3/05/2016

SPRING WISHLIST SHEIN


Nie mogłam doczekać się tych kilku małych zmian, które Pianka dzisiaj wprowadziła na mojego bloga. Zmiana czcionek i przeniesienie menu wyżej jakoś odświeżyło moją stronę i myślę, że w tym momencie w zupełności mi wystarczają. Co wy o tym myślicie? Ja osobiście podziwiam ludzi, którzy tak dobrze orientują się w tych wszystkich kodach CSS i HTML. Wow. Naprawdę wielkie dzięki Patrycja! Koniecznie odwiedźcie jej bloga - klik!
Poza tymi zmianami chciałabym dzisiaj prosić was o przysługę w postaci, jak się domyślacie kliknięć. Dostałam od shein.com propozycję, żeby zrobić wiosenną wishlist'e. Mam nadzieję, że pozwoli mi to na większą ilość ubrań, które dostaję, a to umiliłoby tworzenie nowych stylizacji. Pomożecie? W następnym poście wybiorę pięć osób, które podadzą przynajmniej trzy ceny w komentarzu. Zapraszam na obejrzenie ciuchów. Wybrałam wiele jeansowych rzeczy na wiosnę, ponieważ tą porę roku kojarzę właśnie z tym deseniem. Może skusicie się nawet na któryś ciuch.

       KLIK ,  KLIK , KLIK

KLIK                                       KLIK

KLIK                                          KLIK

KLIK                                        KLIK

   KLIK                                        KLIK
Pamiętajcie, że 5 waszych blogów będzie polecone, jeśli podacie przynajmniej trzy ceny ubrań.
Z góry bardzo dziękuję!

28 komentarzy:

  1. Twoje zdjęcia mnie oczarowały! Mi również jeans kojarzy się z wiosną :)
    1.23.42$ 2.24.99$ 3.18.99$ 4.27.38$ 5.35.50$
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudne zdjęcia, ciekawa wishlista ♥

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Poklikałam oczywiście :*
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia! Poklikałam ;)
    Poklikasz w linki w najnowszym poście? Z góry dziękuję <3
    DZIEWCZĘCO.PL

    OdpowiedzUsuń
  5. 23,42$
    24,99$
    18,99$
    Poklikałam wszystko ,mam nadzieję,że to ci jakoś pomoże :)
    Kocham twoje włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia! Oczywiście poklikłam :)
    1. 23,42$
    2. 24,99$
    3. 18,99$
    http://by-koni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Poklikałam!
    Ogrodniczki- 24.99$
    Płaszcz jeansowy- 35.50$
    koszulka spiceship- 10.99$
    Obserwuje x Mój blog:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Teraz design jest świetny + cudne zdjęcia!

    Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny klimat zdjęć, miło się takie ogląda. :)

    Black Letter Print T-shirt - US$10.99
    T-shirt Spaceship - US$10.99
    Grey Dress - US$14.36
    Jeans - US$23.42


    _________
    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ale ładne, ciekawe zdjęcia:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Patrycja robi cudowne designy! :D
    Piękne zdjęcia, ale masz cudowne włosy *.*
    Uczciwie poklikałam ;))
    23.42$, 24.99$, 10.99$
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. sukienka z dużym dekoltem piękna !

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja również doceniam wszystkich ludzi który orientują się w tych kodach ;P Ja denim mogłabym nosić cały rok, uwielbiam jeans ;D Poklikane ;)
    $24.99, $27.38, $24.99

    http://magdalens-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładne ubrania :)
    Właśnie szukam czegoś na wiosnę :)
    1. spodnie zł77.10
    2.kurtka dżinsowa zł111.17
    3. czarna bluzka zł44.62
    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. W tym sezonie przekonują mnie rurki z dziurami,moje ukochane.
    Ciekawe zdjęcia

    My blog - Click!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale piękne zdjęcia! Coraz tu fajniej, ten wygląd też jest super! Mała zmiana, ale na lepsze :)
    Poklikałam, ale tak bezinteresownie, haha! :*
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale super zdjęcia! Idealne *.*

    24.99$
    10.99$
    14.36$

    Mój blog - ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  19. Woow jakość tych zdjęć jest cudowna! Poklikałam
    bluzka in vogue... 10.99$
    bluzka spaceship....10,99$
    bluzka z chłopakiem - 13.04

    OdpowiedzUsuń
  20. Pianka jest rewelacyjna jesli chodzi o designy haha :D
    www.onlydreams.pl
    YouTube

    OdpowiedzUsuń
  21. Designy to dla mnie czarna magia :p.
    Świetne zdjęcia <3
    Poklikane: 10,99$, 24,99$, 35.50$.
    Pozdrawiam :)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowne są te zdjęcia :)
    1. brązowa bluzka - $13.78 | 2. brązowa bluzka - $13.04 | 3. czarna bluzka - $10.99 | 4. czarna bluzka - $10.99

    LUSIALUSKA.BLOGSPOT.COM-KLIKNIJ!✿

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne rzeczy wybrałaś! :)
    poklikałam ($24.99, $27.38, $24.99)
    Podoba mi się twój blog, dlatego zaobserwowałam :)
    MÓJ BLOG – kliknij tu! ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Bordowy to z pewnością twój kolor;)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.