącu obiecałam sobie, ze wszystkie wpisy bedą mega dopracowane. Chce być coraz lepsza i podnosić sobie coraz wyżej poprzeczkę.

    QUEEN OF MOON♥
    Jeżeli mój blog Ci się spodoba- zaobserwuj.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja zdecydowanie zbyt często porównuję się do innych, przez co pojawia się zazdrość. Bardzo trudno jest mi to z siebie wykorzenić, ale próbuję.

    _________
    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzeba działać, racja! I nie porównywać się do innych pod takim złym względem, tylko motywować się, że inni osiągnęli tak wiele, to ja też mogę :)
    Połączenie sweterka i spódnicy jest super, za to emu mi w ogóle nie pasują. Ale w sumie to ciekawe połączenie :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  10. My niestety często porównujemy się do innych i przez to popadamy w większe kompleksy, ale mamy siebie nawzajem i to jest najważniejsze-mieć osobę, która zawsze będzie cię wspierać ^^

    TMblackandwhite.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ja się rzadko do kogoś porównuje. I to nie dlatego bo uważam się za ładną, bo mam sporo kompleksów, po prostu wiem ze to i tak nic nie da/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  12. Myślę, że inspirowanie się jest dobre, dopóki motywuje to do działania. Jeśli spędzasz więcej czasu na przeglądaniu blogów i Instagrama niż na działaniu, to nie ma to dobrego wpływu. Lepiej wtedy wyłączyć komputer i telefon i naprawdę zacząć coś robić.
    Zapraszam do mnie!
    Pozdrawiam, rox

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjęcia, rewelacyjnie wyglądasz w tym kolorze!:)
    Bardzo przyjazny blog, z miłą chęcią obserwuję i zapraszam do mnie!:)
    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. ciekawe polaczenie :) Ja rzadko kiedy sugeruje sie innymi osobami, bo nie zwracam az tak duzej uwagi.

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Outfit jest całkowicie na tak, sweter ma cudny kolor ♥

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Warto skupić się na sobie. Super jest ten sweter :)
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  17. Zwracaj więcej uwagę na siebie, niż na osoby wokół i działaj! Nie poddawaj się!

    Ania Podlecka - klik!

    OdpowiedzUsuń
  18. Sweter jest super! Daje świetny efekt! Ja uwielbiam emu a tutaj zamiieniłabym na taki totalnie nowy fason: http://www.mivo.pl/product-pol-22749-Kanama-Lo-Granatowe-Zamszowe-Trzewiki-Damskie-W11098-Oak-.html

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie zwracaj uwagi na innych, tylko na siebie. Robiąc to co kochasz możesz wiele osiągnąć. :) Jesteś dla wielu osób inspiracją do działania. Twój blog, nie kogoś innego, to świadczy o tym ,że już odniosłaś wielki sukces.. :)
    Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Mądre słowa tylko gorzej w praktyce ech, śliczny outfit ta spódnica boska!
    Mój blog:)

    OdpowiedzUsuń
  21. nie mogę napatrzeć się na Twoje zdjęcia, są piękne :)

    http://kaarollkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Jesteś bardzo naturalna a to się chwali ! Świetne zdjęcia:)
    http://velvetheart96.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczny kolor swetra. :) Nie można porównywać się do innych. Wiadomo, że czasem troszkę zazdrości się tym sławnym, ale to ich życie, a my możemy mieć równie ciekawe. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Czasem takie inspiracje mogą bardziej demotywować niż pomagać :/

    Pozdrawiam cieplutko,
    Do what you love - klik!

    OdpowiedzUsuń
  25. ślicznie wyglądasz !
    zapraszam do mnie :
    http://ollcia-ola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Też miałam taką sytuację w swoim życiu, jednak chłopak postanowił mnie na nogi ;)) Bardzo podoba mi się sweterek! Ma piękny kolor ;)

    Nowy post, zapraszam!
    Obserwuję ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  27. ale ślicznie wyglądasz łoł!

    aleksandranik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudowny post oby tak dalej ! :D http://wiktoriakredki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.