5/21/2016

PARK GÜELL
















Ostatnio przeglądając zdjęcia do postów, dzieląc je na poszczególne foldery itd, zdałam sobie sprawę, że jest ich za dużo, żeby zmieścić je w standardowej serii. Otóż kategoria "school trip" może "wlec się" aż przez trzy najbliższe trzy posty. Mam nadzieję, że macie ochotę na małe zwiedzanie Hiszpanii. Mam jednak w planach choć jeden post ze stylizacją między nimi (dostałam paczkę od shein i już spóźniam się ze zdjęciami dla nich), więc niech to będzie dla was rodzaj takiej przerwy w całej podróży. To by było na tyle w kwestii informacyjnej.
Otóż pierwszym punktem naszej wycieczki po Barcelonie był Park Gaudiego, słynnego hiszpańskiego architekta, który odznaczał się bardzo charakterystycznym, wręcz bajkowym stylem. Myślę, że właśnie dlatego został zauważony i nagrodzony. Niestety mało kto potrafi docenić odmienność tego architekta, ponieważ jego dzieła wydają się być zbyt abstrakcyjne i często komiczne. Według mnie jednak to niesamowite, że Gaudi zdecydował się iść w tak odważnym kierunku architektury. Podziwiam go za śmiałość i poczucie estetyki. Niewielu, tak jak on jest w stanie zaprojektować coś, co z początku wydaje się być śmieszne i niepoważne, a kiedy spojrzymy głębiej znajdujemy w tym prawdziwe dzieło sztuki. 
Jeśli kiedykolwiek będziecie mieli okazję być w Barcelonie, jako jeden z punktów wycieczki koniecznie zaznaczcie Park Guell. Warto zobaczyć to wszystko na własne oczy. Tymczasem dajcie znać jakie wrażenie robi na was to miejsce na moich zdjęciach. Chcielibyście sami doświadczyć tych wrażeń?

29 komentarzy:

  1. Mega klimatyczne miejsca!

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłam w Barcelonie, ale niestety nie byłam w Parku Guell i widzę, że mam czego żałować!

    http://tuczarniamotyli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się ten park stworzony przez Gaudiego, widać w nim taką niesamowitą aurę.

    _________
    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja kocham Hiszpanię, Barcelonę również. Na moje nieszczęście byłam tam tylko dwa tygodnie i to jakiś czas temu, jak tylko będę miała okazję, to chętnie do niej wrócę najszybciej jak to tylko będzie możliwe.

    conowegoumarty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejne świetne zdjęcia z podróży! Nie mogę się doczekać kolejnych :) Ja byłam w Parku Guell i chętnie bym tam wróciła!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne miejsce! Czekam na kolejne fotorelacje:)

    Nowy post u mnie - klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne zdjęcia!
    Ciekawe miejsce :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne zdjęcia,myślę, że takiego specyficznego klimatu nabrały właśnie dzięki otoczeniu!
    Pozdrawiam cieplutko, Karolina! : )
    carolinecupcakecc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne zdjęcia :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale piękne zdjęcia ! Miałam okazję tam być i przyznam, że uwielbiam Barcelonę !

    flawlessbananaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia, oddają klimat Barcelony w stu procentach !
    howlookfashionfriends.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie byłam w Barcelonie zazdroszczę piękne zdjęcia :)
    Mój blog-Sanserose

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie cudne zdjęcia, zazdroszczę *.*

    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas :)
    http://shutupanddancewithus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Zazdroszcze <3 ja chyba w tym roku tez jade do Barcelony moze w pazdzierniku:)
    Mój blog *klik*

    OdpowiedzUsuń
  15. ło ale super :)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. byłam tam, wspaniałe miejsce :) I ta panorama Barcelony... Cudowne widoki :)

    http://ab-photographs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Miejsce wygląda na prawdę ciekawie, zdjęcia prześliczne, jak i widoki.


    MY BLOG - CLICK!

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne zdjęcia :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. jakie piękne zdjęcia *_* :)
    zapraszam do mnie domikla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakie śliczne zdjęcia ! Hiszpania zachwyca zazwyczaj na zdjęciach tak jak u babci to robi *.*
    Oj bardzo chciałabym doświadczyć tego na własnej skórze ;)
    Bardzo fajna torba !

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne zdjecia :)
    malwinabeczek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Byłam i chętnie odwiedzę jeszcze raz. Cudowne zdjęcia :*

    https://kariaxv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Zdjęcia bardzo ładne, widać że udał CI się wyjazd. Ja się nie mogę doczekać już gdy tak pięknie będzie w Polsce, cieplutko.

    alexamariani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne miejsce i ogromnie zazdroszczę Ci tego wyjazdu!:)

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.