4/20/2016

GREEN EYES



INSTABOOK

Dłuższą chwilę myślałam od jakiej informacji zacząć tego posta, ale chyba już wiem. Muszę wam bezwzględnie podziękować, bo przy ostatniej notce statystyki szybko wzrosły, najpierw 40 komentarzy, a zaraz po tym około 4 nowych obserwatorów i to wszystko za jednym wpisem. Tak właśnie działa siła zmian! Wraz z tymi niespodziankami przyszła do mnie paczka od instabook'a w ramach współpracy i jestem naprawdę bardzo zadowolona. To niesamowite trzymać swojego instagram'a w dłoni, na papierze. Zdjęcia są bardzo dobrej jakości, a do tego mogłam poukładać je tak, jak chciałam, a nawet dodać cytaty (na co nie zdecydowałam się, ale to kwestia gustu). To nie tylko prezent dla ciebie samej/ego, ale doskonały pomysł na prezent dla przyjaciela, bo ramkę ze zdjęciem chyba każdy już dostał, prawda? Z kodem luska-everywhere otrzymacie 15% zniżki, więc zapraszam do odwiedzenia strony i skorzystania z rabatu!
Przechodząc do samych zdjęć to są one moim rozwiązaniem na "naturę" (przypominam, że to temat tygodnia) bez wychodzenia z domu i jestem z nich naprawdę zadowolona. Zniosłam w jedno miejsce (prawie) wszystkie rośliny ze swojego domu i poustawiałam na starym, drewnianym stole, który za to przeniosłam na tło białej ściany (tak oto cały proces). Zdecydowałam się na bardzo prostą stylizację w postaci ogrodniczek i białej bluzy, czy to nie naturalne - ta prostota? Czarne okulary i delikatne kolczyki załatwiły sprawę jakichkolwiek dodatków, detali. Zapomniałabym! O co chodzi z tytułem posta? Zieleń przyszła ze zdjęć, a reszta to dopełnienie, bo jest to tytuł piosenki zespołu Coldplay, zachęcam do odsłuchania.
Post wyszedł mi dzisiaj niesamowicie i niespotykalnie długi. Jeśli przebrnąłeś/aś przez cały, daj znać, czy odsłuchałeś/aś piosenki, zajrzałeś/aś na stronę instabook'a i czy podobają ci się zdjęcia...

31 komentarzy:

  1. Ja też dostałam swój instabook :) Świetne są
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny Instabook, zdjęcia są cudowne ♥


    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeju! Jak Ty cudownie wychodzisz na zdjęciach! Mogłabym oglądać caaalutki czas! *-* A taka książeczka to faktycznie wspaniały pomysł na prezent :)

    Buziaki :*
    Viva la Ola - ZAPRASZAM DO OBSERWACJI

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna grzywka. Szkoda, że mi by taka nie pasowała. Pierwszy raz widzę coś takiego jak instabook, może dlatego, ze na instagramie jestem raczej nowa ;) Pozdrawiam.
    Iza z workitgirl.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę sobie sprawić takiego instabooka ,cudowne zdjęcia :)
    Mój blog-Sanserose

    OdpowiedzUsuń
  6. Taki instabook to cudowna pamiątka.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Instabook wygląda bardzo ciekawie, chyba czas, abym zaczęła zbierać swoje zdjęcia to wydrukowania w takiej książeczce! Świetne zdjęcia. Mimo, że to minimalistyczne kadry, mają w sobie to coś ;)
    grochowska.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  8. instabook moim zdaniem to świetna pamiątka i tak samo pomysł na prezent :)
    świetne zdjęcia :)

    obserwuje!
    zapraszam do mnie http://meowtix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy instabook

    zapraszam na blog https://vintedzianka.blogspot.com
    :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda, że zdjęcia nie są na zewnątrz...
    No ale dobrze, wybaczam, bo jest element przyrody. ;)
    Słyszałam o instabook'u, ale to nie dla mnie. ;)

    _________
    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Przyjemna dla uszu, wciągająca piosenka :)
    Bardzo mi się podobają zdjęcia, szczególnie twój wygląd, jak i pomieszczenie :)
    Udany post :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Jejku, jak ja uwielbiam Twoje zdjęcia, posty aaa

    OdpowiedzUsuń
  13. ojej, świetny ten instabook. Szczerze powiedziawszy, nigdy wcześniej o czymś takim nie słyszałam ;)
    [mój blog]

    OdpowiedzUsuń
  14. Przecudowna Luśka, twój styl to życie! haha

    MAYUM -click-

    Koniecznie wpadnij do mnie

    OdpowiedzUsuń
  15. Stronę instabooka już odwiedzam któryś raz i cały czas myślę nad zamówieniem haha Piosenki nie znam, ale zaraz posłucham! Świetny pomysł na zdjęcia. Uwielbiam twojego bloga przez to, że się wyróżnia, zawsze masz super pomysły na zdjęcia i posty przez co, nic się tu nie nudzi

    Nowy post u mnie

    OdpowiedzUsuń
  16. ale super zdjecia:) Instabook jest mega:D

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. swietny jest ten instabook + sliczne okulary :)

    OdpowiedzUsuń
  18. To naprawdę super pomysł na prezent <3
    Poza tym zakochałam się w tych zdjęciach! :o

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowne zdjęcia! Chyba skuszę się na własny instabook, prezentuje się rewelacyjnie.

    http://pati-ix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale fajnie prezentuje się Twój instabook na tych kilku zdjęciach. A w ogóle to wszystkie zdjęcia bardzo mi się podobają i stylizacja też! SUPER!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne kwiatki nawet pasują do Ciebie :)
    Mój blog Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne zdjęcia! Zapraszam do mnie asiaknebel.blogspot.com :) Będzie mi bardzo miło jak pozostawisz po sobie ślad I zaobserwujesz ja napewno się odwdzięcze! ;)
    Może masz ochotę zakupić coś ze sklepu aneestyle.pl? Więcej informacji znajdziesz w poście na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zdjęcia są cudowne a okulary na pierwszych zdjęciach prześliczne!

    kochana zapraszam i pozdrawiam MOWMIKEJT.BLOGSPOT.COM <3

    OdpowiedzUsuń
  24. cudowne zdjęcia, inspirujesz bardziej niż tumblr! :D
    gratuluję osiągnięć :) muszę przesłuchać tej piosenki w końcu uwielbiam ten zespół :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne zdjęcia :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. slyszalam juz o instabook i bede wlasnie go robic dla mamy na urodziny :)
    patrycja-paulina.blogspot.com-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  27. Ojaa ale super zdjęcia <3 Ślicznie wyglądasz ;* Jestem u ciebie pierwszy raz i bardzo mi się podoba, będę zaglądać czesciej :D
    Zapraszam do mnie ;)
    http://fotmagstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.