2/05/2016

STRIPES OBSESSION


Nie wiedziałam, że serio mam aż tak dużo rzeczy w paski dopóki przyjaciółka nie zwróciła mi na to uwagi. Postanowiłam to sprawdzić i rzeczywiście zajmują one dużą część szafy. Do tego bardzo je lubię i potrafię codziennie nosić paski różnych rodzai i kolorów. Słyszałam nawet określenie na mnie np. "Hej paski" (pozdrawiam angelike). Obiecałam sobie nawet, że przestanę w kółko je kupować, bo szczerze mówiąc przestałam zwracać na to uwagę. Wy też ma cie takie obsesje?
Zdjęcia ZNOWU robiła mi moja młodsza, dziesięcioletnia siostra. Uważam, że jak na swój wiek robi to niesamowicie, a do tego jest na każde moje zawołanie. Dlatego też bardzo jej dziękuję! Pierwszy raz możecie ją tutaj zobaczyć. Podobna, czy nie bardzo? 


Dzisiaj jestem tutaj też z nową promocją od shein.com. Dosyć, że ceny u nich ogólnie są nie najwyższe to przy przecenach aż trudno nie skorzystać z okazji. Myślę, że każdy znajdzie tam coś dla siebie. Nawet jeśli nie macie ochoty nic kupować to przejrzyjcie kilka rzeczy, może to doda wam inspiracji. Bardzo mi zależy też na kilku kliknięciach w linki poniżej, więc zostawcie chociaż jednego i dajcie znać, który ciuch wam się podoba ;) Jeśli ktoś poda ceny ciuchów to dodam jego linka do bloga na koniec następnego posta!
T-SHIRT - LINK                    SPODNIE - LINK
KOSZULA - LINK                   KOSZULA - LINK

32 komentarze:

  1. Jak na tak młody wiek, twoja siostra wykonuje śliczne zdjęcia! <3

    PIANKAOFSTYLE.BLOGSPOT.COM-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, jesteście do siebie podobne, a siostra robi świetne zdjęcia. :)


    _________
    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale jesteście do siebie podobne, uwielbiam paski ♥

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie razem wyglądacie i tak jesteście podobne hahah

    Mój blog klik
    jeśli Ci się spodoba zaobserwuj, będzie mi bardzo miło

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia, siostra jest urocza, mega podobna do ciebie :)
    Również bardzo lubię paski :)

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie mam nic w paski chyba. Świetnie wyglądacie ♥
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie pewnego dnia w klasie 8 osób było ubranych w paski :D Kliknęłam :) Piękne zdjęcia!
    Nowy post z konkursem na Stylizacjach!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podobna, uroczo wyglądacie. <3 A moja siostra też robi za mojego fotografa i też odwala kawał dobrej roboty ! :)
    http://momentcatcher00.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne zdjęcia i blog :)

    michalzlifestyleandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Widać, że siostry! :) Zdjęcia, które robi Twoja siostra naprawdę są fajne!
    Ja mogłabym do wszystkiego zakładać czarne spodnie albo leginsy. A do każdej bluzy, sweterka czy wzorzystego dołu pasuje mi biała koszulka. To są chyba takie moje obsesje! :D
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale cudowny blog! Taki pozytywny <3
    Zuzia-Natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. mi czesto robi 11letni brat :D

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale masz ciekawą urodę! Zdjęcia świetne, też uwielbiam paski :D Podobna jest, szczególnie ten uśmiech! :D Identyczny. Zdjęcia są naprawdę dobre, chyba muszę zacząć prosić mojego 7-letniego brata o zrobienie mi zdjęć... :D
    Pauuls

    OdpowiedzUsuń
  14. Chyba też będę prosiła rodzeństwo o robienie zdjęć, ale znając życie się nie zgodzą haha Większość mojej szafy zajmują akurat koszulę w krate, ale paski również mi się podobają ;) Świetne zdjęcia i ciuszki, oczywiście poklikałam ^^

    myhappysunmoontruth.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Też mam taką obsesje tylko że z szarymi ubraniami. Pewnie więcej niż połowa mojej szafy to szare bluzki, sukienki ,itd.
    Wydaje mi sie dużo osób mają takie swoje malutkie obsesje :)

    http://weronikadabek.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  16. Zazdroszczę Ci włosów!:)
    Według mnie idealnym połączeniem byłyby czarne rurki i ta biała koszula! Są genialne ;)
    Podaję dwie ceny, bo dwa górne linki nie dają się otworzyc.
    12,99
    17,99

    OdpowiedzUsuń
  17. Love your bangs!

    http://poiseinwings.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam takie bluzki! :) U mnie w szafie dominują raczej ,,gładkie" ubrania :)
    Będę wpadać częściej! Obserwuję :)

    Pozdrawiam!
    ♥Faustii♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładne zdjęcia, Twoja siostra powinna się rozwijać w tym kierunku. :)

    Pozdrawiam,
    terapianaszpilkach@blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne zdjęcia + kliknęłam :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  21. Jesteście mega podobne do siebie! Śliczne zdjecia :*

    Nowy post, zapraszam!
    Obserwuję ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  22. ale podobne siostrzyczki
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Też uwielbiam paski i mam dużo takich bluzek :D
    http://treamicii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Wspaniały post:)
    więcej takich:)
    z zdjęcia cudowne:)

    pozdrawiam

    http://lovelybee99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.