5/03/2016

AQUA




Moja wycieczka już na dobre rozpoczęła się (jeśli nadal mnie nie śledzisz na social mediach to zapraszam, pokażę ci tutaj trochę ciepłego kraju: ig: luskaeverywhere snap: lusia112). Hiszpania to cudowne miejsce i nie mogę doczekać się zdjęć, które wam przywiozę. Tymczasem trzymajcie się instagrama i snapchata. 
Na zdjęciach widzicie cudowne akwarium mojego taty. Mam ogromną nadzieję, że kiedyś uda mi się pokazać wam je całe, a nawet jestem pewna, że to zrobię. Chcę jeszcze zwrócić waszą uwagę na moje paznokcie, bo nie należę do osób, które bez przerwy je maluje. Na majówkę zdecydowałam się na białą hybrydę. Jesteście za czy przeciw? Jaki jest wasz ulubiony kolor na paznokciach?

15 komentarzy:

  1. Ale super zdjęcia!
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajne zdjecia :)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Robiłam kilka razy hybrydy i jakoś nie lubię ich bo mam potem strasznie zniszczone paznokcie.Jednak twoje wyglądają świetnie!Świetne zdjęcia jak zawsze :)
    Mój blog-Sanserose

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zdjęcia, świetne paznokcie !

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia! Paznokcie super wyglądają, ja jeszcze nigdy nie miałam hybryd :)
    http://by-koni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzadko maluję paznokcie, bo nie mam kiedy (do szkoły nam nie wolno), niestety. Twoje wyglądają świetnie. Po majówkowych szaleństwach moje musiałam skrócić do zera i zmyć.

    _________
    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajne zdjęcia :)
    Bardzo ładne masz paznokcie :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale fajne zdjęcia! Jeśli chodzi o paznokcie to chyba najbardziej lubię klasyczne kolory! :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Białe paznokcie są najlepsze! Już czekam na zdjęcia z Hiszpanii <3

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Mega zdjęcia, drugie najbardziej mi się podoba :D

    LUSIALUSKA.BLOGSPOT.COM-Zapraszam!✿

    OdpowiedzUsuń
  11. Super zdjęcia! Szczerze, nigdy nie próbowałam hybryd. Jeszcze! Bardzo ładnie się u ciebie prezentują:) NIe mogę doczekać się zdjęć z twojego wyjazdu!

    Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Czekam na swój wyjazd do Hiszpanii. Cud zdjęcia :)
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  13. lubie hybrydę, ale niestety najpierw muszę doprowadzić swoją płytkę paznokciową do dobrego stanu :) piekne akwarium i baw się dobrze na wycieczce! :)
    http://patrycja-paulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Hybrydy to super sprawa, a biały na paznokciach uwielbiam! Jestem ciekawa tego pięknego akwarium!:)

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.