4/05/2016

LODZ TRIP



Szkoła na dobre zaczęła się, a ja nadal w komputerze trzymam zdjęcia z naszej wycieczki do Manufaktury w Łodzi. Już po raz ęty organizujemy sobie z dziewczynami coś takiego. W programie zawsze mamy kino i zakupy. Tym razem wybrałyśmy "Wierną" - przyznaję, jedną z moich ulubionych serii. Niesamowity film, polecam każdego każdą część "Niezgodnej". 
Kiedy patrzę na te zdjęcia, mimo że ledwo wróciłam do szkoły, tęsknię za dniem, w którym największym moim problemem było to, czy zdążę na przystanek. 
Pierwszy raz zabrałam ze sobą aparat i mimo początkowych wątpliwości to cieszę się, że powoli staje się on moim "niezbędnikiem". Oby chęci noszenia go w torbie trwały jak najdłużej. 
Na zakończenie chciałabym podziękować Julce za pomoc w zdjęciach, jak reszcie dziewczyn za sam dzień, oby było takich więcej. Poza tym wspominam, że to ostatni post z serii "diary" i zbliża się kolejna niespodzianka. Co obstawiacie? Podobała wam się ta kategoria? 

22 komentarze:

  1. Myślę że seria może być ciekawa. Takie wypady są fajne. Ja rowniez z koleżankami coś takiego planuje ;)

    sushi-natka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo podoba mi się twoja relacja! :)

    www.casper-fashion.blogspot.com zapraszam do komentowania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdjęcia! Widać, że fajnie się bawiłyście! Również uwielbiam ten film <33
    Mogłabyś poklikać u mnie w linki w najnowszym poście? Z góry dziękuję <3
    Pozdrawiam,
    DZIEWCZĘCO.PL - BLOG
    DZIEWCZĘCO>TV - YOUTUBE

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie wypady z przyjaciółmi są świetne :) Ja również byłam na Wiernej, bardzo lubię tę serię :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zdjęcia!

    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam na niespodziankę :) Świetne zdjęcia ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę że seria może być ciekawa. Takie wypady są fajne. Ja rowniez z koleżankami coś takiego planuje ;)

    sushi-natka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja byłam w Łodzi wlasnie na wycieczce klasowej, dobrze pamietam, bylo mega <3

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny post i zdjęcia <3 Jesteś bardzo ładną dziewczyną ;) Jeśli będziesz miała czas do zajrzyj do mnie,niedawno zaczęłam,ale myślę,że nie jest źle ;) pozdrawiam i dziękuję :*
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Niby taki zwykły wypad, a fajnie to ujęłaś na zdjęciach. :)

    _________
    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Zawsze ciekawiły mi te herbaty bubble :D
    Super zdjęcia, czekam, aż będę mogła obejrzeć "Wierna" na internecie :D

    LUSIALUSKA.BLOGSPOT.COM-Zapraszam!✿

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie byłam w Łodzi, ale na pewno kiedyś odwiedzę!
    MAYUM -click-

    OdpowiedzUsuń
  13. Na szczęście jeszcze 3 miesiące i wakacje, śliczne zdjęcia :)
    nulaamynewblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Tak, ta kategoria przypadła mi do gustu! :)
    Mieszkasz blisko Łodzi? :D Ja też i uwielbiam jeździć po tych wszystkich łódzkich galeriach, haha!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  15. widać że świetnie spędziłaś czas :)
    chciałabym kiedyś odwiedzić Łódz :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. widze milo spedziłas czas
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajne zdjęcia, lubie te napoje :)
    http://www.onlydreams.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Też uwielbiam z koleżankami organizować sobie wypady, tyle, że do Krakowa. Zawsze świetnie się bawimy!

    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.