5/28/2016

BLACK SUMMER














Przyznam, że strasznie przeciągałam tą sesję, tego posta, jakąkolwiek aktywność, ale już jest. Dawno nie było tu stylizacji i nie macie pojęcia jak się cieszę mogąc z tak ową do was wrócić. Mimo to postów z Hiszpanii nigdy za wiele i w następnej notce zobaczycie kolejny punkt podróży po Barcelonie. 
Co mogłabym powiedzieć o stylizacji? To moja propozycja na wiosenny outfit w czerni, ponieważ wiem, że każda/y z nas jednak lubi ciągle powracać do tego uniwersalnego koloru. Nadałam całości lekkości poprzez związanie koszulki, która sama w sobie odznacza się ciekawym przodem. Do tego buty na wyższej platformie i moje ulubione okulary. Co myślicie?

29 komentarzy:

  1. Póki słońce nie jest jeszcze tak straszne to stylizacja w sam raz :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam takie outfity, niby proste a mają w sobie coś co przyciąga uwagę :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ładny ootd, aczkolwiek jak widzę teraz czarny kolor to mi gorąco :)
    patrycja-paulina.blogspot.com-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba jak wyglądasz :)
    Niby czarny przyciąga słońce, ale ja zakładam czarne, przewiewne bluzki i jest ok :)

    https://live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja! Też nie mogę odpuścić czerni latem;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam na post w Hiszpanii! Ładnie wyglądasz ♥

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale ty jesteś śliczna! Kocham twoje posty i to jakie tworzysz stylizacje!
    mayum -click-

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna stylizacja. Strasznie podoba mi się ta spódnica!


    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. super jest!:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie wyglądasz ! Takie spódniczki na tobie wyglądają idealnie *.*
    Jaka chudzinka z cb *.*
    *ByKocur*~klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja na wiosnę wolę postawić na kolory i wzory, ale od czasu do czasu tak jak Ty ubiorę się klasycznie na czarno. Podoba mi się ta spódnica. :)


    _________
    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Prawdziwy minimalizm! Uwielbiam ponadczasowe fasony i klasykę! :) <3

    W chwili wolnego zapraszam do siebie na opowiadanie pełne tajemnic :)

    www.kragksiezyca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz obłędnie! :*
    http://mannequiin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Co to za aparat bądź obiektyw? Błagam odpowiedz mi, bo nie chcę mówić kolokwialnie ale ruvham twoje zdjęcia. Te i wszystkie poprzednie!

    http://summer-nightsx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam takie stylizacje! A zdjęcia - świetnie wykonane!
    www.wkrotkichzdaniach.pl - nowy wpis! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. super spódnica , szkoda kurcze, że ja bym w takiej nie wyglądała dobrze :'( chlip chlip . | sznuraskowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Super zdjęcia, nie było Cię gorąco? :D


    nonstopyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo podoba mi się ta stylizacja, lubię czarny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  19. cudowna stylizacja ;)

    zapraszam do mnie:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowne zdjęcia! <3
    Są takie minimalistyczne, w takim klimacie, który kocham!
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie wyglądasz w tym zestawie! Ale masz cudowną figurę!:)

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.