4/11/2016

ONE MORE BUT THE LAST




Odstępy między postami znowu powiększyły się. Niestety ostatnio sporo się działo i dopiero udało mi się to wszystko ogarnąć. Usiadłam do komputera i okazało się, że mam jeszcze tylko jedne zdjęcia i to nadal z tej samej kategorii. Wolę przedłużyć ją i je dodać niż czekać aż uda mi się zrobić kolejne do nowej. Mam nadzieję, że wkrótce ją dodam, ale najpierw w planach mam wyzdrowieć, (bo po ostatnich wydarzeniach mój organizm nie wytrzymał) i pozaliczać najbliższe testy. Trzymajcie się i do następnego, tym razem na pewno zupełnie innego posta...

17 komentarzy:

  1. Zdrowiej szybko :)
    A zdjęcia są pełne pozytywnej energii :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdrowie jest najważniejsze :) Obyś szybko wyzdrowiała. Zdjęcia piękne :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale świetne zdjęcia!! ♥ Szybkiego powrotu do zdrowia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja tez sie rozchorowalam niestety :/

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę zdrówka! Świetne zdjęcia!♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdrowia i powodzenia na zaliczeniach.;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem ciekawa nowej serii :)
    kikawww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjecia :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem na Twoim blogu pierwszy raz, ale bardzo mi się tutaj spodobało. Masz świetny styl pisania oraz dodajesz śliczne zdjęcia. Zdecydowanie obserwuję i czekam na więcej postów.
    Mój blog-kliknij

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowne zdjęcia ;)

    pozdrawiam i zapraszam na nowy post :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Powrotu do zdrowia!
    Ładne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.