3/30/2016

JUST EASTER




Dawno już nie dodawałam aż tylu zdjęć za jednym postem. Nie wspominając już o samym przerabianiu każdego z nich osobno. Jestem dumna, że znalazłam się już w tym miejscu, kiedy to zdjęcia widnieją u góry, a ja bębnię palcami po klawiaturze. 
Jak widzicie moja seria ruszyła i nie mam zamiaru się zatrzymywać, o ewentualnych zmianach będę was informować na bieżąco. Ciszę się, że realizuję już drugi post z kategorii "dziennik". 
Poprzez fotografie chciałabym przekazać wam pierwszy dzień świąt, a mianowicie chrzciny Tadka, którego zdjęcia już podczas wigilii mieliście okazję oglądać przed obiektywem. Wszystko wyszło tak jak powinno. Nie będę tłumaczyć wam przebiegu chrzcin, bo zupełnie nie widzę takiej potrzeby. Po ceremonii odbył się obiad, oczywiście do kompletu z deserem. Zupełnie zapomniałabym, że wszystko to działo się w Warszawie - moim ulubionym polskim mieście. Za każdym razem kiedy tam jestem, jeszcze bardziej chcę tam zostać i jestem pewna, że któregoś dnia uda mi się tam zamieszkać. Nareszcie udało mi się nawet zrobić kilka zdjęć wśród wysokich, oszklonych budynków, które zawsze kojarzyły mi się z klimatem dużych miast. Są niesamowite. 
Na koniec chciałabym zapytać, czy zdjęcia rzeczywiście pozwoliły wam powrócić do Wielkanocy i odczuć to jak ja ją spędziłam? 

26 komentarzy:

  1. Świetny post i zdjęcia! Widać na nich lekki powiew Wielkanocy ale bardziej skupiają się właśnie na chrzcinach i Warszawie. Ale mi to nie przeszkadza bo serio są świetne i czekam na kolejne posty z tej serii!

    Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Również uwielbiam Warszawę! Świetnie wyglądałaś!!
    Pozdrawiam,
    DZIEWCZĘCO.PL - BLOG
    DZIEWCZĘCO.TV - YOUTUBE

    OdpowiedzUsuń
  3. Pewnie, że tak ! Dzięki zdjęciom (bardzo ładnym z resztą) można się mniej więcej domyślać jak wyglądały u ciebie święta. Uroczy chłopczyk, a pomysł na serię wydaje się być naprawdę fajny. Przeglądałam też posty z zakładki TRAVEL, bo dawno nie zaglądałam do ciebie na blogu i strasznie podobają mi się tamte sesje i klimatyczne fotografie :)
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Delikatnie czuć Wielkanoc. Pięknie wyglądałaś na Chrzcinach. Ja w Warszawie mieszkam i mimo wszystko również ją uwielbiam :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Do Wielkanocy tylko ledwie wyczuwalnie powróciłam, bo nic tu z tym związanego nie ma, jednak zobaczyłam jak Ty spędziłaś swój czas w Warszawie na chrzcinach. :)

    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcie z kwiatkami takie Tumblr`owe! Cudnie wyglądasz ♥

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ja byłam na chrzcinach jako chrzestna takze wiesz, dla mnie super przezycie <3

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia są naprawdę wyjątkowe.
    Bardzo wczułam się w taką rodzinną i uroczystą atmosferę :)

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjęcia cudowne, a Tadek jest uroczy :3 co do Warszawy - też chcę tam kiedyś zamieszkać (a właściwie to tam studiować, więc jeśli dostanę się tam, gdzie planuję to za 2 lata będę w Wawie na stałe)

    Zapraszam na nowy post u mnie:
    ♥ YOZiZiRA.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam Warszawę, tyle cudownych miejsc do zdjęć! Musiałaś świetnie spędzić święta :)

    MÓJ BLOG klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdjęcia :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Wiec oby ta seria wytrwała bo naprawdę ciekawie to wygląda ;)) przepiękny outfit!

    Wróciłam, nowy post - zapraszam!
    Zaobserwuj jeśli ci się spodoba! ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaka atmosfera panuje na tych zdjęciach! Cudne! <3
    http://lone-gunmens.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowna stylizacja,zdecydowanie wyróżniająca się z tłumu :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    http://lucky-veronica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczne zdjęcia :3 Genialna stylizacja
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne zdjęcia, również lubię Warszawę i kiedyś myślałam nad zamieszkaniem tam - jednak zrezygnowałam z tej myśli.

    My blog - Click!

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne zdjęcia, ale jesteś chudziutka! :)
    http://julietguliet.blogspot.com/ zapraszam na mojego bloga! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne zdjęcia - w pełni oddają klimat i emocje. Przyjemnie się ogląda :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Też uwielbiam Warszawę i mam nadzieję, że w przyszłości tam zamieszkam. Super zdjęcia. :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  20. oryginalna stylówka;) super
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Super zdjęcia obserwuje :)))

    http://treamicii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale fajne zdjęcia! :)
    Ślicznie wyglądasz!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.