4/17/2016

WEEK CATEGORY: NATURE





Pomysł o kategoriach wydawał mi się idealny, a tak długo zwlekałam z wprowadzeniem kolejnej. Miałam tyle pomysłów i nie mogłam się zdecydować. Najlepszą opcją wydawała mi się jakaś duża zmiana, coś czego na blogu zawsze było mało i wręcz nie przepadałam za tym - natura. Jeśli jesteście tutaj dłużej to wiecie, że nigdy nie przemawiały do mnie zdjęcia na tle zieleni. Przeważały tła w postaci murów, ścian, bram, rur itd. Dlaczego by więc nie natura? 
Idealnym miejscem na sesję do pierwszego posta wydawał mi się las, dlatego postawiłam sobie za cel stworzenie stylizacji, która komponowałaby się z tamtym miejscem. Oversize'owe ciuchy zawsze mi się podobały, mogłabym pożyczać wiele ubrań od taty. Właściwie to i tym razem ukradłam flanelową koszulę z jego szafy. Do tego moje ulubione jeansy z dziurami, emu i skoro już idziemy w beże to dobrze wam znana czapka. Lubię ubarwiać sesje dodatkami, więc wzięłam też plecak, starą książkę i zeszyt w czarnej, grubej oprawie. Ostatecznie jestem zadowolona z efektu, a wam jak się podoba? 

41 komentarzy:

  1. bardzo fajnie wyszly te zdjecia ;))

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie widoki *_*
    Swiente zdjecia ,stylizacja...wszystko jak zawsze genialne ! :)
    kikawww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładne zdjęcia! Buty są cudowne ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Te fotografie na tle natury są śliczne! Więcej takich! :D

    PIANKAOFSTYLE.BLOGSPOT.COM-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia i ty jak zwykle taka pogodna i uśmiechnięta. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja jest genialna! Zdjęcia bardzo mi się podobają, są przecudowne! :)
    HIMARLENA.BLOGSPOT.COM/KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. super styl!


    styleandvital.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dobrze, że zdecydowałaś się na sesję w takim plenerze. Ja osobiście uwielbiam zdjęcia na tle natury *.*
    Wygladasz cudownie <3 Zdjęcia wyszły rewelacyjne i jaka masz piękna koszule !
    Oby więcej takich cudownych sesji !
    *ByKocur*~klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta stylizacja jest taka... swojska, domowa, podoba mi się. :)
    Cieszę się, że przenosisz się na łono natury, bo uwielbiam zdjęcia na tle/przyrody.

    _________
    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie piękne i naturalne sesje!

    kochana pozdrawiam i zapraszam MOWMIKEJT.BLOGSPOT.COM <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Stylizacja i miejsce bardzo dobrze razem sie uzupełniają

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna sesja! Twoja stylizacja idealnie komponuje się z tłem - lasem :) Naprawdę CUDO!
    Buziaki :*
    Magymany.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znoszę tych butów, ale cała reszta - jestem jak najbardziej na tak! Kocham las i naturę do tego stopnia, że stała się jedną z osi tematycznych mojego bloga. Mój "styl" ubierania się jest podobny do tego, co prezentujesz - uwielbiam koszule w kratę, dżinsy i czapki. Piękne miejsce i świetna sesja, super efekt!

    OdpowiedzUsuń
  14. Tak jak piszesz- stylizacja na maksa związana z naturą, śliczna!
    MAYUM -click-

    OdpowiedzUsuń
  15. O rany jakie cudowne zdjęcia, takie klimatyczne!
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne zdjęcia i bardzo udana i kobieca stylizacja! Ja wręcz takie uwielbiam!!! :)

    kalaafi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. stylizacja dopracowana w każdym detalu, świetne klimatyczne miejsce ale te zdjęcia - magia !
    piękne zdjęcia !

    OdpowiedzUsuń
  18. Naprawdę świetne zdjęcia, cudowna aranżacja, tło wspaniałe
    ja ogólnie kocham zieleń i zdjęcia na jej tle. Stylizacja
    dopasowana odpowiednio :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie:
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękne i niezwykle klimatyczne zdjęcia! :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  20. o em dżi piękne zdjęcia i stylizacja :)

    >mój blog<

    OdpowiedzUsuń
  21. Megaa zdjęcia, śliczna jest ta koszula!:)
    Zapraszam do obserwacji naszego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne zdjęcia, wyglądasz uroczo w grzywce ♥

    kill-em-with-kindness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Podobają to mało powiedziane, zdjęcia są przecudowne, mają taki klimat, którego nie potrafię nazwać, ale podoba mi się! Wielkie brawa za tak dobrą robotę! :3

    Buziaki :*
    Viva la Ola - ZAPRASZAM DO OBSERWACJI

    OdpowiedzUsuń
  24. rany cudowny post, wszytskie zdjecia piekne, uwielbiam taki klimat!
    wygladasz pieknie i wszystki super sie zgrywa, nie moge sie napatrzec <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna stylizacja. Uwielbiam koszule w kratę, w dodatku dłuższe :)
    >foxydiet<

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne zdjęcia :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepiękne zdjęcia i śliczna stylizacja!

    Mój blog♡

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękna sceneria, zdjęcia bardzo mi się podobają :)

    http://laura-ss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale świetne zdjęcia, bardzo mi się podobają! :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Genialna stylizacja, śliczne zdjęcia, blog jest naprawdę świetny :)

    dblazkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. łał! Genialne zdjęcia *..* masz super spodnie!!

    Zapraszam do siebie ;) -> nowy post!
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  32. Kurcze świetnie to dopasowałaś ,a zdjęcia rewelacyjne ! Co prawda nie za bardzo lubisz takie klimaty ale wyszło tak jakbyś czuła się w nich najlepiej.Obserwuję i czekam na więcej !
    Sanserose

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne zdjęcia! A stylizacja jest naprawdę dobrze dobrana do nastroju zdjęć. Jeden wielki plus!
    http://weareloveitbebeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.