5/31/2016

BARCELONA VOL.2













Witam was w dalszej części pamiętnika z Barcelony. Niesamowite jest to, że mamy jutro (albo już, zależy kiedy to czytasz) czerwiec. Wycieczka była w pierwszym tygodniu maja, a ja dalej obsypuje was zdjęciami.To niesamowite pisać te posty i wspominać jednocześnie te piękne widoki i chwile z przyjaciółkami. Podróże chyba zawsze będą nieodłączną częścią mnie. Cieszę się, że mamy coś takiego jak aparat i możemy to wszystko uwiecznić. Dzięki temu wspomnienia pozostają w naszej pamięci. Zdjęcia dają nam tą niesamowitą możliwość powrotu do danego momentu. Mała rzecz, a cieszy, co? 
Dajcie znać jak wam się podobała ta część i piszcie, czy wy też macie taki sentyment do zdjęć i które z nich najlepiej wspominacie. Zawsze wszystko czytam, więc czekam z niecierpliwością na pierwsze odpowiedzi. Miłego dnia/nocy/wieczora, bay!

21 komentarzy:

  1. Świetne miejsce :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ach, ach, piękna Barcelona, moje ciągle niespełnione marzenie, bo zamiast się tam wybrać, pojechaliśmy w zeszłym roku do Andaluzji, która też absolutnie przecudowna jest. ;) i przepiękne zdjęcia wrzuciłaś, są niezwykle klimatyczne i strasznie budzą we mnie zazdrość. ;))
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne zdjęcia!
    O rany w Barcelonie musi być cudownie <3
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Barcelona jest przepiękna, marzę o tym, by się tam znaleźć ;)
    Piękne zdjęcia!

    Klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Musiało być cudownie, Barcelona jest piękna ♥ Cudowne zdjęcia :*

    Buziaki :* ZYCIEDLAPASJI

    OdpowiedzUsuń
  6. zazdroszcze pobytu tam!

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale pięknie! Muszę tam kiedyś pojechać :D

    lusialuska.blogspot.com✿

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia, nie mogę się napatrzeć :)
    https://aleksisaliss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia, oraz cudowne miejsca :))

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne zdjęcia! Barcelona to jedno z moich największych marzeń:)

    nowy post u mnie - zapraszam [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam Twoje zdjęcia z tej wycieczki, są mega! Ja na moich przedwczesnych wakacjach w Turcji nie mogłam oderwać się od aparatu i telefonu, ciągle robiłam zdjęcia i mam nadzieję, że wyjdzie z tego coś fajnego na blogu :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie że miałaś możliwość zobaczyć Barcelonę! Czekałam na ten post! ♥ Bardzo fajne zdjęcia :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale cudowne zdjęcia! jesteś mega śliczna
    pozdrawiam i zapraszam, dopiero zaczynam:)
    może obserwujemy?
    hqnss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Też mam taki sentyment do zdjęć i ogólnie do wszystkiego, a do piosenek to już w ogóle! :)

    _________
    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowne zjęcia! Barcelona to takie wspaniałe miasto, mam nadzieję, że uda mi się w najbliższym czasie tam pojechać. Tak jak Ty mam senstyment do zdjęć, a co do tych, które najlepiej wspominam, to będą chyba te wykonane w tamtym roku na fuerteventurze.
    pozdrawiam

    zuzb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. też mam taki sentyment do zdjęć jak TY <3 zazdroszczę wyjazdu do Barcelony :3
    patrycja-paulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkie części mega mi się podobają, każde zdjęcie ma swój klimat a wszystkie razem jednocześnie tworzą super całość!

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.