3/14/2016

PLANTS ARE GREEN




Jeśli szukacie porad ogrodniczych albo spodziewacie się gadki ekologicznej to trafiliście pod zły adres, ale nie obrażę się jeżeli mimo wszystko zostaniecie do końca wpisu. W tej chwili jednego nie rozumiem. Dlaczego pada śnieg? Błagam, mamy już prawie wiosnę! Gdzie był w grudniu? (Sorki nie mogłam się powstrzymać od tej drobnej uwagi.) Nigdy nie byłam i nie będę optymistką, myślę chyba po prostu realnie. Ostatnio jednak zdarza mi się uśmiechnąć, zamiast przewracać oczami (pozdrawiam tutaj kilka osób). Szukam z desperacją czegoś na co mogłabym ponarzekać, żeby pozostać jednak sobą. Pomysł na zdjęcia także nie przyszedł tak łatwo, a właściwie to dość szybko, spontanicznie. Niewiele w swoim życiu planuję. Włożyłam nowy, kolejny t-shirt z zary i dzwony. Wyglądam w tym dość... jak z innej epoki - typowo dla mnie. Nie wiem, czy zauważyliście na zdjęciach, ale koszulka spodobała mi się, ponieważ ma charakterystyczny "krótki golf" (jestem fanką). Nie mogłam przegapić takiej okazji, bo nie często spotyka się zwykłe, niezwykłe t-shirt'y. Kiedy wychodziłam z pokoju targając lampę do zdjęć i aparat, roślina na korytarzu patrzyła na mnie w ten sposób, którego nie można odmówić. Wzięłam ją, a później się okazało, że bez niej nic by nie wyszło, bo nadała tego klimatu. Niech teraz mi ktoś powie, że to przypadek. Los czuwa! 

26 komentarzy:

  1. hahaha rozwaliła mnie ta ,,sesyjka"
    gdyby nie tekst ,nie wiedziałabym co robic i myslec haha
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz bardzo fajnego bloga :) będe częściej odwiedzać <3
    okkfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny pomysł na zdjęcia! Ja również rzadko coś planuję i jestem raczej realistką

    Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  4. no, zdjecia ciekawe :D

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Śmieszy mnie ta sesja z kwiatkiem, haha, ale zarazem wygląda to ciekawie. ;)

    _________
    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia :D Czekam już na wiosnę tak jak ty!
    Mój blog klik!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka wesoła sesja, naprawdę wywołuje uśmiech na twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zdjęcia są świetne! jesteś śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjęcia bardzo oryginalne! Co do śniegu to jakiś żart. Dokładnie. Przyznam.
    http://julietguliet.blogspot.com/ mój blog, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Krótki golf jest świetny! Roślinka naprawdę daje klimat tak jak napisałaś ♥

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja dzisiaj chodziłam w bluzie, było tak cieplutko ,a na Wielkanoc pewnie wyjmę kurtkę zimową:)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie - kikawww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe zdjęcia:)
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne zdjęcia, mają w sobie to "coś" :)
    http://modishnessblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. hahah świetny pomysł ze zdjęciami :*

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie napisane, widać, że wkładasz serce w to co robisz i to mi się podoba, trzymaj tak dalej! będę zerkać częściej! ♥

    PS za poklikanie w linki z ostatniego postu, zaobserwuję Twój blog i zareklamuję w następnej notce♥
    ♥Last Dream By Me♥ *Klik*

    OdpowiedzUsuń
  16. tez tak mam, snieg powinien byc w grudniu, na swieta, wtedy jest super fajnie i magicznie. A teraz to tak az smutno :( Depresji mozna dostac. Chcialoby sie tego sloneczka i ciepelka, a tu nagle zasypuje sniegiem. dobrze ze juz sie rozpuscil.
    Świetne fotki!
    olabrzeska.pl ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. jejku, mega mi się podoba styl twojego bloga i zdjęcia! *.*

    pisanepasja.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Myślę że w każdym z nas jest cząstka optymisty, która
    uśmiecha się bez powodu ;) ciekawa sesja, mi bardzo się
    podoba, chyba głównie przez ta oryginalność. Wyglądasz naprawdę
    super, twój strój jest odpowiedni do tej sesji.
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Haha super zdjęcia!
    Jeju ja chce już słońce i lato.
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. też marzę o normalnej pogodzie, ale u nas w kraju to chyba niemożliwe..
    patrycja-paulina.blogspot.com-KLIK

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.