3/20/2016

STH NEW?



To jedna z tych stylizacji, w której łączę elegancję ze sportem, a jestem ogromną tego fanką. Mam wtedy pewność, że na pewno nie wyglądam zbyt normalnie, typowo i tak jak wszyscy. Często to tym się kieruję, kiedy wybieram tzw ootd. Spódnica była moim łupem na przecenach w zarze i już kiedyś ją tu widzieliście. Nigdy nie próbowałam dopasowywać jej do bluz z kapturem i adidasów. To takie proste rozwiązanie, a byłam mu tak daleka. A wy jesteście za, czy przeciw?
Zastanawiałam się też czy nie napisać jakiegoś posta innego niż wszystkie. Może pomożecie mi i dacie znać, co chcielibyście tu zobaczyć, a może czegoś się dowiedzieć? Jestem otwarta na wasze propozycje i czekam na komentarze. Czasami taka odskocznia może być czymś nowym i bardzo dobrym...

33 komentarze:

  1. Bluza i ta spódnica fajnie razem wyglądają. :)

    _________
    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo oryginalne, ciekawe połączenie :)
    Potrafisz zaskoczyć ze stylizacjami :)

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mega outfit, uwielbiam takie!

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Twoje stylizacje i outfity! Za każdym razem jak do Ciebie zaglądam bardzo mi się podobają:)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. prześliczne zdjęcia
    bardzo ciekawy post
    pozdrawiam

    ZAPRASZAM DO MNIE
    zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe połączenie! :D
    Ja chętnie zobaczyłabym jakiś post z faktami o Tobie albo może tag? :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wygląda ta spódnica w tym ootd *^*
    Z chęcią przeczytałabym coś o Tobie :)

    ♥ YOZiZiRA.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię takie połączenia, bardzo ładnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow bardzo ciekawe połączenie, Twoje stylizacje są mega! :)
    ☃ HIMARLENA.BLOGSPOT.COM/KLIK☃

    OdpowiedzUsuń
  10. oryginalnie, ale jakos nie dla mnie:/

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja już obserwuję! Weszłam tu pierwszy raz i z pewnością zostanę tu na dłużej :)
    Zapraszam do siebie >>> zuzqa.blogspot.com <<<

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna stylizacja! Wyróżnia się i pasuje do ciebie :)

    Nowy post u mnie - klik

    OdpowiedzUsuń
  13. Jejku jesteś mega śliczna!
    Co do stylizacji, to idealnie trafiłaś w mój gust :)


    Pozdrawiam cieplutko, Karolina! : )
    carolinecupcakecc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna stylizacja! Lubię takie połączenia ;)
    grochowska.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawe połączenie. Jesteś prześliczna! :)
    olaablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna stylizacja! :* Zapraszam do mnie asiaknebel.blogspot.com :) Będzie mi bardzo miło jak pozostawisz po sobie ślad I zaobserwujesz ja napewno się odwdzięcze! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna stylizacja! :* Zapraszam do mnie asiaknebel.blogspot.com :) Będzie mi bardzo miło jak pozostawisz po sobie ślad I zaobserwujesz ja napewno się odwdzięcze! ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam takie połączenia. Wszystkie Twoje stylizacje są piękne. Chętnie przeczytałabym post o Twojej pielęgnacji włosów i cery :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  19. masz świetny styl, a ta spódnica leży na tobie idealnie :) obserwuję!
    http://damekatrin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. To jest ta sytuacja, kiedy zaczynam się zastanawiać: jak to możliwe, że jak ktoś ma długie nogi to nawet w spódnicy za kolano, która z reguły skróca- nadal wygląda pięknie i szczupło. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. elegancja ze sportem to czasami świetne połączenie :)
    'patrycja-paulina.blogspot.com-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna bluza :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawe połączenie! Na pewno wyróżniłaś się z tłumu, super! :D Outfit świetnie do Ciebie pasuje :*
    Buziaki :* ZYCIEDLAPASJI

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetnie dobrałaś outfit, spódnica i bluza świetnie się komponują. Obserwuję :).

    OdpowiedzUsuń
  25. Stylizacja wygląda genialnie ! Bluza pasuje idealnie do tej spódnicy <3
    Outfit idealnie pasuje do ciebie.
    *ByKocur*~klik

    OdpowiedzUsuń
  26. świetny outfit, taki wyjątkowy <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne połączenie. Jestem zdecydowanie na tak! Na dodatek ta bluza w paski, do których mam słabość... Kupiłaś mnie tą stylizacją. A no i śliczne masz włosy.
    Moeż jakieś przemyślenia? Bardzo lubię je czytać, a możesz się wypowiedzieć na tak wiele tematów! To nigdy nie jest nudne, a jest fajną odskocznią, którą można wzbogacić ładnymi zdjęciami. :)

    Pozdrawiam,
    kozlovskaiza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna stylizacja! :) Bardzo mi się podoba :) http://karolinaaag.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Powiem szczerze, że nie poszłabym nigdy w takie połączenie, ale może właśnie warto, bo coś mi się w tym podoba :D A zdjęcia te kojarzą mi się z Weroniką Załazińską haha, więc jak najbardziej na plus!

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Ta spódnica jest boska <3 Gdzie ja byłam kiedy ją sprzedawali???
    Obserwuję

    madamblanche.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.