3/24/2016

OVER AND OVER AGAIN







 NARZUTA - KLIK

Zauważyłam ostatnio na blogu znaczną monotonię, dlatego wprowadzam pewną serię, która zacznie się już w następnym tygodniu i nie, nie powiem wam co to będzie, to ma być niespodzianka. Zdradzić mogę, że tematyka bloga nie zmieni się, a za to jej przekaz. Mam nadzieję, że uda mi się to zrealizować. Do tego trochę wszystko tutaj odświeżę i będzie się więcej działo. Chciałabym też podziękować mojej przyjaciółce Julce, która podsunęła mi ten pomysł. Więcej dowiecie się być może już w następnym poście. 
Na zdjęciach powyżej głównym elementem jest narzutka, kurtka, płaszcz, koszula, peleryna, bo nie wiem jak ująć ten ciuch jednym słowem. Może nie jest najpraktyczniejsza i spodziewałam się, że będzie bardziej podchodzić pod kurtkę, jednak jako "urozmaicacz" stylizacji jest niezawodna/y. 
Stylizacja jest typowo sportowa, jedynie moja ulubiona sukienka przełamuje całość. Uwielbiam ją za to, że wystarczy zmiana dodatku, a ktoś może pomyśleć, że jest nowiutka i nigdy jej na sobie nie miałam. Do tego nigdy mi się nie znudzi. (Byłabym wdzięczna gdybyście kliknęli w link powyżej.)

32 komentarze:

  1. Twoje zdjęcia są takie pozytywne, widać, że jesteś bardzo ruchliwą osóbką ;D Fakt, jeden element może zmienić wszystko, dlatego watro kombinować a nie przepłacać na nowe ubrania.

    http://magdalens-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ta narzutka jest swietna! Czekam na te zmiany :)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeju ale masz idealne nogi :o Świetnie wygląda ta stylizacja!

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że zdecydowałaś się na zmiany :)
    Bardzo ci pasuje ta stylizacja :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia! Uwielbiam wszystkie sesje na twoim blogu, są inne niż na blogach które czytuje. Są trochę nieopanowane, nie idealne i mimo to wyglądają świetnie bo to jest właśnie ich urok. Wyglądasz cudnie!

    Nowy post u mnie - klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Przejrzałam dużą część twojego bloga i musze przyznać, że z posta na post wszystko wychodzi ci lepiej. Jestem pod wrażeniem, że masz pomysły na łączenie rzeczy, które według niektórych w ogóle by do siebie nie pasowały. Zaobserwowałam i bede wpadać częściej w poszukiwaniu inspiracji ;)
    Pozdrawiam
    modaidekoracje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie wyglądasz! miłęgo dnia ♥

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna ta narzutka. Świetnie pozujesz, tak naturalnie i jednocześnie inaczej niż na innych blogach. Twoje sesje są strasznie oryginalne. Świetna stylizacja, kliknęłam, cena zł85.23.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, ale zdjęcia!
    fashion-by-sisters.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale śliczne buty i zdjęcia niezwykle oryginalne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale pięknie wyglądasz! A zdjęcia wyszły super :)
    Jestem ciekawa tej nowej serii ;)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialne zdjęcia, uwielbiam takie skarpety! :D
    Super narzuta :)

    LUSIALUSKA.BLOGSPOT.COM-KLIKNIJ!✿

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie wyglądasz! Jak zawsze z resztą, kocham twoje stylizacje. Nie mogę doczekać się nowej serii!
    http://by-koni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. czekam na nową serie, świetna stylówka :)

    Zapraszam do siebie i zachęcam do komentowania i obserwowania :) by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne zdjęcia, genialny post :) <3

    Proszę o poklikanie w najnowszym poście, jeśli zostawisz komentarz z cenami to twój blog pojawi się w następnym poście. ♥
    http://oliwia-blogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajna narzutka. :) Jestem ciekawa tych zmian. :)

    _________
    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne zdjęcia! <3
    http://treamicii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyglądasz świetnie! Zdjęcia mają w sobie jakąś taką pozytywną energię, podoba mi się to. Niebieskie buty przełamują czarno-biały zestaw, co dodaje całej stylizacji uroku i świeżości. A ta narzutka... Mega! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawy klimat zdjęć,noo. Ciekawe co to za pomysł.

    My blog - Click!

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajna stylizacja! Świetna narzutka. Bardzo pozytywne zdjęcia ;)
    grochowska.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Czekam z niecierpliwością na kolejny post i efekty zmian ;p Jak zwykle świetny outfit :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo podoba mi się ten zestaw, kolor butów jest piękny!

    http://laura-ss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Buty są najlepsze i zdecydowanie dają uroku całej stylizacji! :)

    Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale świetne zdjęcia! Takie oryginalne, pozytywne :D Czekam na tą nową serię! Jestem ogromnie ciekawa ^^

    Buziaki :* ZYCIEDLAPASJI

    OdpowiedzUsuń
  25. Już nie mogę się doczekać co to będzie :D
    Ale genialne zdjęcia! Świetna sesja ♥
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Kurteczka i buty są przecudowne ! *.*
    Jestem ciekawa, co nowego wymyśliłaś ! :D

    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.